דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל ויזה לאוסטרליה טפסים להדפסה
ויזה לאוסטרליה טפסים להדפסה
מה רוצה 11/11/12 |  צפיות: 2722

המדריך לבריחה מהארץ.

חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מתושבי הארץ כבר לא מסוגל להתפרנס כמו שצריך! המזון מתייקר, מחירי הדירות מרקיעים ולא מאמינים במנהיגים שלנו. ספציפית כיום, כשהשלטון מתערער, בטחון המדינה מעורער וכבר נגמר הכבוד הישראלי הציוני.

אפשר להישאר במדינה שלנו, להתענות, לקוות שיהיה לנו הצלחה בהמשך, ותוכלו להתקיים באמריקה - וליהנות מאיכות חיים. בתור בנאדם שכבר עשה את הטרנספורמציה ויודע, כמו ההמונים ברחבי האינטרנט נשארו בארץ - כמה רע וקשה פה שלא כמו במדינות אחרות בכדה"א, חשתי צורך בשורות הבאות שיהיה ברור לכל אחד מכם איך להצטרף אליי - אם רק תרצו להשיג המון בחיים, פשוט לא בארץ…

ויזה לאוסטרליה טפסים


כצעד ראשוני, חשוב לחפש יחד עם הורה או קרוב אחר - אולי הם מכירים קשר משפחתי במקום יפה ביבשת אחרת. הרבה פעמים כדאי להשקיע בלהשיג היתר כניסה, גם כשתגלו שזה לא ליותר מכמה שנים, רק שיהיה לכם תחליף.

גם במצבים בהם בסוף לא הצלחתם להתארגן על אזרחות נוספת, עדיין תוכלו לארגן ויזה ופספורט - שכנראה יאפשרו לכם להתארח במדינה הזרה, להתחיל לימודים ובנוסף לקבל ערך מוסף, כגון תרבות הפנאי. יש מדינות מסוימות אשר יקלו עליכם בלהוציא אזרחות לאחר מספר שנים או טקס דתי, בוודאי, מדינות גם יכולות לפסול את האזרחות הזמנית לנוכח נהלים כלשהם. לכן רצוי לדעת את כל המגבלות וההיתרים של הממשלה.

להשיג ויזה - מה צריך להכין?


שימו לב, לכל מדינה יש דרישות משלה על מנת להוציא ויזה מסוימת. לדוגמה, ויזה לארה''ב דורשת סדרת ראיונות מתישה, כאשר אשרת תייר למזרח הרחוק תינתן יותר בקלות, אבל מאפשרת להתארח אצלה שלושים ימים לערך. כנסו ובידקו באינטרנט בנושא הדרישות של כל מדינה, כיוון שחוקים אלו נקבעים מחדש עם השנים.

לפני הראיון בשגרירות בדקו שיש לכם 'ניירות'', פוליסת ביטוח עדכנית, פספורט תקף, והצהרות אחרות שהממשלה תרצה. חשובלהגיע נקיים ולא לצעוק, אין אתם יודעים איזה מין אדם ינהל ראיון זה - והרושם הראשוני עלול להכריע. תעריפי הויזה עשויים להשתנות - והם בדרך כלל מ50$ ל200$. בנוסף, טווח הזמנים שתיאלצו להמתין למען לארגן את האשרה - עלול להיות בין כיום לחודש. שימו לב לתכנן לפני, לא חכם לפספס סיכוי כזה בגלל אדישות.

במקרה ויש לכם ילדים, בדקו 'דילים'' בשגרירויות מסויימות, שבעזרתם ניתן לנפק אשרות זמניות לילדים ולבעל.

יש אישור. מה הלאה?


נסו לקרוא קצת על מנהגים מקומיים, על היחס לתיירים ועוד. רצוי אף לקבל הסברים על הלשון המקומית, גם באופן בסיסי.

במקומות רבים תוכלו למצוא מספר עבודות מוכרות יותר, למשל שמרטפות כלבים ומובינג, אשר יעזרו לכם להכניס די הרבה כסף, ולו רק עד שתהיו עצמאיים. אין ספק, רוב העבודות הללו מזוהות יותר עם חיילים משוחררים או אנשים בלי הרבה הכשרה, זכרו שאם תרצו ברצינות לעבוד ללא הכשרה בניו יורק, כנראה שיהיה קשה בהתחלה.

מחפשים לקבל פרטים נוספים? קראו עוד ב-http://www.terminal.co.il/Articles/jobs_in_australia.htm. בפעם הבאה - אספק מידע נוסף ואולי אקרבכם עוד שלב - שתמצאו את החזון הישראלי המשודרג. עד כאן!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI