דף הבית עיצוב ואדריכלות סטיילינג שיפוץ רהיטים
שיפוץ רהיטים
כנרת אלימלך 22/11/12 |  צפיות: 13288

גם רהיטים צריכים שיפוץ

כשם שאנו משפצים את הבית, צובעים את הקירות, מחליפים את החלונות או את האמבטיה, כך גם הרהיטים שלכם זקוקים מעט לעט למגע מקצועי, אשר יחזיר אותם אל החיים. פעמים רבות, אנו מוצאים את עצמנו אל מול שולחן ישן, אשר עדיין יכול לשמש אותנו נהדר, אך צבעו כבר דהה, ארון הספרים נחבט ונשרט, או שהריפוד של הספה או הכורסא מוכתם ובלוי. אחת האפשרויות אשר עומדות בפנינו, לפני שהחלטנו לתרום או לזרוק את הרהיט, הינו לחדש אותו באמצעים שונים. שיפוץ רהיטים בצורה מקצועית, בין אן מדובר בריפוד ובין אם מדובר בצביעת רהיטים, יאפשר לכם להפיח חיים חדשים ברהיט הישן, ולשלב אותו בצורה הרמונית עם פרטי הריהוט והעיצוב של הבית.

איך מתבצע שיפוץ רהיטים?

שיפוץ רהיטים נחלק למספר חלק, שיפוץ של ריהוט משלים, צביעת רהיטים או ריפוד ספות, כורסאות וכסאות. כאשר אנו ניגשים אל מלאכת שיפוץ רהיטי עץ, לדוגמא, ניתן לבצע צביעה אמנותית באמצעות טכניקות צביעה שונות, אשר ידגישו את האיפיונים ואת הייחודית של הפריט. בין השיטות הנפוצות של צביעת רהיטים, ניתן למנות את טכניקת הליימינג, אשר מלבינה את הרהיט ומדגישה את הטקסטורה המיוחדת של העץ, טכניקת הווש המעניקה גוון אחיד גם לריהוט שאינו עשוי מעץ מלא, הוספה של שבלונות, ציורים או עיטורי נוי. כל אלו, יאפשרו להחיות את הרהיט, ולהתאים אותו אל המראה הכללי של הבית. כאשר מדובר על ריפוד של ספות ישנות או כורסאות, המגוון הוא עצום, וניתן לבחור סוגים רבים של בדים עמידים ורחיצים אשר יאפשרו לכם לשמור על הרהיט לאורך שנים רבות.

היתרונות של שיפוץ רהיטים

שיפוץ רהיטים הוא קודם כל כדאי מבחינה כלכלית, פעמים רבות, ובעיקר כאשר מדובר ברהיטים מסוג עץ מלא, שיפוץ הרהיט יהיה זול משמעותית מרכישה של רהיט חדש באותה האיכות והטיב. מעבר לכך, שיפוץ רהיטים טוב גם לסביבה – והרי, אין דבר יותר טוב ממיחזור. היתרון הנוסף של שיפוץ רהיטים, הינו הדגש על הסנטימנטליות, ריהוט מבית סבתא או אמא, הינה ריהוט היסטורי, עם משמעות רבה העומדת מאחוריו, ועל כן, חידושו והמשך השימוש בו, יהיו לא רק מיוחדים אסתטית, כי אם, ריגשית.

בכדי ללמוד עוד על שיפוץ רהיטים ומגוון האפשרויות הרחב, פנו אלינו, ונשמח לסייע לכם ולהכיר בפניכם את העולם האינסופי של שיפוץ רהיטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כנרת אלימלך


 


מאמרים נוספים מאת כנרת אלימלך
 
שיפוץ רהיטים
22/11/12 | סטיילינג
יש לכם ארון ישן? הכיסא מאבד מצבעו? הספה בלוייה? יש לכם פירטי ריהוט סנטימנטלים אך בלתי שמישים? כנראה שאתם זקוקים לבצע שיפוץ רהיטים.

וילונות – מכסים של חלונות
13/11/12 | סטיילינג
וילונות הם חלק בלתי נפרד מריהוט הבית. יש סוגים רבים של בדים וחומרים נוספים שמהם עשויים הווילונות. יש מי שמתהדרים בהם ולכן מותירים אותם בשלמותם, במלוא יופיים, לאורך החלונות. יש מי שאוהבים אותם חצי מופשלים, קשורים בחוט עדין, ומאפשרים בכל גם את החשיפה לחוץ, לזרימת האור והאוויר, וגם להותיר את הווילון המשלים את העיצוב של הבית ומשרה עליו אווירה ביתית. עם סוגי הווילונות היפים והמהודרים נמנים וילונות רומאים. וילון רומאי הוא דמוי מלבן, ארוך וישר, תלוי מתקרת הבית לרצפתו, ניתן לגלילה על ידי כבל- ידני או חש

וילונות, החלום שמעטר את החלון...
החלטנו לשנות פריט כלשהו בבית , פריט לכאורה קטנטן, אבל העשוי לשנות את כל אופי החדר. ישנה התלבטות איזה רהיט לשנות, על מנת לגוון, לחדש ולרענן.. ואז אנחנו מגיעים להבנה: וילונות. סיפור קטנטן, אבל איזה הבדל...על פי ההגדרה הוילון הינו מחיצה העשויה מבד או מחומרים אחרים, הניתן לפתיחה וסגירה ומותקן בחלונות על מנת ליצור הצללת החדר, אם במטרה ליצור חשיכה ואם במטרה ליצור פרטיות.

פינות ישיבה, להתפנק ולהירגע...
החלטתם לרכוש פינות ישיבה, לרענן את הבית ולהוסיף לו אווירה חדשותית, או אולי הריהוט הישן אינו מתאים יותר לייעודו. בדרך לחידוש תתקלו במגוון רחב של פינות ישיבה יפיפיות, ותחושו מעט מבולבלים. יש לנו מבחר עצות וטיפים שיכוונו אתכם בדרך לרכישה הנבונה. אחד הפרטים החשובים אותו יש לקחת בחשבון הוא גודל החלל בסלון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI