דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים עקירה כירורגית שן בינה
עקירה כירורגית שן בינה
גלית רובני 30/10/12 |  צפיות: 2995

חושבים לעשות טיפולי שורש וכתרים? כולנו יודעים שהיום יש ודאי המון מרפאות שיניים (של קופ"ח ופרטיות) שיציעו שלל טיפולים לכל צרה. אך לפני שנבחר מרפאה בה נטפל בשיניים כדאי מאד לעבור על כמה וכמה דברים שיועילו ויתרמו להצלחה של הטיפול ולחסוך לנו במחיר.

מה המחיר של עקירת שן בינה כלואה? איך בכלל בוחרים רופא שיניים מטפל וכיצד להיערך לפני כשחייבים לעבור סדרת טיפולי עקירת שן טוחנת? כל התשובות במאמר הבא עם טיפים שכדאי מאד לדעת.

איך לדעת לבחור מרפאה? כלל לא משנה איזה טיפול יש לעשות, אם זה החלפת כתרים או עקירה כירורגית שן בינה, קודם כל עליכם לקבל חוות דעת על הקליניקה ועל הרופא. ודאו שהרופא עובד תחת רישיון, חפשו המלצות באינטרנט ולאחר התרשמותכם זו, תאמו תור לפגישת ייעוץ.

זקוקים להשתלות? אחד הטיפולים הכי נפוצים הוא למעשה השתלות שיניים. יש לבחור ברופא שיניים המציע לעבור את כל ההשתלות במספר שעות, באופן זה תוכלו לסיים את הטיפול במהירה, אחרי מספר ימי התאוששות והחלמה תוכלו לנשום לרווחה עם פה בריא. קיבלתם הצעת מחיר יקרה? עליכם לקבל יותר מהצעת מחיר אחת ולא לשכוח לברר על פריסת התשלומים טרם הטיפול!.

בא לכם להלבין את השיניים? כידוע, בימינו ישנם עשרות טיפולים להלבנת השיניים אבל לא כל טיפול מסייע, בשל כך חשוב מאוד לברר אודות השיטה, לקבל משוב מלקוחות מרוצים ולהתרשם מהטיפולים שבוצעו באותה שיטה. בנוסף, תדאגו לבקש את תוצאות הטיפול בכתב.

איבדתם המון שיניים וזקוקים להשתלות? אין אחד שאוהב כאבים ואם נודה בעובדות אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל כיום על מנת לחסוך כאבים מיותרים, מומלץ לעשות את הטיפול הנדרש ביום אחד, לטפל בעזרת גז צחוק ואפשרות אחרונה לטפל בהרדמה. אם גם אתם בין אלה שלא מסוגלים לחשוב על רופא שיניים שווה לברר על סוגי טיפול מסוג זה.

טיפול ומחירים- למרות שיש ברחבי הארץ כמות עצומה של קליניקות המחירים יקרים עד מאוד, טיפול שורש נע בין 100 ל 300 ₪ , מחירו של כתר חרסינה בסביבות 3000 שקלים, הלבנת שיניים עד 3000 שקלים. מחיר טיפול תחת הרדמה לשעת טיפול עולה בסביבות 2000 ₪. לפני שאתם קובעים לכם תור חשוב להשוות בין כמה רופאים. טיפול נטול כאבים ומוצלח!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI