דף הבית תיירות ונופש צימרים צוק החלומות תגובות נופשים
צוק החלומות תגובות נופשים
hai bitton 20/11/12 |  צפיות: 3925

צוק החלומות תגובות נופשים

היום אני יודע כבר שאפשר ללמוד הרבה מקריאת תגובות נופשים על וילה צוק החלומות, לכן גם אני רוצה להוסיף תגובה וחוות דעת משלי אחרי שגם אני חוויתי לשהות במקום הזה הכל כך מיוחד הזה . ראשית, כדאי לציין כי הביקור שלי בוילה צוק החלומות לא היה ביקור רגיל. אני הגעתי יחד עם חברות כדי לחגוג מסיבת רווקות למישהי קרובה, והכל תוכנן בעצם כהפתעה. בהתחלה רצינו ללכת לצימר רגיל, אבל הבנו שלילה אחד לא יספיק וגם רוב הצימרים לא מיועדים לכמות אנשים גדולה כל כך. לעומת זאת, הבנו כי בוילה צוק החלומות יש המון מרחב, בריכה ענקית, מתחם ספא, מיטות מפנקות וציוד אבזור שנראה לנו מקסים כבר בתמונות של הגלריה .

בשלב הראשון חיפשנו וילה להשכרה דרך האינטרנט. גילינו כי אין המון וילות להשכרה ברמה גבוהה, אבל לא רצינו לוותר כי בכל זאת, חוגגים מסיבת רווקות חשובה של פעם בחיים לחברה הטובה... אז קראנו קצת תגובות על וילה צוק החלומות, והבנו שזה המקום בשבילנו, לאור חוות דעת של גולשים אחרים. בשלב השני כבר נכנסנו לאתר של וילה צוק החלומות, אך המשכנו לקרוא תגובות גולשים גם באתרים אחרים. גילינו שבצורה יוצאת דופן, כל חוות דעת על וילה צוק החלומות הייתה חיובית !

אנחנו מאוד יסודיות ורצינו שהכל יהיה מושלם בשביל הכלה, אז חיפשנו עוד המלצות לפני שהזמנו מקום. מבחינת צוק החלומות תגובות נופשים, לא היה ספק כי מדובר על מקום שמתאים לנו בול כמו כפפה ליד. אבל למרות זאת, חלק מאיתנו חששו כי חופשה זוגית או חופשה עם המשפחה לא דומה להשכרת וילה עבור אירוע. ממש רגע לפני שהזמנו את הוילה קראנו תגובות גולשים של חבורת בנות מאזור המרכז, שהמליצו על וילה צוק החלומות ולמעשה עברו תהליך דומה לזה שאנחנו עברנו. בסופו של דבר גילינו כי חוות דעת גולשים היא אכן כלי יעיל, משום שרק בעזרת חוות הדעת מצאנו וילה להשכרה. הכלה נהנתה מכל רגע וגם אנחנו כמובן, ואני ממליצה בחום על נופש שם !

אורליה פרץ


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 hai bitton


 


מאמרים נוספים מאת hai bitton
 
צימרים בדרום הארץ לכל אירוח ונופש
08/02/13 | צימרים
מחפשים מקום לנופש בדרום ? במאמר זה תקבלו מידע על צימרים ואטרקציות באזור הדרום כנסו

צימרים עם בריכה קול - הצימרים הכי מפנקים בארץ
07/02/13 | צימרים
מחפשים אתר בו תמצאו מבחר צימרים יוקרתיים עם בריכה ? אתר צימרים קול זה המקום עבורכם להזמנת צימר מפנק כנסו למאמר וקבלו מידע על האתר

צימרים ציפורים - אתר הצמירים המתקדם בארץ
06/01/13 | צימרים
צימרים ציפורים אינם צימרים לציפורים כמובן ... צימרים ציפורים הוא אתר הצימרים המתקדם ביותר בארץ ובו תוכלו למצוא את כל סוגי הצימרים בכל חלקי הארץ מצפון ועד דרום.

צימר בחרמון לנופש חלומי
02/12/12 | צימרים
מחפשים מקום מיוחד לחופשה בעונת החורף ? צימר בחרמון זה הפתרון, ישנם כיום מבחר צימרים ליד החרמון לנופש חלומי כנסו למידע

צוק החלומות תגובות נופשים
20/11/12 | צימרים
חגגנו את וחברותי מסיבת רווקות בוילה צוק החלומות ואני שמחה להמליץ ולהוסיף כאן את תגובתי האישית בשם כל הבנות, היית מסיבת רווקות מושלמת..

אוהלים לאירועים
מחפשים מקום קצת שונה לאירוע שלכם ? אוהלים לאירועים יכולים להיות פתרון מאוד מיוחד עבורכם, כנסו למאמר הבא וקבלו את כל המידע

צימרים לזוגות בצפון כל המידע
24/09/12 | צימרים
מחפשים מידע על צימרים רומנטיים לזוגות בצפון הארץ ? כאן במאמר כל המידע הדרוש לכם על ענף הצימרים ובמיוחד על האירוח הרומנטי בצימרים.

צימרים במנות
11/09/12 | צימרים
מחפשים מקום מושלם לחופשה משפחתית או רומנטית בגליל המערבי ? צימרים במנות זה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם וכאן במאמר זה תקבלו את כל המידע אותו אתם צריכים כדי לסגור חופשה במושב מנות.

צימרים גדולים | צימר גדול בצפון
05/09/12 | צימרים
רוצים לצאת לחופשה עם המשפחה המורחבת ? צריכים מקום איכותי וגדול ללינה ? כיום ישנם לא מעט צימרים גדולים לנופש, כנסו למאמר זה לכל המידע..

וילות נופש בחד נס
וילות נופש בחד נס- הטרנד החדש בתיירות הפנים בישראל גם אירוח בוילה מפנקת וגם בילוי במושב התיירות חד נס אל מול נופי הכנרת המרהיבים בשילוב אטרקציות מאתגרות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI