דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב הכל על ייעוץ לבתי אבות
הכל על ייעוץ לבתי אבות
noam 12/12/12 |  צפיות: 3338

הגיל השלישי הוא גיל פגיע, אדם ניצב מול עובדת אנושיותו החולפת ועתידו הקרוב לוט בערפל, לרוב משפחתו יוצאת מגדרה לסייע על מנת להבטיח שלומו ובריאותו אך לעיתים רבות מאד, בשל זעזוע, מחלה פיתאומית, אובדן בן זוג תומך וכדומה צרות צרורות, ניצב הקשיש לבדו מול עולם המובן לו פחות ופחות, ומשפחתו קצרה ידה לסייע. אם הקשיש נזקק לפתרון מגורים חלופי בשל הדרישה לפיקוח תמידי על בריאותו כדאי ומומלץ לפנות אל ייעוץ לבתי אבות לשם קבלת הסיוע.

יתרונות ייעוץ לבתי אבות

בחלק מהפעמים התסריט הדורש את השמתו של הקשיש בבית אבות כולל בתוכו פגיעה בקוגניציה של הקשיש או בבריאותו הגופנית, כך או כך יש לסייע לו ומהר על מנת לנסות ולבלום את קצב הדרדרותו ולתת מענה לצרכיו החדשים, ייעוץ והכוונה לבתי אבות בא לתת לכם אופציות רלוונטיות בלבד בהן ניתן לשכן את הקשיש, זהו ייעוץ לבתי אבות הניתן מידי מקצוען המנוסה בתחום ושביכולתו לפרוס בפניכם קשת של בתי אבות, הוא אינו מקבל תשלום ישיר מכם אלא מבתי האבות אותם הוא מעמיד לבחירתכם.

קריטריונים הנבחנים בפגישת ייעוץ והכוונה לבתי אבות

הקריטריונים לפיהם ממליצים על בתי האבות המסוימים קשורים במספר גורמים, קשריו ורמת היכרותו של היועץ עם בתי האבות השונים, רמת תיפקודו של הקשיש, רמה סיעודית, של תשישות נפש, או של עצמאות. נגישות בתי האבות לתחבורה הזמינה למשפחתו של הקשיש ושל הקשיש למשפחתו, רמת הארוחות במקום, עולמם הרוחני המשותף של הקשישים ורוח המקום לרוחו של וערכיו של הקשיש, לדוגמא בית אבות לשומרי מסורת וכו'', העיסוקים במקום, תרפיה בעיסוק, הפעלות וכדומה.

קריטריונים נוספים בהם דנים בפגישת ייעוץ והכוונה לבתי אבות מקיפים גם את רמת המתקנים במקום כמו המקלחות, מעליות, וכו'', מידת הפיקוח הרפואי במקום, כמה אחיות, המצאות של רופא קבוע, אמבולנס זמן 24 שעות וכדומה, ובנוסף יש לדון ביכולת הפיננסית לשלם עבור בית האבות, זכאותו של הקשיש לתמיכה מהמדינה וכו''. ייעוץ לבתי אבות מאפשר נתינת פתרון אנושי ובטיחותי לטובתו של הקשיש, על ידי ליווי המשפחה במבוך הבירוקרטי של הזכאויות במשרד הרווחה והבריאות

איכות ייעוץ והכוונה לבתי אבות

מטרת ייעוץ והכוונה לבתי אבות היא להתאים בית אבות המתאים לקריטריונים שהוצגו, אך היועץ צריך להיות גם אדם אמפטי וקשוב, שיכול להנחות מנסיונו ומהבטחון שהוא נוסך, את המשפחה בקשיים הרגשים הברורים שמופעים עם מצב זה, על היועץ להיות זמין למשפחה, נטול מניעים אנוכים מסיטים ממטרת שלום הקשיש, וערני לנעשה בשדה הגיל השלישי. ייעוץ והכוונה לבתי אבות צריך להעשות על ידי מקצוען עתיר נסיון ואנושי, ייעוץ לבתי אבות ניתן על ידי מספר מומחים וכדאי לבחור בזה שמעורר בכם אמון מרבי ומסוגל להציע פתרונות רלוונטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI