דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ השוואת אטרקציות 1+1 Cal Weekend : לונה פארק מול סופרלנד
השוואת אטרקציות 1+1 Cal Weekend : לונה פארק מול סופרלנד
אבי 11/12/12 |  צפיות: 2810

כל הורה מכיר את השאלה של שבת בבוקר – "מה עושים היום?". כאשר מגיע סוף השבוע, במיוחד בשבתות שאינן גשומות, מחפשים ההורים דרך לאוורר את ילדיהם, ולבלות איתם זמן איכות, והם מחפשים מקומות שיעניקו בילוי מהנה עם זמן איכות לכל המשפחה. אחת הדרכים לעשות זאת הוא בילוי בפארק שעשועים גדול ופופולרי, בו יש אטרקציות רבות ואפשר להעביר ביחד שבת שלמה, מבלי להשתעמם. אפשר לעלות על מספר מתקנים, לשבת לנוח, לאכול במקום אוכל שמביאים מהבית או קונים במקום, ולהמשיך בכוחות מחודשים את הבילוי.

בארץ שני גני שעשועים גדולים, ידועים, פופולריים ואטרקטיביים מאוד, האחד הוא לונה פארק והשני הוא סופרלנד. בילוי בפארק שעשועים בקנייה של כרטיס מוזל, או אפילו במסגרת של כרטיס 1 + 1, שבו מדובר למעשה בהנחה של 50%, הוא בילוי אפשרי למשפחה עם שלושה ילדים ויותר, שללא אותה הנחה משמעותית לא הייתה יכולה להרשות זאת לעצמה.

לונה פארק – בילוי בתל אביב

הלונה פארק הוא פארק השעשועים הראשון והוותיק ביותר בישראל. גם מי שהיה בלונה פארק מספר פעמים, יופתע בפעם הבאה שיגיע אל פארק שעשועים זה. הנהלת לונה פארק דואגת מאוד לחוויה מהנה ומרגשת לכל המבקרים בפארק, ולכן היא מחדשת אטרקציות ומתקנים, כך שתמיד יהיה משהו אחר, חדש ושונה לכל מבקר בפארק, ואנשים יידועו כי כדאי להם להגיע פעם נוספת אל אותו לונה פארק אטרקטיבי.

כאשר מגיעים אל הלונה פארק אפשר לקחת בחשבון בילוי של מספר שעות, וכל אחד יכול למצוא במקום את צורת הבילוי האהובה עליו. במקום מתקנים רבים ביותר, המתאימים לכל קבוצת גיל. גם הזאטוט בן השלוש וגם בן השלוש-עשרה, או ההורים, יוכלו לבלות, ליהנות, ולהעביר את הזמן בנעימים, בהתאם להעדפות שלהם.

כל המתקנים בלונה פארק עומדים בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר, יש צוות עובדים מסור המקבל הדרכה, ושומר על כללי ההתנהגות ועל עלייה מותאמת לכל המתקנים, בהתאם לגיל: קרוסלות לקטנים, מכוניות מתנגשות לצעירים, ומתקני אקסטרים לנועזים ועוד. והכל במחיר הכניסה לאתר.

סופרלנד – פארק שעשועים גדול במרכז הארץ

הסופרלנד הוא אחיו הצעיר של הלונה פארק. אבל, גם מי שבילה מספר פעמים בלונה פארק – שלא ידלג על בילוי בסופרלנד, בילוי דומה אבל יחד עם זאת אחר ושונה.

סופרלנד הוא פארק שעשועים גדול ביותר, במקום, מלבד אותן אטרקציות של פארק שעשועים גם מדשאות רחבות ידיים לישיבה ומנוחה. הפארק מעוצב בצורה מיוחדת במינה, עם אגם מים, מפל, צמחייה מתאימה, מסלעה ופסלי מאיה מיוחדים. כל אלה מוארים בלילה בשלל צבעים בצורה מרשימה ביותר.

סופרלנד מחזיק מתקני שעשועים מהחדישים ומובילים בעולם בתחום זה של פארק שעשועים. ההנהלה דואגת לעדכן את המקום באותן אטרקציות חדישות אשר מפתחים בעולם. לכן, כל אחד יכול למצוא במקום את הבילוי האהוב עליו, ואת המתקנים המתאימים לגילו. יש מתקנים נפרדים לכל קבוצת גיל החל מקטנטנים, להם קרוסלות מהנות, ושייט על ברבורים באגם, המשך עם ילדים צעירים, וכלה בצעירים אמיצים אשר נהנים מהריגוש שמציעים מתקני האקסטרים למיניהם, כולל ה"קומבה" – רכבת הרים מהגדולות ומרשימות בעולם כולו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI