דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים אפשרויות שונות של קידום ממומן
אפשרויות שונות של קידום ממומן
גלעד נבות 17/01/13 |  צפיות: 2950

פרסום ממומן בגוגל

קידום בגוגל הינו מאמצעי הקידום הממומן המרכזיים, אשר מתבצע בעזרת גוגל אדוורדס המספקת שירותי מודעות מילוליות קצרות. המודעות עולות לרשת מייד לאחר ההצטרפות, ומתפרסמות בראש או בצידי דף תוצאות החיפוש האורגני בעוד התשלום נגבה לפי הקלקות הגולשים עליהן. בשעת ההקלקה מעבירות המודעות את הגולש לאתר הבית או אל דפי נחיתה של העסק, ומכאן שבקמפיין המתבסס על גוגל אדוורדס חשוב לבחור מילות מפתח נכונות ומדויקות, על מנת להבטיח כניסה של גולשים רלוונטיים דרך המודעה.

קידום ממומן באמצעות דפי נחיתה

דפי נחיתה מהווים חלק חשוב בבניית מערך קידום אתרים ממומן. דפים אלו משולבים בתוצאות החיפוש באמצעות מילות מפתח רלוונטיות ומדויקות, כאשר הגולש מופנה ישירות אל דף נחיתה באתר החברה או במיקום חיצוני העוסק בתחום הספציפי שבו התעניין. במרבית המקרים מטרתו של דף הנחיתה היא למכור מוצרים או שירותים, וחשוב להוסיף כי דף נחיתה טוב יגרום לגולש לבצע את הפעולה שלשמה הוא נכנס באופן מהיר, ברור ופשוט.

קידום ממומן בעזרת פייסבוק

קידום ממומן ברשת החברתית פייסבוק הינו אמצעי פרסום יעיל, אפקטיבי ומדויק, החולש על מאגר עצום של גולשים שמפולחים לפי גיל, מיקום ומין. התשלום נגבה בדרך כלל לפי הקלקות או צפיות במודעה. קמפיין ממומן בפייסבוק כולל לרוב מודעת טקסט קצרה שמופיעה לצד דפי האתר, ואשר עולה בהתאם למילות מפתח רלוונטיות או לפי פילוח של קהל היעד. בנוסף, ניתן לשלב בפייסבוק מודעת באנר דינאמי או סטאטי, וכן סרטוני פרסומת של יו טיוב.

קידום ממומן ביוטיוב

יוטיוב הינו מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ושייך לחברת גוגל. בדומה למנוע החיפוש של גוגל גם הוא מאפשר שילוב של סרטוני פרסומת ממומנים בהתאם למילות חיפוש, כאשר התשלום נקבע לפי הקלקה על הסרטון. ניתן לשלב סרטונים אלו ביחד עם פרסום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות כמו פייסבוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלעד נבות


 


מאמרים נוספים מאת גלעד נבות
 
אפשרויות שונות של קידום ממומן
קידום אתרים ממומן הינו אמצעי שיווקי אשר בו מושכרים שטחי פרסום באינטרנט תמורת כסף. מדובר בשיטת פרסום מרכזית וחיונית עבור עסקים רבים, בעיקר בזכות חשיפה מהירה, מדויקת ורלוונטית של מוצרים ושירותים. חשוב לדעת כי ברשת מוצעות כיום מגוון אפשרויות של קידום ממומן, ושמומלץ לשלב מספר אמצעי שיווק המשתייכים לתחום זה ביצירת קמפיין מקיף, יעיל ומצליח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI