דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע לימודי ערב הנדסה
לימודי ערב הנדסה
גלית רובני 30/09/12 |  צפיות: 2828

אין אחד שלא רוצה להיות מצליח, אין זה משנה אם אתה מדמיין עצמך כ מפתח אפליקציות, עיתונאי או במאי, אם גם אתה רוצה לחיות את החלום תזדקק לכוח רצון, מה שיהפוך את הדרך לקצרה בהרבה הוא אם תחליט להתחיל במסע של לימודים במכללה וכך בנוסף להגשמת הפנטזיה תוכל להגיד "אני אקדמאי".

איך אדע איזה מקצוע מתאים לי? האם ללכת על מקצוע רווחי? האם לתת ללב להוביל אותי או לשכל? האם כדאי לבחור בהנדסה ביו רפואית? התשובה הנכונה ביותר היא כן. הכנו עבורכם טיפים חשובים על הדרך להחליט מה ללמוד.

החלום לא אבוד! אין בן אדם שלא יכול ללמוד אבל ויתור על השכלה אקדמאית מהווה טעות שתצטער עלייה בעוד מספר שנים, לימודי ערב הנדסה למשל יעניקו לך את הפוש הגדול כדי בשביל העתיד הוורוד עליו חלמת, אז זכור תמיד שהשכלה זה כוח ולימודים יובילו אתכם לעתיד טוב יותר.

איפה מומלץ ללמוד? דבר ראשון אתה צריך לבדוק איפה יש מקומות אשר מציעים מקצועות המתאימים לכם, אחר כך כשאתה אוחז ברשימה יש לקבל החלטה היכן ללמוד, כל המוסדות מציעים ימים פתוחים ושם אתה יכול להכיר את מוסד הלימודים על בוריו, בנוסף בימים אלו אפשר ללמוד רבות על מסלולי הלימוד ועוד.

הכי חשוב שהמקצוע שתלמד יורכב מהרצון שלכם, אם זה הנדסה גרעינית או כל מקצוע אחר, אולם עצרו שנייה להביט גם על סביבתכם. אלפי ישראלים לומדים לתואר בכל שנה אך רבים מהם לומדים תואר בתחום שלא יתרום לעתידם. תחשבו האם הלימודים מתאימים לכם, האם אפשר להרוויח טוב בתחום והאם בא לכם בכלל לעסוק בתחום.

מה עושים בשביל למנוע את הפחד שלפני המבחן? יום המבחן הגדול הגיע ואתה בקיא בצורה מוחלטת בחומר אך אתה שבור ורצוץ מכל תקופת ההכנות? ערב הבחינה כדאי לאכול ארוחה נכונה ועשירה בחלבונים בליל הבחינה ואחר כך לבצע משהו שאוהבים ואז לישון, את יום הבחינה רצוי לאכול טוב אך לא להעמיס על הגוף ולהתקלח בשביל שתגיע למבחן עירני ושבע. יחד עם זאת מומלץ להתחיל את הבחינה בנושאים בהם אתה בקיא על מנת שיבנה לך הביטחון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI