דף הבית הודעות לעיתונות נופש ותיירות טיול לנמיביה, גורילות באוגנדה:
טיול לנמיביה, גורילות באוגנדה:
noam 21/10/12 |  צפיות: 13280

אם מאסתם בחופשות שמשחזרות את עצמן ואתם מעוניינים לצאת להרפתקה אמיתית בסגנון אחר לגמרי, יש לנו רעיונות מעולים בשבילכם. הצורך לשבור את שיגרת העבודה עם טיול מהנה יכול להתפתח לצורך לשבור את שגרת הטיולים המוכרת הכוללת בדרך כלל ביקור באתרי תיירות שונים בארץ, במלונות יוקרה, בארצות מפותחות שונות ועוד. אנו מציעים לכם חוויה אחרת לגמרי שכוללת מפגש ישיר עם תרבות שונה בתכלית, חיות מרתקות, מראות בלתי נשכחים ועוד. לפניכם שתי הצעות כדאיות ביותר, קראו וצאו לדרך.

טיול לנמיביה:

נמיביה ממוקמת באפריקה. אפריקה הינה יבשת הטומנת בחובה מראות מרהיבים ביותר ומפגש עם בעלי חיים מיוחדים. טיול לנמיביה הוא טיול לארץ מדברית ביותר. כמו כן, טיול לנמיביה הוא טיול לארץ רחבת ידיים באופן בולט ביותר. עם זאת, למרות המרחבים הרבים והגודל העצום של נמיביה, נמיביה מתאפיינת במספר מצומצם ביותר של מתיישבים. נקודה זו תורמת גם היא לחוויית המסע המיוחדת. בין המראות הבלתי נשכחים שתפגשו במהלך טיול לנמיביה נכללות דיונות ענק בצבעים מרהיבים, הרי גרניט בגוונים שונים של צבע סגול, חיות שונות המטיילות בחופשיות ועוד. מובטחת לכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

גורילות באוגנדה- מסע הכולל מפגש מרתק:

אפריקה כוללת בתוכה גם את אוגנדה. אוגנדה מזמינה את המטיילים המתיירים בה לפגוש באופן ישיר למדי את הגורילות המפורסמות. גורילות באוגנדה מהוות אטרקציה מרתקת שסוחפת מטיילים רבים. גורילות באוגנדה מטיילות ומחפשות אחר אוכל, תיירים רבים עורכים טיול ארוך הכולל טרק מאתגר רק כדי לפגוש את ה- גורילות באוגנדה וליהנות ממפגש ישיר ביחס לכל מפגש אחר עימן. בדרך כלל, הפגישה עם גורילות באוגנדה מלווה במעט חששות ועם זאת, התגובות בנוגע לחוויה זו הינן חיוביות ביותר. השהות בקרבת גורילות באוגנדה בדרך כלל מצביעה דווקא על הרוך והנועם בהתנהלות של החיות המרתקות.

מילים לסיום:

חשוב מאד, אם בחרת לנסות לפגוש גורילות באוגנדה או אם בחרת לערוך טיול לנמיביה, תכננו מראש את הטיול ונסו לנצל כל רגע ורגע. התאמצו לערוך את החופשה על פני מספר רב של ימים כדי שתוכלו ליהנות ברוגע מהחוויה שמולכם. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI