דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ השוואת מלונות בתל אביב : דיויד אינטרקונטיננטל מול שרתון תל אביב מול מלון דן תל אביב
השוואת מלונות בתל אביב : דיויד אינטרקונטיננטל מול שרתון תל אביב מול מלון דן תל אביב
אבי 16/01/13 |  צפיות: 3114

תל אביב היא עיר ללא הפסקה שתספק לכם בכל שעות היממה שפע של אירועי בידור ותרבות על כל סוגיהם גם ביום וגם בלילה. תוכלו להנות בה מבילוי על חוף הים, טיולים בלב העיר וקניות והסתובבויות בשפע החנויות הממלאות את רחובותיה. בתל אביב יש לכם את הפריבילגיה לבחור האם ברצונכם להסתובב בעיר כל היום ללא שהות כמעט במלון, או לבלות במלון חלק ניכר מהיום תוך ניצול שפע הפינוקים הקיימים בו. אם תבחרו באחד המלונות דיויד חאינטקונטיננטל, שרתון תל אביב או דן תל אביב תוכלו לבחור הן בחופשה כזו והן בחופשה כזו. אלה מלונות מפוארים בהם תוכלו למצוא אטרקציות רבות ולגוון בין ימי הסתובבות בעיר לימי מנוחה במלון.

מלון דיויד אינטרקונטיננטל

מלון דיויד אינטרקונטיננטל ממוקם בשכונת נווה צדק. החדרים צופים אל הים התיכון ואל יפו. תוכלו למצוא במלון מספר סוגי חדרים, מהסטנדרטים ועד לסוויטות יוקרתיות. המלון מציע בריכת שחיה חיצונית עונתית, טרקלין עסקים יוקרתי, חדר אוכל המציע ארוחות עשירות בבוקר ובערב, מסעדה בשם אוברג'ין ובר בשם אינקה ששמם מעידים על האוכל הבינלאומי היוקרתי המוגש בהם. במלון ישנו מועדון ספא ובריאות המציע טיפולים מסוגים שונים, מכון כושר. ישנה במלון גם בריכת שחיה לילדים ומזנון חטיפים. החדרים כולם מאובזרים בקפידה וכוללים מזגן, מיניבר, פינת קפה, מגבות, סבונים ומוצרי טיפוח לאמבטיה, טלויזיה בלוויין ועוד.

מלון שרתון תל אביב

מלון שרתון המפואר כולל 325 חדרים מפנקים אשר כוללים 24 סוויטות. המלון נמצא על קו המים בטיילת ותוכלו לצפות מכל חדריו אל הים. במלון שתי בריכות שחיה, חדר אוכל עשיר אשר היחוד שבו הוא המטבח הפתוח בו תוכלו לצפות באוכל המתבשל ומוגש. המלון מיועד לאנשי עסקים ומכיל טרקלין עסקים מפואר. במלון חמש קומות משופצות וטרקלין מפואר ומשופץ העומדים לרשותם של חברי מועדון הלקוחות של המלון. טרקלין נוסף של המלון נמצא בליבם של גנים בוטניים ונותן תחושה של חופשה אמיתית. במלון ישנם ספא עשיר המכיל ג'קוזי, סאונה, טיפולי פנים וגוף ושפע של סוגי עיסויים שיוציאו אתכם "כמו חדשים". אין ספק שעם שהות במלון שרתון תתלבטו התלבטות קשה אם וכמה לצאת ממנו בכלל.

דן תל אביב

דן תל אביב הוא מלון יוקרתי מאוד וגדול. הוא נמצא בטיילת על קו החוף ממש בסמוך למים. תוכלו לבלות חלק ניכר מזמנכם בבילוי על שפת הים בחוף הסמוך למלון. במלון מגוון סוגי חדרים וסוויטות, חלקם פונים לכיוון הים. בחלקם ישנה יציאה לטרסה פרטית אשר בה גם ג'קוזי חיצוני. במלון דן שתי בריכות, חיצונית ובריכת ילדים. תוכלו להנות במלון ממגוון אוכל עשיר שמוגש גם בחדר האוכל של המלון וגם במספר פינות בו כמו ליד הבריכה או בטרקלין שבו תמצאו ארוחות חלביות וקלות ומגוון קינוחים. תוכלו להנעים את זמנכם במלון בטיפולים מפנקים תוך שימוש בחומרים יוקרתיים שימריצו את פעילות גופכם ויתנו מספיק אנרגיות שתוכלו להוציאן במכון הכושר המאובזר והחדיש. לרשות ילדיכם עומד מועדון דנילנד המושקע שמציע שפע פעילויות לילדים כמו ג'ימבורי ומתנפחים, בריכת כדורים לקטנים, יצירה ומשחקים שונים ולרשות הגדולים יותר עומד מועדון דן קלאב ובו משחקי וידאו, פלייסטיישן ואינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI