דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה לא מוותרים על קשר בריא
לא מוותרים על קשר בריא
עוז הוגמן 24/10/12 |  צפיות: 4686

קשר זוגי טוב הוא עמוד תווך לחיי אושר. אם מצב היחסים אינו כשהיה יש לתקן את המצב לפני שמחליטים להתגרש.

פעמים רבות שואלים את עצמם זוגות אם ניסו כל אמצעי להצלת הנישואין? האם זה נגמר, או שאולי ניתן לבנות מחדש את היחסים שהתערערו? טיפול זוגיות מאפשר לכם מסגרת מוצלחת לאיתור הבעיות ביחסים הזוגיים. יעוץ זוגי מציע לבני הזוג כלים שיסייעו עם ההתמודדות בעיות בין בני הזוג.

אינספור סיבות מסוגלות לגרום לסדקים בקשר הזוגי, לדוגמה רומן ועד אלימות פיזית ומילולית. אך גירושין אינם תמיד הדרך היחידה. לפני שסוגרים את הגולל, תמיד ניתן לנסות לפנות למטפל שמסוגל לעזור ולהשיב את הזוגיות למסלולה.

זוגות רבים בוחרים לנסות צעד קיצוני למשל בשכירת בלשים פרטיים פתרון נורא בעייתי אבל שאין ברירה זה יכול אפילו לעזור. פנייה אל בלש פרטי חייב להיות פתרון במקרים קייצונים וכדאי לשקול פתרונות אחרים לפני שתעשו את הצעד הזה.

הכרחי לזכור כיטיפול זוגיות אינו פתרון קסמים ושאין זה אומר שכל בעיה ביחסים הזוגיים תיפתר בהכרח במסגרת הטיפולית. בטיפול זוגי יש לעשות מאמץ תחת הנחייה של איש מקצוע, אשר מכוונת לפתרון משברים וגישור על פערים. בכל מקרה, יעוץ זוגי אינו מסוגל לתת מענה למצבים בהם בני זוג פשוט לא מתאימים, דבר שאנשים מגלים לאחר קשר זוגי של שנים.

עם זאת חשוב לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו כבר אין בסיס לטיפול. אך אילו בעקבות הטיפול תחליטו דווקא להיפרד, יעוץ זוגי לפחות יוכל לעזור לעשות כן בצורה הבריאה ביותר, ולעתים גם זה משהו.

אם דרוש לכם מידע על איתור אנשים שובו בעוד כמה ימים ובדקו את המדריכים שלנו או בקרו באתר שלנו בו תוכלו למצוא מידע מגוון, המלצות וטיפים ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI