דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ השוואת מלונות בתל אביב : דיויד אינטרקונטיננטל מול מלון דן תל אביב מול הילטון תל אביב
השוואת מלונות בתל אביב : דיויד אינטרקונטיננטל מול מלון דן תל אביב מול הילטון תל אביב
אבי 16/01/13 |  צפיות: 3217

חופשה בתל אביב יכולה להיות חופשה מרעננת, שונה ותוססת מחופשות אחרות ברחבי הארץ. אם אתם מעוניינים לגוון מעט את החופשות שלכם ולא לערוך הפעם את החופשה השנתית שלכם באילת או בגליל, תל אביב היא מקום נפלא לכך. גם אם אתם מאזור המרכז, תל אביב בזמן חופשה היא לא תל אביב שאתם מגיעים אליה טרודים בתוך יום עבודה. ישנם שפע של מקומות לבלות בהם במהלך חופשה בתל אביב שלא תגיעו אליהם בעוד יום עבודה שגרתי, כמו יפו הציורית או נווה צדק על סמטאותיה וגם טיול רגוע בשדרות רוטשילד או במרכז תל אביב יהיה שונה כשהוא משתלב בתוך חופשה. בתל אביב מבחר גדול של בתי מלון. דיויד אינטרקונטיננטל, דן תל אביב והילטון תל אביב הם רק חלק מכלל המלונות העומדים לשירותכם.

מלון דיויד אינטרקונטיננטל

מלון דיויד אינטרקונטיננטל ממוקם בשכונת נווה צדק במרחק כמה דקות הליכה מהים. במלון חדרים וסוויטות מפנקים הצופים אל הים. ישנה במלון בריכת שחיה חיצונית עונתית ובריכת שחיה לילדים. במלון חדר כושר מרווח ומאובזר, ספא המציע מגוון של טיפולים, מסעדת אוברגין ובר אינקה המציעים תפריט מגוון ועשיר בסגנון בינלאומי. במלון ישנו טרקלין עסקים ואולם כנסים. החדרים המרווחים מאובזרים ומכילים כולם כספת, מיניבר, פינת קפה, טלויזיה בלוויין. תוכלו להנות משירותי בייביסיטר לילדים אם תרצו להנות מחיי הלילה של תל אביב וכן מפעילויות המוצעות לילדים במהלך שעות היום.

מלון דן תל אביב

מלון דן תל אביב הוא מלון הפאר הראשון שנבנה בתל אביב ומבתי המלון הותיקים שנבנו בעיר. זהו המלון הראשון על הטיילת. המלון מציע חדרים מרווחים ומפנקים וסוויטות המגיעות עד לסוויטה נשיאותית יוקרתית במיוחד. בחלק מהחדרים ישנה יציאה לטרסה פרטית אשר מכילה גם ג'קוזי חיצוני. הארוחות במלון דן תל אביב וברשת מלונות דן בכלל הן עשירות במיוחד ואינן נופלות באיכותן משלל המסעדות בסביבה. במלון בריכת שחיה גדולה ובריכת ילדים. לרשותכם ישנם במלון מכון כושר המציע מגוון מכשירים ופעילויות ספורט, מועדון ילדים המציע לילדים הקטנים וגם הגדולים פעילויות בלי סוף ובידור. לרשותכם בנוסף לחדר האוכל גם מזנון ליד הבריכה, טרקלין ובו ארוחות חלביות קלות ובר משקאות. תוכלו גם לבקש משף המלון להכין ולארוז לכם ארוחה המיועדת למחרת בבוקר ללא תשלום נוסף. החדרים המרווחים והמאובזרים כוללים מזגן, מיניבר, כספת, מגבות וחלוקים, פינת קפה, טלויזיה ועוד שירותים.

מלון הילטון

מלון הילטון הוא מלון שהפאר וההדר בו נראים בכל פינה. השירות בו ידוע באיכותו. ניכר כי במלון זה חשבו על נוחות האורחים בכל מקום. החדרים מרווחים ומהודרים, ובנויים כולם בסגנון סוויטות. כל החדרים צופים אל הים ואל גן העצמאות שבתוכו נמצא המלון. המלון מספק ארוחות עשירות ומפנקות וכולל בנוסף גם מסעדות מפוארות, וברים. ישנם במלון טרקלין עסקים המיועד לשוהים באחד מחדרי היוקרה אשר שופצו לאחרונה, או טרקלין ויסטה לשוהים בסויטות בקומה 17. במלון ישנם גם אולם אירועים ומרפסת אירועים בהם ניתן לערוך חתונות או אירועים אחרים. במרפסת האירועים ניתן לאכלס עד 750 איש ובאולם האירועים עד 1300 איש כך שיש בהם מקום גם לאירועים גדולים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI