דף הבית תחבורה ורכב רכב למה כדאי לרכוש יונדאי i30 ?
למה כדאי לרכוש יונדאי i30 ?
יוסי בוזגלו 13/02/13 |  צפיות: 3011

מידי פעם כולנו צריכים להחליף את המכוניות שלנו, כי אי אפשר לנסוע על אותה המכונית במשך שנים ארוכות מידי. ככל שעובר הזמן המכונית מתבלה, ולעשות את התיקונים שלהם היא זקוקה, זה לעיתים עניין שעלול לעלות יותר מידי כסף. אם את רוצה להחליף את המכונית המשפחתית שיש לך ואם את מחפשת דגם שיכול לגרום לך לאושר ולתת לך את כל מה שאת צריכה, אין ספק שכדאי לך לצאת לנסיעת מבחן נפלאה על יונדאי i30. יונדאי i30 היא מכונית משפחית שלא כדאי לך לפספס, כי היא יכולה להציע לך ולמשפחה לך את שיא הנוחות שמגיעה לכם כאשר אתם יוצאים לטיול משפחתי או כאשר את בסכך הכול רוצה להקפיץ את הילדים לחוג.

הבטיחות

יונדאי שייכת לאותן החברות שלא מתפשרים בהן על בטיחות, ולכן את יכולה להיות בטוחה שגם בדגם הזה הבטיחות תהיה ברמה גבוהה וטובה. כריות האוויר משובחות ויש למכונית את כל מערכות הביטחון הנדרשות, כך שכבר בנסיעת המבחן שלך על המכונית את תוכלי להתרשם מכך. כאשר את רוצה לקנות מכונית לכל המשפחה, אין ספק שאת צריכה לחשוב גם על הבטיחות, כי הלו המשפחה שלך זה הדבר הכי יקר שיש לך, וסביר שתרצי להגן עליה. המכונית הזו תספק לך את כל הבטיחות ולכן היא אפשרות טובה מאוד לקנייה.

נתוני הרכב

את יכולה לקנות את הרכב של יונדאי עם נפח מנוע של 1.6 ליטר, ואת יכולה להיות רגועה שמבחינת צריכת הדלק מדובר על צריכה סבירה וטובה. במצב שיוט מדובר על נתונים של 14.7 ק"מ לליטר, ומדובר על מנוע חזק מספיק שיכול לספק את הצרכים שלך בעיר. הרבה מאוד אנשים שיש להם ילדים קטנים בבית מעדיפים לקנות רכבים עם תא מטען לא קטן, כי כאשר יש ילדים במשפחה ולוקחים אותם לטיולים או למקומות שונים מידי פעם,יש צורך במקום שבו אפשר יהיה לאחסן את הציוד. יונדאי מציעה לך כאן דגם נפלא אשר כולל תא מטען בגודל של 378 ליטר, מה שאומר שתוכלי להכניס לתוכו הרבה מאוד ציוד. בנוסף, במקרים שבהם תרצי לעשות העברות של ממש, תוכלי גם להוריד את המושבים ובכך להגדיל את תא המטען של הרכב.

תענוג לנהוג

אין ספק שעוד דבר חשוב שיש לבחון כאשר קונים רכב או כאשר חושבים על קנייה של רכב, זו חווית הנהיגה, ובמקרה של הרכב הזה, החוויה היא טובה מאוד. את תראי כבר מההתחלה שיש למכונית שלושה מצבים של נהיגה שביניהם תוכלי לבחור, בין אם זה מצב של נוחות, מצב נהיגה רגיל ומצב נהיגה של ספורט. המושבים כולם מתכווננים לכל הכיוונים, כך שבכל מקרה את תוכלי למצוא את הזווית שבה נוח לך יותר לנהוג, ואין ספק שזה מוסיף נקודות לדגם הזה. החברה עצמה היא חברה שתמיד סוללת את דרכה להצלחה, ובכל שנה ההצלחה שלה הופכת להיות עוד יותר ברורה, כך שאין ספק שלקנות רכב מחברה כזאת זה רעיון טוב ומוצלח במיוחד. המחיר של הרכב הזה הוא ממוצע יחסית למכוניות משפחיות אחרות, ולעומת מה שתקבלי מדובר על יחס טוב והוגן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI