דף הבית קניות וצרכנות קניות טיפים לכניסה לתחום מכירת הזהב
טיפים לכניסה לתחום מכירת הזהב
גיא דינאי 16/12/12 |  צפיות: 3569

כניסה לתחום מכירת זהב היא בהחלט פעולה הגיונית וכדאית דווקא בגלל העלייה במחיר גרם זהב בשנים האחרונות אשר מוסיפה לעלות. הכניסה לתחום הזהב אינה פשוטה ומחייבת למידה מעמיקה של התחום לאורכו ולרוחבו וזאת על מנת שנוכל להפיק תשואה הולמת בשוק הזהב העולמי והמקומי. אחד המושגים הראשונים אותו נלמד בתחום של מכירת זהב הינו מחיר גרם זהב וחשיבותו בתמחור הזהב.

הערך הכספי הקיים בזהב
הזהב הינו אחד המוצרים או החומרים שהכי קל למכור. הביקוש לזהב בעולם הולך וגובר ואחזקה של זהב תניב לנו במרבית המקרים תשואה יפה במיוחד. במכירת זהב כל שתדרשו לאמוד זהו המשקל והקראט. אומדנים אלו מבצעים אנשי מקצוע מיומנים במיוחד אשר כל עיסוקם ומומחיותם היא לשקול זהב, כסף ויהלומים ולאמוד את ערכם הכספי. לאחר בדיקה זו נוכל להתחיל בתהליך של מכירת זהב בסכומי כסף מפתיעים כיוון שמחיר גרם זהב מרקיע שחקים בשנים האחרונות. הפוטנציאל הטמון במכירת זהב ובקניית זהב הינו עצום וניתן לראות כי אנשים רבים רוכשים ואוגרים זהב כהשקעה לטווח ארוך עם תשואות נאות במיוחד.

לא רק זהב
לא רק זהב נמכר בהמוניו בעולם אם כי גם יהלומים. מכירת יהלומים הפכה לפופולארית במיוחד בבורסות בעולם כולו. מחיר היהלום הולך ועולה שכן הביקוש גדול על ההיצע וזהו אחד החומרים הנדירים ביותר בעולם. מכירת יהלומים מניבה תשואות רבות לאנשי עסקים מסביב לעולם אשר משקיעים את כספם הרב ביהלומים. מחירו של היהלום נמדד על פי משקלו, גודלו, צורתו ורמת הקראט שלו. את המחיר קובעים יהלומנים מומחים בעלי ניסיון רב בתחום היהלומים אשר ידעו באיזה מחיר לתמחר כל יהלום.

ניתן לראות בשנים האחרונות מכירה מוגברת של זהב ויהלומים בשווקים בעולם וכן מרדף של גופים רבים אחר החומרים הכ"כ יקרים ונדירים. זהב ויהלום מסמלים פאר, הוד, עושר ויופי רב והפכו לנחלתם של עשירי העולם זה מאות שנים. התכשיטים היקרים ביותר הינם תכשיטי זהב ויהלום ואף תכשיטים המשלבים חומרים אלו יחדיו אותם ניתן לראות בתצוגות גדולות ויקרות ברחבי העולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא דינאי


 


מאמרים נוספים מאת גיא דינאי
 
פתרונות טכנולוגיים בעולם אינטראקטיבי
לאור החידושים הרבים שחודרים לעולם הטכנולוגי המודרני שלנו, ולאור החידושים שבדרך, הגיע הזמן שמישהו כאן ירים את הכפפה ויביא את היתרונות הרבים האלה אל המרחב הישראלי.

מוצרים אינטראקטיבים למסיבה, להוראה ולכל מטרה
עוד מעט אתם חוגגים בר מצווה או בת מצווה ומתלבטים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שאפשר. מחפשים דרך להפיק מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת ומוצלחת במיוחד, ומחפשים דרך קלה ונעימה של השכרת ציוד לבר מצווה שתאפשר לכם להפיק ממנו את המיטב בכמה שפחות מאמץ.

על מוצרים אינטראקטיביים כבר שמעת?
בלי שנרגיש, ואפילו בלי שרבים יודעים, המוצרים האינטראקטיביים כבר כאן. מדובר בפיתוח טכלוגי שתופס תאוצה ונכנס לכל תחומי החיים שלנו. המושג אינטראקציה בעולם הטכנולוגי המודרני פירושו מערכת יחסים בין האדם למחשב, לתוכנה ולטכנולוגיה.

על חיישני תנועה כבר שמעתם? – הפתיעו את עצמכם
חיישני תנועה הם הדבר הבא בתחום הטכנולוגייה האינטראקטיבית והם כבר כאן. כמו בשיר של מאיר אריאל: "הדלתות מנחשות אותי ונפתחות לי מעצמן" הם מנחשים אותנו ומגיבים לתנועותינו

סוחרים בזהב ויהלומים
16/12/12 | קניות
הזהב והיהלומים בעולם נהנים משווקים רבים אשר סוחרים בחומרים אלו באופן יום יומי. סוחרי זהב ויהלומים רבים צצים בכל העולם ונהנים מקניית זהב ויהלומים במחירים נמוכים ומכירת זהב ויהלומים במחירים גבוהים יותר

מסחר בזהב וכסף בעולם
16/12/12 | קניות
מתחילים להתעניין במסחר בזהב? יש לכם סיבה טובה לכך, בדומה לתחומי מסחר אחרים כמו מסחר במניות, קניית אגרות חוב, מסחר במט"ח ועיסוק בנדל"ן – גם קניית זהב יכולה להתברר ככזו שלה תשואה כספית גבוהה ביותר שיכולה להעשיר בין רגע אדם שיש לו מעט מה להשקיע

טיפים לכניסה לתחום מכירת הזהב
16/12/12 | קניות
כניסה לתחום מכירת זהב היא בהחלט פעולה הגיונית וכדאית דווקא בגלל העלייה במחיר גרם זהב בשנים האחרונות אשר מוסיפה לעלות

ביצוע אומדן של זהב ויהלומים
16/12/12 | קניות
במציאות הכלכלית הקשה של ימינו אשר מחריפה עקב המשברים הכלכליים בעולם כולו, אנשים מחפשים לעיתים הכנסה חדשה מכל מיני מקורות שבעבר לא היו חושבים עליהם – דוגמה חיה לכך היא מכירת יהלומים וזהב למשל

זהב וכסף – הזדמנות לרווחים!
16/12/12 | קניות
מכירת כסף ומכירת זהב הפכה פופולארית מאוד בשנים האחרונות עם חיפושם של רבים אחר מקורות הכנסה חלופיות וכניסתו של עוד ועוד זהב וכסף לשוק המסחר בעולם כולו.

מה מציע אירוע עסקי בחוף?
אירוע עסקי כמו ימי עיון, כנסים, אירוע לקוחות, מסיבת עובדים ועוד חייב להיות מרשים, מאורגן היטב ומהנה עבור מוזמני האירוע. על מנת לקיים אירוע עסקי יוצא דופן ומרשים, כדאי לעשות זאת במקומות יוצאי דופן, כמו חוף הים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI