דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר בפעם הבאה הולכים למכון ספא
בפעם הבאה הולכים למכון ספא
כותבים 17/11/12 |  צפיות: 2623

יום הולדת, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, מסיבת אירוסים, יום שנה וכו' הם סיבה מצוינת לחגוג באווירה קצת אחרת מהיום יום. עם ספא מפנק ועיסוי שמשחרר את הגוף והנפש ניתן לחגוג בדרך שונה ממה שאתם נוהגים לחגוג בדר"כ. מעבר לעיסויים המפנקים והמשחררים אתם נהנים ממגוון טיפולים נוספים כגון: טיפולי פנים, עיסוי קרקפת עיסוי עורף ועוד. וכמובן ממגוון מתקני הספא אשר הכניסה אליהם ללא תשלום נוסף כגון: בריכה, ג'קוזי, חמאם טורקי, סאונה יבשה/ רטובה ועוד. רק חשוב שתוודאו לפני שאתם מגיעים שאכן לקחת חבילת ספא משתלמת.

חבילת ספא כוללת בתוכה חוץ מעיסוי עוד טיפול נוסף שמגיע לכם וכמובן בין היתר ארוחת בוקר/ צהריים או כיבוד קל כמו מאפה. כמו כן חבילת ספא היא משתלמת וזולה יותר מאשר מחיר מחירון של עיסוי, לכן חשוב להיות מעודכן ולעקוב אחרי קופוני חבילות ספא באתרי אינטרנט שונים ולבחור לכם חבילת ספא שמתאימה לצרכים שלכם ולבעיות שמהן אתם סובלים, וזאת על מנת שתפיקו את המירב מהעיסוי שתקבלו. לכן אל תוותרו על קופוני ספא שיחסכו לכם שקלים רבים. וכמו כן חשוב שתיקחו איתכם לספא אדם שכיף לכם בחברתו כי בכל זאת הגעתם לעשות יום כיף וליהנות, ואתם לא רוצים לשמוע מישהו ממורמר שיקטר לכם כל היום.

ספא בתל אביב – כי אין ספא כמו במרכז

שרוצים ספא שקרוב אליכם ללא נסיעות מיותרות ופקקים , חייבים ספא באזור שלכם כזה הוא ספא בתל אביב. ספא בתל אביב הוא ספא שנועד למטרה זו, הוא שוכן במרכז תל אביב ומאובזר באביזרים הכי חדישים שיש. עם צוות עיסוי מקצועי שדואג לך מרגע קבלתך לעיסוי ועד תום שהותך במכון ספא. מעבר למעסים ספא בתל אביב מתדהר בפינות ישיבות מהודרות ושתייה חמה/ קרה ללא הגבלה כולל כיבוד קל. כמו כן מתקני הספא כגון: ג'קוזי, בריכה, חמאם טורקי, סאונה יבשה/ רטובה פתוחים בפניכם למשך כל שהותכם ללא תשלום נוסף, כך שמעבר לעיסוי שאתם מקבלים אתם יכולים ליהנות ממתקני הספא בין אם זה אחרי קבלת העיסוי או לפני.

מעבר לעיסוי שאתם מקבלים ספא בתל אביב מציע לכם מגוון טיפולים נוספים לבחירתכם כגון: טיפולי פנים, טיפולי קריסטלים, עיסוי קרקפות, עיסוי עורף ועוד. כך שאתם מקבלים את כל הפינוקים שיש ביום זה. מעבר לכך אתם יכולים לחגור אירוע פרטי כגון: מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, ימי הולדת ועוד, ע"י סגירת מקום הספא רק לכם. כך שאתם והחברים שלכם מתפנקים עם עיסויים כולל שירותים נוספים שנותן לכם ספא בתל אביב. כי מגיע לכם את הטוב ביותר במיוחד שאתם חוגגים אירוע פרטי. ולכן ספא בתל אביב מוכן לכל אירוע שתחליטו לערוך ולכן חשוב לעדכן את הספא על התאריך על מנת שיוכלו להתארגן בהתאם ולצ'פר אתכם ואת החברים שלכם.

ואם בכל זאת החלטתם לבוא עם חבר טוב או חברה רצוי שתבחרו מישהו שיהיה לכם כיף להיות במחיצתו במהלך שהותכם בספא. מאחר שמדובר על יום כיף שכולל כמה שעות כיף להיות עם מישהו נינוח ולא אדם קוטר או ממורמר שכל דבר מתלונן. מספיק שהחבר או החברה שלכם מקטרים לכם על משהו מסוים זה ישר משפיע על המצב רוח שלכם לרעה. וכל מה שאנחנו רוצים זה פשוט ליהנות מהיום הרגוע והשליו הזה עד הסוף ללא לחץ או קיטורים מצב החבר או החברה שהבאתם. לכן חישבו טוב טוב את מי אתם לוקחים איתכם לספא, על מנת שתוכלו להפיק את המיטב מיום זה.

מסיבת רווקים – המסיבה של החיים

רגע לפני שהחבר הטוב שלכם אומר איי דו ושובר את הכוס, אתם חייבים לחגוג לו מסיבת רווקים, מסיבה שתזכיר לו את תקופת הרווקות ההוללת שהוא היה חלק ממנה. אז על מנת לערוך מסיבת רווקים יש צורך שאחד החברים ירים את הכפפה ויארגן אותה מאחורי גבו של הרווק שעומד לשנות את הסטטוס שלו בקרוב. לכן העבודה מרובה החל מארגון מקום אירוע מסיבת רווקים ועד אוכל, שתייה ומופע. וכל זאת מתבצע מאחורי גבו של החתן לעתיד, לכן יש לשמור על חשאיות ורק שהכל מאורגן ומסודר לומר לחתן איפה מתקיימת מסיבת רווקים שלו. אפקט ההפתעה נועד לגרום לחתן לעתיד התרגשות ומאין חוסר וודאות לגבי חגיגת סיום רווקותו.

אז אחרי שחבר לקח את המשימה לדאוג לאירוע ,יש צורך לתכנן את מסיבת רווקים כמה חודשים מראש על מנת שלא תישארו בלי מקום ובלי מופע ברגע האחרון. דבר ראשון שאתם חייבים לסגור הוא מקום האירוע, האם מסיבת רווקים תהיה בפאב, או בחוף הים על בירות, או במועדון, או בבית. דבר שני לדאוג לאוכל ושתייה באותו ערב כך שאם החלטתם על ערב בירות בחוף הים אתם צריכים לדאוג שאכן יהיו בירות וכיבוד קל באותו ערב לכמה שעות שאתם מתככנים להיות. דבר שלישי זה המופע , ישנם הרבה אפשרויות כמו: חשפנית, אסטרולוגית, זמר או כל דבר אחר שתבחרו. אחרי שסגרתם את שלושת הדברים הללו אתם מוכנים למסיבת רווקים של החבר הטוב שלכם.

שבוע לפני האירוע אתם מודיעים לחבר שלכם על מקום האירוע ורק שיגיע. כלומר כל הארגון של מסיבת רווקים, הוא לאחד את כל החברים הטובים לערב אחד ולחגוג לחתן לעתיד בצורה הכי טובה את סיום תקופת הרווקות שלו. כי מטרתה של מסיבת הרווקים היא לחגוג את סיום תקופת הרווקות ושהחתן לעתיד יזכור את התקופה הזאת כתקופה המאושרת והטובה של חייו, וזאת מאחר שהוא מתחיל תקופה חדשה של חיי נישואין ושיתוף עם בת זוג שעליו להיות נאמן לה ואם הזמן להקים עימה משפחה. לכן חשוב שהחוגג לא ישכח את מסיבת הרווקות שלו עוד הרבה זמן. וזה התפקיד שלכם, ככל שתארגנו את המסיבה כמה חודשים מראש ותדאגו לדברים הקטנים כך המסיבה תהיה טובה יותר. וזוהי משימה לא קלה בכלל ולכן צריך לתכננה בקפידה מראש ולא לדלג על פרטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI