דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ השוואת מלונות בירושלים : מלון אמריקן קולוני מול מלון ממילא ירושלים.
השוואת מלונות בירושלים : מלון אמריקן קולוני מול מלון ממילא ירושלים.
אבי 11/10/12 |  צפיות: 2714

ירושלים היתה מאז ומעולם ועודנה, מוקד עליה לרגל לבני שלוש הדתות. תיירים רבים פוקדים את העיר הקדושה בכל עונות השנה, ובין אם הם מגיעים מכל קצווי העולם או מהערים השכנות, חווית האירוח בירושלים, היא תמיד ולעולם, בלתי נשכחת. מלונות בירושלים הממוקמים בלב ליבה של העיר, מאפשרים למתארחים בהם לחוות את ירושלים במלואה, כאשר הם מספקים גישה מהירה לכל האתרים הקדושים, מרכזי המסחר והבילויים והעיר העתיקה. ישנו היצע גדול למדי של מלונות בירושלים, החל ממלונות בוטיק, מלונות בירושלים המתמחים באירוח משפחות, ומלונות המארחים כדרך קבע, גדולי עולם ואישים חשובים. בין שלל מלונות בירושלים, ניתן למצוא פתרון אירוח בהתאמה אישית לכל אורח ואורח. במאמר הבא, נסקור שניים מהמלונות המובילים בירושלים, המציגים סגנון חדש מול סגנון וותיק, מלון אמריקן קולוני וכן מלון ממילא ירושלים, ששניהם ממוקמים בנוחות בלב ליבה של העיר הקדושה.

מלון אמריקן קולוני - אירוח באתר היסטורי.

מלון אמריקן קולוני, הינה פנינה היסטורית ששורשיה ניטעו עוד בשנת 1902, סגנונו הייחודי של מלון אמריקן קולוני, המעוצב בסגנון מזרחי, ומעוטר בקשתות נפלאות, ורהיטים עתיקים השמורים בקפדנות, מעניק לאורחיו חווית אירוח היסטורית, פסטורלית ורומנטית. במלון שמונים ושישה חדרים, וביניהם שלוש עשרה סוויטות מפוארות שאירחו אישים חשובים לאורך שנים, ועם זאת, מצוידים החדרים במיטב הטכנולוגיה והאבזור, על מנת לאפשר לאורחים חווית אירוח מפנקת במיוחד. מלון אמריקן קולוני מתהדר בשלושה מסעדות פעילות המציעות מגוון עצום של מטעמים ומאכלים ממאכלים שונים, לחוויה קולינרית בלתי נשכחת, שני ברים מסוגננים וקפה טרסה המציע ארוחות קלות. בנוסף, יוכלו אורחי המלון ליהנות מבריכה מחוממת שפתוחה בחודשים אוקטובר ועד מאי, חדר כושר מאובזר וחדיש, חנות ספרים ייחודית וחנות עתיקות הפועלות בלובי המלון.

מלון ממילא ירושלים - להתארח בסטייל בירושלים.

מלון ממילא ירושלים, מציע לאורחיו חדשנות ועיצוב מרהיב, עם שירות אישי ומסור וסטנדרטי אירוח מהגבוהים ביותר. בין תשעים וארבעה חדרי המלון, תוכלו למצוא סוויטות מרהיבות וחדרי אירוח נוחים במיוחד, המאובזרים למשעי בכל הפינוקים האפשריים. תוכלו לשבת בפינות הישיבה המרווחות בחדרים, ליהנות מקפה במרפסות הגדולות המשקיפות לעיר העתיקה, ולהתרווח מול מסך LCD חדיש עם טלוויזיה בכבלים. חדרי האירוח גדולים במיוחד, ומציעים נוחות מעוצבת לכל אורח ואורח. ניתן למצוא בהם מיטות קינג סייז מפנקות, מיני בר ומקרר קטן, וכן אמבטיה ומקלחון נפרדים לנוחות מקסימלית. מלון ממילא ירושלים, מעניק לאורחיו חווית אירוח תוססת וצעירה, בין אם הם בוחרים לסעוד את ליבם במסעדה המפוארת הממוקמת על גג המלון, וממנה נשקף נופה המרהיב של ירושלים, או להתארח בבר הפתוח ללקוחות המלון. מלון ממילא ירושלים ממוקם בלב ליבה של שדרת הקניות החדשה בממילא, ושלא כמו מלונות אחרים שבסביבה, המרוחקים מעט ממרכז העניינים, כגון מלון רימונים ירושלים, או מלון נווה אילן, וכן, מלון רמת רחל, השוכנים מחוץ לעיר, מלון ממילא ירושלים נבנה בלב העניינים, מעל לשפע של חנויות, אזורי בילוי ומסחר ומסעדות איכותיות, על מנת לאפשר לאורחים נוחות מקסימלית, ולספק להם גישה קלה הן לעיר העתיקה ולאתרים הקדושים, והן לחיי הלילה התוססים של ירושלים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI