דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים השכרת ציוד מחברות הגברה
השכרת ציוד מחברות הגברה
יובל שוורצמן 26/12/12 |  צפיות: 2099

בישראל פועלות חברות הגברה רבות. למרבה המזל מדובר בתחום די מפותח והשכרת ציוד הגברה אינה משימה קשה במיוחד, מה גם שמחירי ההשכרה נוחים בזכות התחרות שיש בענף.

'חברות הגברה' זו הגדרה רחבה שכוללת בתוכה חברות מסוגים שונים. חלקן מתעסקות רק עם אספקת ציוד הגברה בדומה לחנות ואחרות משתתפות בעצמן בהפקת אירועים ובתחזוקת ציוד במועדונים ובתי עסק שונים. למרות השוני או המגוון, רוב חברות ההגברה מספקות שירותי השכרת ציוד הגברה.

השכרת ציוד הגברה

חברות הגברה בדרך כלל מרכזות אצלן מגוון פתרונות השכרת ציוד אותו הן מתאימות לכל לקוח. לקוחות שונים זקוקים למערכות הגברה שונות, בהתאם לסוג וגודל האירוע. ציוד הגברה שתוכלו לשכור אצל חברות אלו כולל: רמקולים, רמקולים מוגברים (נוח יותר), השכרת בידורית לקריוקי, מיקרופונים, מיקסר אודיו, פלטת DJ, מקרן, מגבר, ועוד.

אין תחליף לייעוץ אישי, ועל כן מומלץ לפנות לחברת הגברה אבל השאלה הראשונה שתיתקלו בה בבואכם לשכור ציוד הגברה היא - לאיזו מטרה אתם זקוקים להגברה?

הסיבה שזו שאלה חשובה כל כך היא שגודל וסוג האירוע מכתיבים את ציוד ההגברה הספציפי שתזדקקו לו, וכמובן את העצמה שהרכיבים השונים יצטרכו לספק.

אירועים בהם יש צורך בהגברה והשכרת הגברה מתחלקים בעקרון לאירועים המתבצעים באולם, לופטים להשכרה, או בדירה פרטית, כלומר בשטח סגור בגודל כלשהו, ולעומתם אירועים המתבצעים בשטח פתוח - בפארק או בים למשל.

הפרמטר השני בהקשר של השכרת ציוד לאירועים הוא כמות האנשים שצפויה להגיע. כאן אפשר לנסות לאפיין פחות או יותר את הציוד המומלץ שתזדקקו לו בתלות בכמות האנשים.

השכרת הגברה - עד 30 משתתפים

רמקול מוגבר 200W-400W

חצובה לרמקול

מיקסר 4 ערוצים ומעלה

חיבור למחשב/נגן/טלפון

אפשרות: מיקרופון

השכרת הגברה - עד 60 משתתפים

זוג רמקולים מוגברים 400W-800W

זוג חצובות לרמקולים

מיקסר 4 ערוצים ומעלה

מיקרופון + כבל 10 מ'.

חיבור למחשב/נגן/טלפון

השכרת הגברה - עד 100 משתתפים

זוג רמקולים מוגברים 1000W

זוג חצובות לרמקולים

מיקסר 6 ערוצים

מיקרופון + כבל 10 מ'.

חיבור למחשב/נגן/טלפון

השכרת הגברה - עד 200 משתתפים

4 רמקולים מוגברים 1600W

4 חצובות לרמקולים

מיקסר 10 ערוצים

2 מיקרופונים + כבלים 20 מ'.

חיבור למחשב/נגן/טלפון

השכרת הגברה - ערכת הגברה לטבע

זוג רמקולים מוגברים 800W

זוג חצובות לרמקולים

מיקסר 6 ערוצים

מיקרופון + כבל 10 מ'.

כבלים למחשב/נגן/טלפון

גנרטור 3000W

כבל מאריך


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל שוורצמן


 


מאמרים נוספים מאת יובל שוורצמן
 
איך לשפר את הזוגיות בקלות?
מרגישה כי היחסים עם בן הזוג כבר לא כמו שהם היו בעבר? נדמה לך כי בת הזוג שלך כבר לא נמשכת אלייך כמו פעם? זוגיות היא לא דבר של מה בכך, חובה לדאוג לתחזק את הזוגיות על מנת לשמור עליה.

יתרונות מחליפי חום פלטות לתעשייה
03/02/20 | תעשייה
מחליף חום פלטות הוא סוג מיוחד של מחליף חום שאיתו ניתן להעביר אנרגיה תרמית של נוזלים למדיום אחר. מחליף חום פלטות מורכב משכבות של פלטות גליות, המסודרות אחת מעל השנייה.

ישנם מרווחים קטנים בין השכבות השונות בתוך מחליף החום, דרכם מועברים שני נוזלים. הנוזל החם יותר מחמם את הפלטות, והן בתורן מעבירות את החום אל הנוזל הקר יותר.


השכרת ציוד מחברות הגברה
השכרת ציוד הגברה אינה משימה קשה במיוחד, מה גם שמחירי ההשכרה הינם נוחים בזכות התחרות שיש בענף. כל מה שרציתם לדעת על חברות השכרת הגברה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI