דף הבית נשים נשים - אחר איך תפטרי מטבעת האירוסין שלך?
איך תפטרי מטבעת האירוסין שלך?
Ilan Filos 29/11/12 |  צפיות: 3487

היום שבו הגבר שלך מחפש טבעות אירוסין, בוחר אחת ואז מציע לך  נישואין נחשבת לאחד הימים היותר המאושרים בחייך. אבל  מה לעשות, לפעמים, אחרי הצעה כזאת המציאות טופחת על פניך ומתברר שהאיש שנשבע לך שתחיו באושר ובעושר מפר את הבטחתו, מסיבות שונות, ומשאיר אותך לבדך עם לב שבור, אבל לפחות עם טבעת האירוסין אותה הוא החליק לאצבעך. מכאן והלאה את יכולה לבחור אם לשמור לעצמך את הטבעת או...פשוט למכור אותה. יחד עם זאת, מסתבר שמכירת טבעות אירוסין אינה עסק פשוט.

כדי לנסות לפתור את הדילמה הזאת אנחנו מצרפים עבורך מספר כללים שאם תעקבי אחריהן ותיישמי אותם, תיווכחי כי ביצעת את אחת מהעסקאות הטובות בחייך.


עצה מספר אחת: הפרדי מטבעת האירוסין שלך ושלחי אותה ליהלומן כדי שינקה לך אותה ויאמוד את ערכה. מציאת הערך של הטבעת שלך תעזור לך להתכונן לקראת היום בו תחליטי שאת חזקה מספיק ומעוניינת למכור אותה.


עצה מספר שתיים: אספי את הניירת שבאה עם טבעות אירוסין, כולל קבלה ותעודת אחריות, אם יש לך אותם עדיין.תעודת האחריות יעילה מאוד כאשר את תציגי את ערכה של הטבעת ואת המקוריות שלה אל מול הקונה.


עצה מספר שלוש: קיימי שיחה עם היהלומן בקשר לקניית טבעות אירוסין. החיסרון שבאפשרות זאת היא שהיהלומן בד"כ יציע לך סכום של כסף מזומן שהוא פחות מערכה של הטבעת. זאת אופציה טובה אם את לא מתעקשת לקבל כסף ההולם את ערכה של הטבעת שלך.


עצה מספר ארבע: לכי לחנות של משכונאי. שוב נחזור על דברינו האפשרות הזאת לא תמיד יכולה להיות רווחית עבורך, אבל תקבלי עבור טבעות אירוסין מזומנים.


עצה מספר חמש: אם את רוצה ממש להרוויח טוב תמורת טבעות אירוסין שלך, ואת מוכנה לכתת את רגליך בין חנויות כדי למצוא את העסקה המשתלמת ביותר, ערכי סקר שוק.  לדוגמא, בקשי הצעות מחיר מבעלי העסק, התייעצי עם חברות שמכרו טבעות אירוסין שלהן, חפשי אם יש פורום באתר האינטרנט של החנות כדי לקבל תשובה על כל שאלה שיכולה לצוץ בהקשר של מכירת טבעת זהב שלך.
















דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ilan Filos


 


מאמרים נוספים מאת Ilan Filos
 
איך תפטרי מטבעת האירוסין שלך?
29/11/12 | נשים - אחר
האיש שאיתו את עומדת להינשא עזב אותך עם לב שבור ועם טבעת אירוסין שאולי את מעוניינת להיפטר ממנה. במאמר זה תראי איך את יכולה להפוך את הלימון ללימונדה ולהרוויח כסף!

על הגובה: איזה סוג תורן ישמש אותי הכי טוב במלגזות שלי?
כשאנו נמצאים בתהליך של רכישת מלגזות חשמליות או מלגזות דיזל, נברר קודם כל מה המפרט הטכני של המלגזות שאנו מעוניינים בו ואשר ישרת את צרכי השינוע שלנו על הצד הטוב ביותר. למלגזות חשמליות ודיזל יש כושר הרמה משתנה שאומר לנו כמה טון המלגזה תוכל לשאת באופן מקסימלי.

nמה דעתכם על חופשת סקי באוסטריה?
מזג אוויר מעולה, אתרי נופש מצויינים,מטבח מדהים,קבלת פנים אדיבה – כל אלה הם מספר סיבות טובות,אם כי חלקיות, המסבירות מדוע כדאי לבחור ב – חופשת סקי באוסטריה כמקום הבא בו תבקרו פעם הבאה כשתיסעו לחו"ל.

כללים להערכת תכשיטי זהב
26/11/12 | מכירות
במאמר זה תקבלו טיפים שילמדו אתכם כיצד להעריך את תכשיטי הזהב שלכם לצורך מכירה לחנויות שמתמחות ב - מכירת זהב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI