דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר השוואת אטרקציות 1+1 Cal Weekend : לונה גל מול פארק שפיים
השוואת אטרקציות 1+1 Cal Weekend : לונה גל מול פארק שפיים
אבי 13/11/12 |  צפיות: 2542

גם לונה גל וגם פארק שפיים אלו פארקי מים גדולים במיוחד אשר מעניקים לכל המשפחה אטרקציות רבות ומאפשרים להם ליהנות בצורה הטובה ביותר מהחופשה שלהם. כמובן, בין שני המקומות ניתן למצוא הבדלים שונים ולכן משפחות רבות מתלבטות ולא יודעות באיזה פארק לבחור ואיזה פארק יעניק להם את החוויה הגדולה ביותר ואת ההנאה הגדולה ביותר אשר לה הם זקוקים כדי ליהנות בצורה הטובה ביותר. אם גם אתם נמצאים בין אלו שמתלבטים, קראו את המאמר הבא אשר יעניק לכם מידע רב מאוד על לונה גל ועל פארק שפיים, מידע רב ערך שיסייע לכם לבצע את הבחירה בצורה הרבה יותר טובה.

המיקום של הפארקים

לונה גל הינו פארק מים אשר ממוקם באזור הצפוני של מדינת ישראל, ממש בסמוך לכינרת. לעומתו, פארק שפיים נמצא בקיבוץ שפיים, באזור המרכז. ההבדל בין המיקום של השניים מהווה קריטריון חשוב מאוד לבחירה בין הפארקים שכן ישנם אנשים אשר לא מגיעים ללון באזור ולכן מעדיפים פארק אשר הינו כמה שיותר קרוב למקום בו הם מתגוררים.  לכן, חשוב מאוד לכלול את המיקום של הפארקים בהחלטה באיזה פארק לבחור ולבחון את הנתונים השונים אשר יאפשרו לכם לדעת בצורה הרבה יותר ברורה מה עדיף ואיזה פארק יעניק לכם את החוויה הגדולה ביותר ואת ההנאה הרבה ביותר.

אטרקציות ברחבי הפארקים

גם לונה גל וגם פארק שפיים מכילים מגוון רחב מאוד של אטרקציות מים אשר מתאימות לכל הגילאים וכך יכולות להעניק לכל המשפחה חוויה רבה. תוכלו למצוא בפארקים מגלשות מים, בריכות מיוחדות ועוד מגוון רחב מאוד של אטרקציות כך שההנאה תהיה רבה יותר ותוכלו ליהנות מהפארק בצורה הרבה יותר טובה. חשוב להדגיש כי מנהלי הפארק עושים הכול כדי לחדש את הפארק כל הזמן ולכן אתם יכולים למצוא בכל פעם מתקנים חדשים וחידושים שונים אשר יאפשרו לכם ליהנות מהפארק בצורה הטובה ביותר ויאפשרו לילדים שלכם לחוות בו חוויות שיזכרו למשך זמן רב במיוחד.

מחירים ושעות פעילות

כמובן, בגלל שמדובר בפארקים של מים הפארקים פתוחים אך ורק בעונת הרחצה. בעונה זו, חשוב להתעדכן לפני הגעה אל המקום שכן לפעמים מתקיימים ימים סגורים וישנם שינויים בשעות של הפעילות. פארק שפיים מעניק לכם אפשרות לבצע רכישה של כרטיסים דרך האתר כך שתוכלו להגיע מוכנים יותר. הרכישה דרך האתר הינה פשוטה מאוד והכרטיסים אותם תרכשו יחכו לכם בקופות של המקום. בנוסף, רכישת כרטיסים באינטרנט עבור פארק שפיים מעניקה לכם הנחה משמעותית במחירו של כל כרטיס. בנוסף, בעונת הרחצה ניתן למצוא מבצעים שונים עבור המקומות הללו ולכן חשוב לבצע בדיקה מקיפה לפני רכישת הכרטיסים.

ובשורה התחתונה, גם פארק שפיים וגם לונה גל מעניקים לכם חוויית מים שתזכרו למשך זמן רב מאוד, חוויה שתעניק לכם יתרונות רבים והנאה רבה. לכן, בדקו היטב את הפארק ואת הנתונים השונים אותם הוא מציע וכך תוכלו להחליט האם הפארק מתאים לכם ולצרכים שלכם והאם הוא הפארק בו כדאי לכם לבחור ובו תיהנו מחופשה מושלמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI