דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות אטרקציות לחתונה? למי יש כסף לזה?
אטרקציות לחתונה? למי יש כסף לזה?
24/11/12 |  צפיות: 3545

מאוד קשה לזוגות מתחתנים צעירים לממן את החתונה שלהם ולמרות שהם רוצים שהאירוע יהיה מושלם ושמח הם נאלצים לוותר על אטרקציות לחתונה ועל תוספות אחרות רק בגלל מגבלת התקציב.

נכון שפעמים רבות ההורים נרתמים ועוזרים לממן את החתונה, אך לפעמים למתחתנים לא נעים לקחת את הכסף של ההורים ולהוציא אותו על מותרות לחתונה.

באתר חופונים מפורסמות עבור מתחתנים הנחות משמעותיות לתחומי החתונה השונים וביניהם גם לתחומים שאינם חובה בחתונות – "מותרות" – כמו מתנות לאורחים, מוצרים לרחבת הריקודים, מגנטים לאירועים ועוד.

נכון שאפשר להתחתן בלי הדברים שהוזכרו קודם, אבל אין ספק שמזכרת מהאירוע תמיד נחמד לקבל ושהדברים המדליקים לרחבת הריקודים מוסיפים הרבה צבע ושמחה וגם נראים טוב בתמונות שמקבלים אחר כך מהצלם. האירוע עצמו חשוב, אך גם המזכרות והתמונות שישארו מהאירוע חשובות כדי שנזכור אותו.

אל תוותרו מראש על התוספות הללו שיכולות לשדרג כל חתונה, תיכנסו לאתר חופונים ותבדקו אם יש הנחה אטרקטיבית שמתאימה לכם. אפשר גם להירשם ולקבל עדכונים במייל על החופונים המפורסמים באתר, כדי שלא תפספסו אף חופון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 


 


מאמרים נוספים מאת
 
שמלות כלה – אחת פלוס אחת
בשנים האחרונות צמחה אופנה חדשה של שתי שמלות כלה או אפילו יותר בחתונה אחת.

חיפוש שמלות כלה
זהו רגע מאוד מרגש, למדוד בפעם הראשונה שמלת כלה ולהסתכל על עצמך במראה.

איך בוחרים שמלת כלה?
הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור שמלת כלה שתהיה לטעמך, תהיה נוחה ותתאים לתקציב שלך.

רעיונות למסיבת רווקות
הנה כמה רעיונות וטיפים איך לחגוג את סיום תקופת הרווקות שלך.

אטרקציות לחתונה? למי יש כסף לזה?
אטרקציות לחתונה אינן בגדר חובה בכל חתונה, אך הן מוסיפות לאירוע הרבה צבע ושמחה (כמו מוצרים לרחבת הריקודים), נראות טוב בתמונות שתקבלו מהצלם ונשארות כמזכרת לכם ולאורחים (כמו מגנטים לאירועים).

מתערבים לי בארגון החתונה
הצבת גבולות להורים שמתערבים בארגון החתונה ומנסים להחליט החלטות שלא מקובלות עליכם. אפשר לעשות זאת מבלי לפגוע ביחסים.

אנחנו מתחתנים ואתם מוזמנים
איך חוסכים בהוצאות על הזמנות לחתונה ועדיין מקבלים הזמנות באיכות גבוהה? בחירה במקום מקצועי ומנוסה בתחום ההזמנות לחתונה יחסוך לכם כסף וזמן יקר.

איך מתחתנים יכולים לחסוך בהוצאות החתונה?
תקציב הוא דבר שחשוב להגדיר כדי לא לחרוג בהוצאות החתונה מעבר ליכולת הכלכלית שלכם.

נוסחים להזמנות לחתונה
31/07/11 | חתונות
עוד לפני שמתחילים לעבוד על ההזמנות לחתונה צריך לחשוב על הנוסח שאתם רוצים שיופיע בהזמנות. מלבד הפרטים הטכניים על מקום האירוע כדאי לחשוב על נוסח ההזמנה שמתאים לכם ומשקף את אופי החתונה שאתם מתכננים. כמו כן, אתם צריכים לחשוב מיהם המוזמנים שלכם ולפיכך לנסח את ההזמנה כך שתתאים גם לכם וגם להם.

מתנה מיוחדת לאורחים בחתונה
31/07/11 | חתונות
לוח שנה היא מתנה טובה בתור מזכרת מהחתונה, כי זו מתנה מאוד שימושית ואם היא מעוצבת טוב אז זו גם מתנה אסתטית שנחמד לתלות בבית על המקרר למשל. לפיכך, האורחים שלכם לא יזרקו את המתנה לפח אחרי יומיים והמזכרת תישאר אצלם לפרק זמן ארוך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI