דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מזרונים – הבחירה הנכונה
מזרונים – הבחירה הנכונה
כותבים 16/11/12 |  צפיות: 2676

אנו, בני האדם, ישנים כשליש מחיינו, כן זה אומר שכל אדם אשר יגיע לגיל שלושים, בילה 10 שנים מחייו, 10 שנים!!! בשינה! אז למה להסתפק על פחות מאשר שינה טובה ובריאה? כי אם כבר ישנים אז לפחות לישון שינה כמו שצריך ולקום עם כוחות מחודשים באווירה טובה ושמחה ולא עם כאבי גב?

אנשים רבים טוענים שהסיבה לרכישת מזרונים זולים ולא איכותיים היא כמובן המחיר, שכן, הם לא רוצים להשקיע אלפי שקלים על מזרון אורטופדי. מה שהם לא יודעים הוא שמזרונים לא איכותיים יוחלפו כל שנתיים- שלוש לעומת מזרונים איכותיים ויוקרתיים אשר צריך להחליף אותם רק אחרי עשור ויותר ואפילו מקבלים ברוב המקרים תעודת אחריות של עשר שנים על מזרונים איכותיים ויוקרתיים,  אז המחיר יוצא בהחלט משתלם ובנוסף לכך, הבריאות שלנו שווה הרבה יותר מזה, כי ללכת לרופא כל שני וחמישי בשל כאבי גב גם מבזבז לנו זמן, גם מבזבז לנו כסף וגם פוגע בנו פיזית.

אנשים רבים ישנים שעות ארוכות כל לילה, כלומר,8-9 שעות בלילה כמו שצריך ועדיין קמים עייפים! ומה הסיבה לכך? הסיבה לכך היא מזרונים לא איכותיים. מה הכוונה? אם אנו ישנים על מזרונים שאינם איכותיים, השינה שלנו תהיה פחות עמוקה, אנו נזוז יותר בלילה, נקום ונהיה מוטרדים יותר במהלך השינה ונקום עייפים באופן שאינו מפתיע בשל כך. אולם, לעומת זאת, שינה על מזרונים איכותיים ויוקרתיים אשר מעניקים לגב שלנו תמיכה מלאה ומאפשרים לנו לישון ברכות ובנוחות המושלמת, תאפשר לנו לקום רעננים ומלאים מרץ גם אחרי לילה שבו ישנו 6 שעות שינה. כלומר, ההבדל הוא באיכות ולא בכמות. אז אם אתם רוצים שינה איכותית וטובה, אל תתפשרו על פחות מרכישת מזרונים איכותיים של מותגים מוכרים שיעניקו לכם עשר שנים אחריות על המזרון.

הסרת שיער – כל השיטות

כיום, ניתן למצוא במכוני אסתטיקה שונים וקליניקות פרטיות, מגוון רב של מכשירים המיועדים לצורך הסרת שיער לצמיתות, ומה זה למעשה אומר? הסרת שיער לצמיתות זוהי שיטת הסרה של שיער גופינו אשר יש לה מודעות כבר למעלה מעשור ועם הזמן נפתחים יותר ויותר מכונים ומתפתחים עוד ועוד מכשירים חדישים שעושים את העבודה טוב יותר. למשעה, מי שמעוניין בשיטת הסרת שיער, יוכל לעשות זאת בכל אזורי הגוף, החל מאזורי הפנים שזה שפם, סנטר וכו', ועד לכפות הרגליים. האזורים המבוקשים ביותר בשיטת הסרת שיער לצמיתות הינם: אזורי המפשעות, בית השחי והרגליים. אין ספק כי הסרת שיער לצמיתות הינה שיטה שאולי עולה לנו קצת יותר כסף אבל מעניקה נו נוחות מושלמת ושווה בהחלט.

הסרת שיער לגברים? האם ישנם גברים שבאמת הולכים לעשות הסרת שיער? התשובה היא חד משמעית 'כן'! אם אתם חושבים שרק כדורגלנים עושים הסרת שיער מהרגליים שלהם בשביל הספורט זה בהחלט לא נכון, משום שכיום, יותר ויותר גברים מודעים לעצמם ומגיעים למכוני הסרת שיער לקבל את הטיפול המבוקש, אולם, ברוב המקרים האזור המבוקש ביותר שגברים מעוניינים לבצע בו הסרת שיער זהו אזור החזה ואזור הגב והכתפיים ולאו דווקא אזור הרגליים או הידיים ובית השחי. כיום, שיערות לא חייבות להיות עלינו נטל. גברים לא צריכים להתבייש להוריד את החולצה בים, ונשים לא צריכות להתכונן שעות לפני הליכה לבריכה עם הילדים בשביל לגלח. הסרת שיער לצמיתות זאת שיטה שעובדת וטובה לכולנו.

איך מבצעים למעשה הסרת שיער? כיום הסרת שיער לצמיתות זאת שיטה שנעשית על ידי גלי חום אשר מזהים את שורשי השערה בגופינו וממיסים אותה, כך שלמעשה אחרי מספר טיפולים כאלו מונעים ממנה לצמוח שוב ואז אנו זוכים לגוף חלק משיערות. לפני טיפול הסרת שיער יש לגלח את אזורי הטיפול ולהגיע חלקים לטיפול. כמו כן, אזורים רבים יהיו כואבים יותר מאשר אזורים אחרים כמו אזורי המפשעות ובית השחי שהינם יותר רגישים לעומת אזור הידיים או הרגליים, שם לא מרגישים כמעט כאב במהלך הטיפולים. ברוב הקליניקות יתנו למטופלים סדרת טיפולים בת 10 טיפולים שבהן טיפול כל חודש בערך, והמטופלים חייבים לסיים את כל הסדרה ולאחר מכן לבוא רק במידה וצריך אחת לכמה חודשים.

חינה – האירוע המקדים ל'קרחנה' האמיתית

אנשים רבים יגידו לכם כי הם נהנו יותר מאירוע חינה שהיה להם מאשר באירוע של החתונה שלהם. אז אל תופתעו מכך משום שאירוע חינה הוא ללא ספק אחד האירועים המשמחים ביותר שיש לנו בחיינו. ומהו בדיוק? חינה זהו אירוע מאוד עתיק אשר נחגג בקרב עדות המזרח (למרות שבשנים האחרונות אנו רואים בארץ גם חגיגות חינה של אשכנזיים אשר רוצים ליהנות מהחוויה הזו) והוא למעשה מסמל את ברכה לכלה העתידית. במהלך הטקס מורחים את ידי החוגגים בחינה מסורתית אשר מעידה על מזל טוב לשנים שיבואו וכמובן גם את ידי החתן והכלה העתידיים. לרוב חוגגים טקס חינה בזמן שלא עולה על חודש לפני החתונה. חינה מלווה עם תלבושות מיוחדות ובצבעוניות, מוסיקה באווירת המזרח והמון מצב רוח מרומם וטוב.

אם אתם רוצים להגיע לאירוע של החתונה שלכם שזה כמובן האירוע הכי חשוב והכי מרגש בחיים וכמובן להגיע אל אירוע חינה המקדים לחתונה באופן רענן וערני ושמח, הדרך הנכונה לעשות זאת, מלבד חילוק נכון של הזמן והסידורים הרבים שיש לפני האירועים הללו, הוא: לישון על מזרונים איכותיים אשר יביאו לכם את הערנות הטובה ביותר דרך שינה מוצלחת ועמוקה. שינה טובה ומוצלחת תביא לכם את המראה הרענן וצעיר, תוריד מכם את העיגולים השחורים מתחת לעיניים ובעיקר תהיה עבורכם הכרחית בפרט בשלב ארגון של חינה וחתונה שמלווים בכל כך הרבה ריצות וסידורים מאוד מעייפים ומתישים. אז אל תתפשרו על פחות. בדיוק כמו שלא מתפשרים על צלם או דיג'יי לטקס חינה וליום החתונה, גם לא מתפשרים על שינה על מזרונים איכותיים.

היכן חוגגים חינה? ניתן לחגוג חינה בהמון מקומות, השאלה היא כמות המוזמנים שיש לכם וסדר גודל של תקציב אשר עומד לרשותכם. לרוב, מזינים לאולם אירועים בשביל לחגוג טקס חינה באחד מערבי השבוע, ממש כמו חתונה קטנה, אך בשונה מחתונה, המוזמנים לטקס חיה יהיו המשפחה הקרוב והחברים הקרובים בלבד, כך שאם בחתונה יש לכם 500 מוזמנים בחינה יהיה לכם קרוב לוודאי לא יותר מ200 וזה בשביל לעשות את האירוע אינטימי ואישי יותר. מה גם זאת הסיבה שיותר אנשים נהנים בחינה מאשר בחתונה, כי הם זוכים לחגוג עם האנשים שבאמת הכי קרובים אליהם ולא עם אנשים זרים, מה שקורה פעמים רבות בחתונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI