דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גרפי עיצוב לוגו: הסתכל בקנקן ובמה שיש בו
עיצוב לוגו: הסתכל בקנקן ובמה שיש בו
doodle עיצוב גרפי 23/02/09 |  צפיות: 3083

עיצוב לוגו: הסתכל בקנקן וגם במה שיש בו

הלוגו הוא המזהה הראשוני של כל עסק או חברה. עליו לבטא ערכים וחזון, בצורה ברורה, פשוטה ונעימה לעין, ולעורר רגשות חיוביים אצל קהל היעד.

בדומה למקרים רבים בהם רושם ראשוני עלול להטעות, לטוב או לרע, בחשיבה לטווח הארוך השאיפה של מעצב לוגו היא ליצור תחושה כאילו היה הלוגו כאן מאז ומעולם, גם בעיניי מי שנחשף אליו לראשונה.

יש אנשים שאוהבים צבע אדום, אחרים מעדיפים כחול ולכן רצוי לגרום לקהל יעד להתחבר לרעיון שמאחורי הלוגו, לאו דווקא למראה חיצוני. הכול יסכימו כי אמינות ומקצועיות הם ערכים חשובים וחיוביים גם כאשר יופיעו באדום, כחול, צהוב או ירוק.

דרוש ניסיון כדי לדעת מתי להימנע מלוגו עמוס, בומבסטי וצעקני שעלול לגרום לבלבול, ואיך לגרום לו להיות קליט אך לא קיטשי. לוגו בעל עוצמה שיווקית היום, מחר יאבד מעוצמתו, לכן עליו להיות תמיד מבוסס על קונספט מוגדר. פרסומות וסיסמאות מתחלפות ללא הרף ויש לזכור כי הלוגו הוא לא הפרסומת - אלא מי שעומד מאחוריה, הוא הדובר שבאמצעות הערכים שהוא מבטא, נותן לה לגיטימציה.

רמת התחרותיות ההולכת ומתגברת הביאה לכך שהלוגו הוא פרט הכרחי וחשוב בכל עסק/חברה. אז נכון שאין תחליף למתן שירות מצוין ללקוחות, אך המציאות היא שלוגו "רע" יהווה חיסרון לחברה טובה, ועיצוב לוגו טוב יספק לה יתרון על המתחרים.

אודות הכותב:

תמיר כפרי - מעצב ב doodle.

עוסק ב עיצוב מוצר, עיצוב גרפי, עיצוב לוגו, קידום במנועי חיפוש.

http://www.doodle.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 doodle עיצוב גרפי

תמיר כפרי - מעצב ב doodle.

עוסק בעיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, קידום במנועי חיפוש.

<a href="http://www.doodle.co.il">עיצוב גרפי</a>

http://www.doodle.co.il



 


מאמרים נוספים מאת doodle עיצוב גרפי
 
עיצוב לוגו: הסתכל בקנקן ובמה שיש בו
בדומה למקרים רבים בהם רושם ראשוני עלול להטעות, לטוב או לרע, בחשיבה לטווח הרחוק השאיפה של מעצב לוגו היא ליצור תחושה כאילו היה הלוגו כאן מאז ומעולם, גם בעיניי מי שנחשף אליו לראשונה.

עיצוב לוגו: מתכון בסיסי
22/01/09 | עיצוב
עיצוב לוגו בריא בכמה שלבים פשוטים: ניתן לעצב לוגו בטעמים רבים ומגוונים, יש כאלה שאוהבים אותו עסיסי ומתובל במיוחד, אך אפשר להגיש אותו גם כמנה קלילה ומרעננת.

עיצוב גרפי: על צבעוניות, צורה וקצב
08/01/09 | עיצוב
עיצוב גרפי הוא ארגון או סידור של אלמנטים במשטח מסוים לצורך מילוי פונקציונאליות או מטרה כלשהי. צורה, כיוונה, כמו צבע או קצב, הם ביטוי לרוח התקופה.

עיצוב גרפי: מיתוג, איך מעצבים תדמית
עיצוב תדמית עסקית הוא תהליך כולל שמטרתו לשקף את רוח העסק ולבטא את הערכים והמסרים שלו באופן ויזואלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI