דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ השוואת מלונות בתל אביב : מלון גרנד ביץ' תל אביב מול הילטון תל אביב מול הרודס הרודס תל אביב
השוואת מלונות בתל אביב : מלון גרנד ביץ' תל אביב מול הילטון תל אביב מול הרודס הרודס תל אביב
אבי 16/01/13 |  צפיות: 2916

כאשר אתם חושבים על חופשה בארץ, תל אביב היא לא בהכרח העיר הראשונה העולה בראשכם. לרוב חושבים קודם על מקומות כמו אילת או אזור הכינרת, אך אם תחשבו על כך, חופשה בתל אביב יכולה להיות מגוונת ביותר, לשלב חיי עיר תוססים ביום ובלילה יחד עם פינוקים ובילוי בין כתלי המלון תוך שימוש בשלל המתקנים המצויים בו. אין ספק שאם תבחרו את מלון גרנד ביץ', הילטון תל אביב או הרודס תל אביב תוכלו להנות הן מפינוקי המלון והן מבילוי וטיולים בתוך העיר. במהלך החופשה טיולים בעיר יכירו לכם תל אביב אחרת, תל אביב שעליה תסתכלו מזווית ראיה של תייר, תל אביב שמלאה בסיפורים, מבנים יפים ומראות המעידים על ההיסטוריה שלה מצד אחד ועל החיים התוססים בה מצד שני.

גרנד ביץ'

מלון גרנד ביץ ממוקם על הטיילת בתל אביב, ממש על שפת המים. במלון 212 חדרים, ביניהם חדרי סופריור, חדר מועדון עסקי וחדר פרימיום. בכל החדרים ישנו ציוד מתקדם המעניק לכם את מירב הנוחיות לה אתם מצפים במהלך החופשה. החדרים כוללים כספת, מיניבר, מקרר קטן, מייבש שיער, מגבות וחלוקים, סבונים ומוצרי טיפוח באמבטיה, מזגן, פינת קפה. לאורחי חדרי הפרימיום וחדרי המועדו העסקי ישנה הזכות להכנס לטרקלין העסקים בו הם מקבלים שירותי מחשב ואינטרנט חינם, שתיה קלה ומקום לשבת בו להנאתם. במלון ישנה בריכת שחיה על הגג עם מרפסת שיזוף גדולה. הבריכה היא עונתית ופתוחה מפסח ועד סוכות.

הילטון תל אביב

מלון הילטון הוא מלון מפואר המשוייך לרשת הילטון העולמית- רשת הידועה באיכות השירות שלה. המלון ממוקם בלב גן העצמאות במרחק דקת הליכה מהים. כל חיי העיר התוססים על החנויות, בתי הקפה והמסעדות נמצאים ממש בסמוך למלון. במלון מגוון סוגי חדרים וסוויטות, כולם נוחים ביותר ומאובזרים במגוון הציוד הדרוש לכם לחופשה מפנקת. בין החדרים ישנם חדרי אירוח, חדרי מנהלים, סוויטות, חדרי ויסטה קלאב. במלון בריכה חיצונית וגם בריכת ילדים, מכון כושר, ספא המעניק שפע של טיפולים מפנקים מכל הסוגים, ישנן מסעדות כמו מסעדת המלך שלמה, מסעדה יפנית וטאפאס בר על שפת הבריכה. במלון טרקלין עסקים וטרקלין ויסטה לנוחיותם של אורחי חדרי הויסטה קלאב.

הרודס תל אביב

מלון הרודס תל אביב שייך לרשת מלונות פתאל. הוא מעוצב בקונספט יחודי המביא חווית תל אביב של פעם, בשנות השלושים יחד עם קידמה ושלל שירותים מפנקים. המלון מעוצב על פי התקופה מבחינת הריהוט וחפצי האמנות המוצגים בו, מה שמשרה במקום אוירה יחודית. במלון מגוון סוגי חדרים וסוויטות, כולל חדרי משפחה, וסוויטות הכוללות גם סוויטה נשיאותית מפוארת. המלון מפעיל בריכה יחודית שמימיה הם מי ים וישנה גישה ממנה לחוף הים. הבריכה פתוחה מאפריל ועד אוקטובר. במלון חדר כושר וספא מפנק המעניק שלל טיפולים וכולל סאונה וג'קוזי. המסעדות במלון, מסעדת הדרים ותנובהל'ה מעוצבות אף הן ברוח התקופה כאשר הרהיטים בהן הם רהיטים תקופתיים וסביב האורחים ישנם עצי פרי. ניתן לערוך במקום אף כנסים ואירועים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI