דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים בתי דפוס - הדפסת הזמנות לאירועים
בתי דפוס - הדפסת הזמנות לאירועים
טלי גל 08/11/12 |  צפיות: 3177

חתונה? בר מצוה? יום הולדת? מסיבת פרישה? מזל טוב, השקעתם כסף וכוחות נפשיים רבים בארגון ארוע רבתי לחגיגת המאורע, נשאר רק להודיע לכולם.

אחרי שהצלחתם בקושי רב להתגבר על המכשלה של הכנת רשימת המוזמנים, ואחרי שהמוזמנים ממילא יודעים פחות או יותר על המאורע, נשאר רק לבשר להם את זה בצורה רשמית, ומה יותר יפה מאשר לשלוח להם הזמנה מסוגננת.

הבעיה כמובן נעוצה במבחר העצום ובעובדה הפשוטה שרובנו לא מבינים דבר וחצי דבר בדפוס, ולכן קיבצנו פה כמה הסברים מבתי הדפוס הטובים ביותר.

הנייר

ראשית חוכמה צריך לבחור את סוג הנייר עליו תודפס ההזמנה. סוג הנייר עלול להוות עד 40% ממחיר ההזמנה, ולהשפיע מאוד על חזותה האסטטית, לכן אין להקל ראש או משקל נייר בנושא זה. ככלל (גס מאוד) ניתן לומר שנייר כבד יותר יקר יותר (כי דרושים יותר חומרים ליצירת אותו שטח נייר), עמיד יותר ואיכותי יותר.

עם זאת יש להסתייג מייד שעובי הנייר (הנמדד בגרמים, כאשר נייר רגיל למדפסת הוא בסביבות ה180 גרמים, ניירות עבים יותר הם בסביבות ה300, והחל מ600 מדובר כבר בנייר קשיח כמעט כמו קרטון) אינו המדד היחיד לאיכותו.

מדדים חשובים נוספים הם ספיגת הצבע והתפשטותו, כאשר הנייר הטוב יותר סופג צבע טוב יותר ואינו דוהה (בדרך כלל בגלל נקבוביות רבה) אך מידת התפשטות הצבע על הנייר מינימלית, כך שהרזולוציה של ההדפסה תהיה טובה.

חשוב לדעת שבכל מקרה כדאי להתייעץ עם בתי דפוס: לא כל עבודת הדפסה יכולה להעשות על כל סוג נייר, ומלבד איכות הנייר חשוב גם סגנונו: נייר מבריק, קטיפתי, מחוספס וכו'. אולי זה הזמן לחשוב על הזמנות באמצעות הדפסה על בד

הדיו-

במדפסת הביתית קיימות בדרך כלל שתי אופציות בלבד: צבעוני או שחור לבן. בבתי דפוס הדבר הרבה יותר מסובך. ניתן להדפיס בצבע אחד, בשני צבעים, בכמה צבעים, ובאיכויות משתנות של הדפסה צבעונית, כאשר עליה על הסקאלה הזו פירושה תוספת מחיר לעלות ההדפסה.

ההדפסה הפשוטה ביותר על נייר פשוט (בעובי 400 גרם) יכולה לעלות גם 1.10 שקלים להזמנה (תלוי כמובן בגודל ההזמנה), ואילו הדפסות מתקדמות יותר בצבעים רבים ועל נייר איכותי יכולות לעבור בקלות את ה-10 שקלים להזמנה.

העיצוב-

ללא ספק הגורם שמשנה הכי הרבה את מחיר ההדפסה הוא העיצוב. מלבד המחיר של עיצובים מקצועיים (מוצגים ברוב בתי הדפוס המתמחים בנושא ורובם עוצבו על ידי גרפיקאים או אומנים), מחיר ההזמנה יעלה ככל שהעיצוב שתבחרו יהיה קשה יותר לביצוע.

כך לדוגמא גבולות לא ישרים (גלים וכד'), עבודות קיפול רבות (קיפול לחצי, הדבקות וכו') והכנסה למעטפות תייקר את מחיר ההזמנות אפילו פי 3 מערכן המקורי. בסה"כ הזמנות מכובדות לחתונה יכולות לעלות כ-10 שקלים עבור 200 מוזמנים ויותר, והזמנות מעוצבות יכולות לעלות יותר מ25 שקלים. הזמנות באמצעות דפוס משי יכולות להיות יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי גל


 


מאמרים נוספים מאת טלי גל
 
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

סדנת סושי לכל גיל
הכנת סושי דורשת מיומנות, לא מדובר במאכל פשוט כמו פיצה שכל אחד יוכל להכין בבית ללא הכנות מוקדמות. הטכניקה בה מכינים את הסושי אינה מורכבת אך היא כן דורשת תרגול והדרכה ראשונית. ההכנה הביתית מאפשרת הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התקנת אזעקה - עצור בטרם תעבור גבול
יותר ויותר אנשים מבינים שאם יבצעו התקנת אזעקה. בביתם, מסיגי הגבול יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לבקר אצלכם בהפתעה ומבלי שהזמנו אותם בכלל.

סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
19/11/12 | מט"ח
ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים.

ניקוי יבש - מקצועיים בניקיון
ניקוי יבש מחזיר לסיבי הבד את הגמישות והרכות המקורית שלהם. בגדים שחוזרים מהמכבסה לאחר שעברו ניקוי יבש נראים ממש כמו חדשים. מגע עם מים מזיק לסוגים מסוימים של בדים, מכווץ אותם ופוגע באיכות הצבע.

טיפול שיאצו לילדים
טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

עיצוב מטבחים - להוציא את הארוחה מהמטבח
בעבר, המטבחים היו מאופיינים בכך, שלצד ארונות המבטח, המקרר ושאר מוצרי המטבח, היה גם את שולחן המטבח ופינת האוכל. למעשה אנשים נהגו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם במטבח, יתרה מזו, הם נהגו לארח (אם וכאשר אירחו) את המשפחה והחברים במטבח עצמו.

מזרקות לגינה - חלקת גן עדן קטנה
19/11/12 | גינון
מזרקות במקומות ציבוריים תמיד נותנים לנו הרגשה אירופאית של ממלכתיות ואציליות, יוקרה ושלווה. אז למה לא להפוך את המזרקה למשהו ביתי יותר, כזאת שתעמוד אצלכם בגינה, תשמיע קול קסום, ותהפוך את המרחב האישי שלכם

כנריות לאירועים - פורטים על המיתר הנכון
כשמדברים על אירוע מוצלח, מתכוונים לאירוע איכותי. בין כל המרכיבים נכללת גם, איך לא, המוסיקה: האם האנשים רקדו? האם הם שרו עם המוסיקה ברקע? האם הרחבה הייתה מלאה? האם הדי.ג'יי היה טוב? כולנו רוצים שהתושבות לכל השאלות הללו יהיו כן, ואת זה בקלות אתם יכולים להבטיח באמצעות כנריות לאירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI