דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר אופניים חשמליות
אופניים חשמליות
יוסי בוזגלו 13/11/12 |  צפיות: 2824

אתם מתקשים להגיע למכללה או לאוניברסיטה בשעות הבוקר העמוסות? אתם לא מוצאים חנייה כל בוקר עבור הרכב שלכם? תחבורה ציבורית היא לא כל פעם פתרון עבורכם בשעות העומס, כי היא לא מגיעה בזמן? בערים הגדולות במיוחד, קשה להסתדר עם רכב או לסמוך על תחבורה ציבורית. אתם מחפשים פתרון שיהיה מידי ומהיר.אופניים חשמליות יפתרו עבורכם מציאת חנייה עבור הרכב, חסכון בדלק, חסכון בכסף עבור נסיעות בתחבורה ציבורית, להגיע בזמן אל העבודה והאוניברסיטה, ועוד. גם אם יורד לפתע גשם או שחם לכם בעונת הקיץ, תמיד אתם יכולים לרכוש אופניים חשמליות מתקפלות ולעלות בין רגע אל התחבורה הציבורית. בזכות המנוע שיש באופניים החשמליות, אתם לא צריכים להתאמץ כלל מבחינה פיזית, וכתוצאה מכך אין מאמץ מיותר בגופכם, כך שהיום יתחיל בצורה טובה ורגועה.

אופניים חשמליות מתקפלות

עבור הרוכב הישראלי, האופניים החשמליות והמתקפלות הינו הפתרון האידיאלי בכל מצב. התחיל יום יפה, לא חם מדי ולא יורד גשם, אך לאחר כמה שעות בעבודה אתם חוזרים הביתה והתחיל לרדת גשם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקפל את האופניים ולעלות לאוטובוס, לחילופין לרכבת. אופניים רגילות אינן ניידות, ותופסות מקום משמעותי בבית. אם אתם גרים בקומות גבוהות ללא מעלית, וגנבו אופניים בעבר מהבניין (למרות שהיו קשורות), יהיה לכם קשה לסחוב אותן כל פעם מחדש לדירה שלכם. במידה ותרכשו אופניים מתקפלות, הן לא יתפסו מקום וקל לסחוב אותן.

להתחיל  בוקר יפה

אם אתם מעוניינים להתחיל את הבוקר בצורה יפה, כלומר לא לאחר לעבודה, להראות במיטבכם (לא מיוזעים ועייפים), ולהגיע בזמן לשיעור בלימודים, ועוד – כל מה שאתם צריכים הוא את האופניים החשמליות. בשל העובדה שישנה סוללה ומנוע חשמלי, אינכם צריכים להתאמץ כלל מבחינה גופנית. כאשר תתחילו את היום בלימודים או במשרד, רק אז תתחילו להתאמץ, נפשית. בנוסף, האופניים האלו אינן מזיקות לסביבה הירוקה משום שהמנוע הינו חשמלי. לא תצטרכו להוציא סכומים נוספים רק בגלל שיש מנוע וסוללה, כי האופניים החשמליות ידועות כאופניים רגילות כך שאין לכם הוצאות ביטוח וצורך ברישיון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI