דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני אינדקס אתרים כסף וכלכלה
אינדקס אתרים כסף וכלכלה
אופיר חדש 28/10/12 |  צפיות: 3753
אינדקס אתרים כסף

הרבה פעמים כאשר דיברו מומחים בתוכניות של חדשות כלכליות על מושגים כמו מינוף מניות ומט''ח לא היה לכם מושג על מה הם מדברים,אבל חשתם שללא ספק זה תחום מעניין ובאיזה שהוא שלב בחיים שלכם הייתם רוצים ללמוד אותו,מאמר זה ינסה להעניק לכם מידע כללי על הנושא והזדמנות ללמוד מעצות מומחים באתרי אינדקס כסף איכותיים לצד קריאת ספרים כיצד מינוף של מניות מתבצע,מינוף מניות מתבצע בצורה שונה מאשר רכישה ובעלות על מניות בחברה.

בעצם אתם לא רוכשים את המניות - אלא רק משקיעים במניות, באמצעות צפי מסוים על הרווח שתרשמו, בזכות המינוף שהמניות יצברו. ברוב המקרים, מדובר על אפשרויות מינוף לטווח הקצר כאמור של 24 שעות ביממה. כיום סחר הפורקס בטווח הקצר, נעשה בעיקר דרך מסחר ממונף, ולא דרך רכישה באמצעות ברוקרים.

ב- אינדקס כסף איכותי תוכלו לאסוף מידע פרטני יותר על הדרך בה המינוף מתבצע דרך אתרים כלכלים איכותיים והמלצות של מומחים בתחום ולצורך הקדמה תוכלו ללמוד במאמר שאתם קוראים עכשיו מידע כלכלי על הדרך שבה מתבצע המינוף - אתם נדרשים בתור סוחרים, להשקיע ערבות מסוימת בחשבון הכללי. הערבות תמיד תהיה נמוכה יותר, מאשר הסכום שיהיה מותר לכם לסחור בו. כך לדוגמה יתכן שעבור השקעה של 2000$, תוכלו לקבל לידכם כ10 אלף דולר, בכדי לנסות להשקיע וליהנות מההפרשים. כמובן שבמידה של הפסד אם תפסידו את הסכום של הביטחונות - אך זה כאמור סכום נמוך יותר ממה שבפועל אתם סוחרים. וכמובן שאם אתם מרוויחים - אתם נהנים ממלוא הסכום שאותו אתם הרווחתם, וכל זאת בלי עמלה כמעט!

(העמלה היחידה שמשלמים היא על שימוש במכשירים ממונפים, והיא נמוכה לאין שיעור מהעמלה בשיטות המסחר הרגילות, שכן היא לרוב איננה תלויה בכמות הרווחים או הסחר שאתם מבצעים, אלא היא קבועה).

אולם, המסחר לא מתבצע רק לטווח הקצר אפשר גם לבצע מסחר במניות ממונפות טווח האורך, וכן סחר בחוזים עתידיים. גם כאן חשוב להבין אתם לא מקבלים בעלות דרך המסחר הממונף. אתם כן מקבלים את הרווח על המניה אם תמכרו אותה כאשר היא תהיה שווה יותר, וכל זאת מבלי שאתם נדרשים לשלם את העמלות על הבעלות.

אינדקס כסף-איך מבצעים את המסחר?

בשביל לבצע מסחר ממונף, עליכם להיות עם מכשירים פיננסים מתאימים לצורך ביצוע הסחר. יש היום תוכנות שמאפשרות לכם לבצע את המסחר מהבית שלכם, בתנאים שנוחים לכם.דרך האתרים שנמצאים באינדקס כסף איכותי תוכלו להיחשף למגוון רחב של תוכנות איכותיות שיוכלו לסייע לכם ויעניקו לכם את הכלים הפיננסים אותם אתם צריכים,ברוב המקרים, הסחר הממונף הוא שירות בין קונה למוכר, מבלי שיש תיווך באמצע (לכן גם אין עמלה, ולכן גם אין בעלות). אתם מוזמנים לבדוק את התוכנות השונות, וכמובן לבצע קורסים מתאימים, בשביל להתחיל לסחור.

באינדקס כסף תוכלו גם ללמוד המון על כל אפיקי ההשקעה הקיימים ולכן מומלץ להרחיב את הידע האישי שלכם,להיעזר בעצות מומחים לרכוש ספרים מומלצים ולשלב בין כל האמצעים הקיימים על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל מההשקעה שלכם,אז שיהיה בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופיר חדש


 


מאמרים נוספים מאת אופיר חדש
 
אינדקס אתרים כסף וכלכלה
הרבה פעמים כאשר דיברו מומחים בתוכניות של חדשות כלכליות על מושגים כמו מינוף מניות ומט''ח לא היה לכם מושג על מה הם מדברים,אבל חשתם שללא ספק זה תחום מעניין ובאיזה שהוא שלב בחיים שלכם הייתם רוצים ללמוד אותו...

אינדקס אתרים
הרבה פעמים נתקלתם באינדקס של אתרים וגם אם לא,אז אף פעם לא מאוחר מידי להיחשף לנושא,אינדקס אתרים הוא דף כללי המאגד בתוכו מגוון קטגוריות ונושאים בהמון תחומים...

אינדקס אתרים הכרויות
06/09/12 | הכרויות
כאשר אתה נרשם לאינדקס אתרים של הכרויות,אתה בעצם אומר שאתה לא מעוניין להמשיך לשבת ולחכות שמשהו יקרה ואתה משנה את הגישה ופועל על מנת להכיר את האישה שאיתה תרצה לפתח קשר...

אינדקס אתרים
אחד היתרונות הגדולים ביותר באינדקס אתרים טמון בעובדה שהכול נמצא במקום אחד ולכן אתה לא צריך לעבור בין אלפי אתרים כדי למצוא פתרון...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI