דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר סינון מים
סינון מים
יוסי בוזגלו 13/02/13 |  צפיות: 2923

אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לשנות כמה דברים בסיסיים באופן שבו אתם מתנהלים ביום יום, ואם חלק מהדברים האלה קשורים לבריאות שלכם, הגיע הזמן שתחשבו על מה שאתם שותים. הרבה יותר מידי אנשים רגילים לשתות בחיי היום יום שלהם משקאות שהם לא טבעיים ולא בריאים כמו מים, והאמת היא, שאפשר בהחלט להתרגל לשתות מים, וזה מאוד כדאי. לפני שהיו לנו בעולם כל כך הרבה סוגים של משקאות, היו לנו מים נפלאים לשתייה, ואנשים היו רגילים לשתות רק את המים ולא את שאר המשקאות. החדשות הטובות הן, שאתם יכולים לשנות את ההרגלים שלכם הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים, ושאין ספק כי מיני בר הוא מכשיר שיעזור לכם לעשות את זה מאוד בקלות.

מה זה מיני בר?

מיני בר הוא מכשיר מעולה של חברת שטראוס מים אשר מספק לכם מים כל הזמן, ולא רק שהוא מספק לכם מים כל הזמן, אלא שהוא גם מספק לכם את המים הכי נקיים שיש, כלומר מים שעברו דרך סנן מים. אין ספק שאת המים שאנחנו שותים אנחנו חייבים לנקות ולסנן, כי לצערנו המים שמגיעים אלינו ישירות לדירה הם לא תמיד טובים ומסוננים. חברת שטראוס מים היא החברה הטובה ביותר לכל הנושא של סינון מים, והיא החברה שמספקת להרבה מאוד בתים בישראל, וגם בעולם, את האפשרות לשתות מים מסוננים וטובים. יש הבדל מאוד גדול בין מים שעברו דרך סנן מים ובין מים שלא עברו סינון, ואם אתם רוצים להבטיח שתשתו רק מים טובים, המיני בר הוא הפתרון הטוב ביותר שלכם.

יתרונות המיני בר

מעבר לעובדה שהמיני בר מספק לכם מים תמיד, הוא גם עושה את זה באיזו טמפרטורה שאתם רוצים. אם אתם רוצים לשתות כוס מים קרים וצוננים, מהמיני בר תוכלו לקבל את זה, ואם מה שמתחשק לכם הוא להכין קפה לכל האורחים שלכם ואתם צריכים לשם קר הרבה מים רותחים, גם כאן המיני בר הוא הפתרון הכי נוח. עוד יתרונות גדולים שיש למיני בר, זו העובדה שהוא מכשיר קטן שלא תופס הרבה מקום, כך שאתם לא צריכים לארגן את הבית שלכם מחדש כדי למצוא לו פינה. בנוסף, בימינו המיני בר שכל אחד יכול לקנות הביתה שלו הוא מכשיר שהעיצוב שלו הוא מודרני ויפה, כך שאתם למעשה תוסיפו אלמנט של עיצוב למטבח שלכם או לכל מקום שבו תחליטו להעמיד אותו.

לא מוותרים על שתייה

אם אתם עוד לא מבינים לגמרי מדוע אתם צריכים את המיני בר בבית, נסו לבדוק במשך כמה ימים כמה כוסות מים אתם שותים ביום. אנשים שאין להם את המיני בר בבית, ואנשים שלעיתים נשארים בלי בקבוקים של מים מינרלים בבית, עלולים להגיע למצב שבו הם שותים פחות מחמש כוסות של מים ביום, וזה חבל. הרבה מחקרים כבר הוכיחו ששתייה של חמש כוסות מים ביום יכולה לעזור לנו להימנע ממחלות קשות כמו סרטן, ובנוסף לכך, שתייה מרובה של מים בכל יום עוזרת לעור שלנו לקבל את הלחות שלה הוא זקוק ולהיראות יותר טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI