דף הבית בידור ופנאי טלוויזיה כל עולמות ה-VOD בתוך כף ידכם
כל עולמות ה-VOD בתוך כף ידכם
Moshe Cohen 31/10/12 |  צפיות: 16280

כבר לא צריך לצאת מהבית כדי לראות סרט

הקטגוריה הראשונה והמוכרת ביותר של שירותי VOD היא הסרטים. בתוך קטגוריה זו ניתן למצוא חלוקה לסרטי מתח, דרמה, קומדיה, אימה, או סרטים לילדים. קטגוריה פופולארית נוספת היא הסדרות, המאפשרת גישה אל תכניות מכל רחבי העולם. לצד סדרות ישראליות מוכרות ישנן גם סדרות מופת אמריקאיות, אשר חלקן זכו בפרסים מרשימים.

הילדים כבר יודעים איך להשתמש ב- VOD

גם ילדים יכולים ליהנות משירותי VOD. הימים בהם הילד נאלץ לחכות שעות ארוכות לתכנית האהובה עליו הסתיימו, משום שכל התכניות מחכות בקטגוריית "עולם הילדים" של ה-VOD. ישנן תכניות לפעוטות ולגיל הרך, לעומת תכניות לילדים גדולים ויותר ואפילו תכניות לבני נוער. חלק מהתכניות מתורגמות או מדובבות אך חלק גדול מהן מופק בארץ.

כל התכניות תחת קטגוריה אחת לצפייה ישירה

בעזרת שירותיVOD  יכולים חובבי הטלוויזיה לצפות שוב בתכניות אהובות או להבטיח צפייה בתכניות שפספסו. על מנת לתת מענה לצורך הזה הוקמה קטגוריית "תכניות מערוצים": כל התכניות מכל הערוצים המופיעים בממיר, תחת מקום אחד וללא צורך בהזמנה מוקדמת. תוך מספר שניות יכול הצופה לקבל אל מסך הטלוויזיה את הכוכבים שלו, לעקוב אחר עונות מלאות או להשלים פערים.

משדרגים את איכות החיים

שירותי VOD מאפשרים ניצול אופטימאלי של שעות הפנאי, כפי שניתן לראות בזכות קטגוריית "פנאי ואיכות חיים". בין שאר התכנים המופיעים תחת הקטגוריה הזו ישנן תכניות ספורט, עיצוב, בישול ועוד. הורים המעוניינים לגוון את השגרה או לקבל המלצות על אתרי תיירות יכולים להיכנס לקטגוריה הזו, לבחור תכנית רצויה ולהתחיל ליהנות.

קטגוריות חדשות

ההצלחה של שירותי ה-VOD הביאה להוספת קטגוריות חדשות אשר לא היו קיימות בעבר. כך לדוגמא ישנה קטגוריה המוקדשת להופעות ולמוסיקה מרחבי העולם. לצד הופעות בידור וסטנד אפ, מחזות או אירועים מצולמים מחכות ב-VOD גם הופעות של להקות ואמנים ישראליים וכמובן בינלאומיים. קטגוריה חדשה נוספת היא זו המאפשרת קבלת הדרכה וקורסים. צופי הטלוויזיה אשר אוהבים להעשיר את עולמם יכולים ללמוד להכין סושי, לעצב עוגות, לרקוד, לנגן ואפילו לבצע עיסוי.

כמה עולה השירות?

מבחינת עלות, רוב התכנים האטרקטיביים ב-VOD מוצעים ללא תשלום אך בכל מקרה ניתן ליצור קשר עם נציגי השירות ולגבש חבילת צפייה אישית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Moshe Cohen


 


מאמרים נוספים מאת Moshe Cohen
 
כל עולמות ה-VOD בתוך כף ידכם
31/10/12 | טלוויזיה
הקטגוריות המופיעות במסכי VOD מצביעות בצורה הטובה ביותר על הסיבה מדוע צופי טלוויזיה בכל הגילאים אימצו את השירות הזה בחום. מלבד היתרונות הטכניים והנוחות שמציע שירות ה-VOD, ישנו מגוון עצום של תכנים המוצע ללקוח. הזמנת התכנים יכולה להתבצע בכל שעה, באיכות רגילה או באיכות שידור HD. צופי טלוויזיה מגבשים לעצמם תכנית צפייה אישית, אינם תלויים בלוח השידורים של החברות המשדרות ונהנים מהתאמה אידיאלית של התכנים לתחומי העניין שלהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI