דף הבית חוק ומשפט דיני עבודה עו"ד תאונות עבודה
עו"ד תאונות עבודה
רואי 14/11/12 |  צפיות: 3851

מה תפקידו של עו"ד תאונות עבודה?

מדי שנה נפגעים אנשים רבים בתאונות עבודה. מקרים המוגדרים כתאונת עבודה, הם פציעות אשר התרחשו בזמן ביצוע העבודה, או אפילו בנסיעה אל מקום העבודה או ממנו. על ידי הוכחה של רשלנות מצד המעסיק ניתנים פיצויים לנפגעי תאונות העבודה. בנוסף נפגעי תאונות עבודה יכולים לקבל כספים מביטוח לאומי בהתאם לגובה נכותם.הסיוע הטוב ביותר כמובן במקרה זה, הוא של עו"ד תאונות עבודה. עו"ד תאונות עבודה הוא עו"ד אשר מתמחה בדיני נזיקין, בחבות מעבידים (פוליסת הביטוח המוענקת על ידי בעלי העסקים לעובדיהם) וכמובן במוסד לביטוח לאומי.

עו"ד תאונות עבודה מכוון עובדים שנפגעו בתאונות עבודה בנוגע להמשך התהליך, ובקבלת פיצויים הולמים על פי החוק. רצוי לפנות לעו"ד תאונות עבודה בהקדם, זאת שומרת על הנפגע מטעויות שעלול לעשות בהמשך הטיפול. עו"ד תאונות עבודה מטפל בכל המסמכים הדרושים לייצוג הנפגע בפני ביטוח לאומי, בנוסף גם דואג עו"ד תאונות עבודה לצילום ותיעוד של מקום האירוע ונסיבות הפגיעה, ולעדויות מטעם הגורמים במאורע.

כיצד לבחור עו"ד תאונות עבודה?

ראשית יש לבדוק, האם עו"ד תאונות עבודה מומחה לנזיקין, נזקי גוף וכמובן תאונות עבודה, או שמדובר בעו"ד אשר עוסק בנושאים שונים ולא בתחום זה. כמובן, יש לבדוק את הוותק המקצועי של העו"ד. עו"ד תאונות עבודה צריך וותק של טיפול בתיקים רבים של תאונות עבודה, ותביעות נזיקין.

בנוסף בתאונות עבודה כנראה שהייצוג יהיה גם כנגד ביטוח לאומי, ולא רק נגד חברת הביטוח של המזיק, לכן מומלץ לבחור בעו"ד תאונות עבודה שבקיא גם בטיפול כנגד חברת הביטוח וגם כנגד ביטוח לאומי. ובהחלט חשוב לקבל המלצות על עורך הדין מלקוחות שונים. אין ספק שהמלצות טובות מלקוחות מרוצוים על עו"ד תאונות עבודה הן שיובילו להצלחה ולקבלת הייצוג הטוב ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רואי


 


מאמרים נוספים מאת רואי
 
קייטרינג לחתונה, כי האוכל כן עושה את ההבדל
מזל טוב, טבעת נקנתה, הוא סוף סוף הציע, אתם מתחתנים בקרוב, שיתפתם את בני המשפחה, עכשיו נשאר "רק" לארגן את האירוע.

עו"ד תאונות עבודה
מדי שנה נפגעים אנשים רבים בתאונות עבודה. מקרים המוגדרים כתאונת עבודה, הם פציעות אשר התרחשו בזמן ביצוע העבודה, או אפילו בנסיעה אל מקום העבודה או ממנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI