דף הבית בידור ופנאי עיצוב דיגיטל ארט - אמנות אורבנית
דיגיטל ארט - אמנות אורבנית
דרור הדדי 25/02/09 |  צפיות: 3076

המרחב הציבורי פוגש את הפרטי

אמנות אורבאנית | דרור הדדי 2008

אמנות ה Digital Art ובתוכה זרם ה Urban Art מתפתחים מאוד בשנים האחרונות גם ברמת הטכניקה וגם ברמת האמירה האמנותית ומשתלבים יחד כזרם טרנדי מרכזי בתודעת האמנות הגלובאלית.

"הצורך לפתח ולהעמיק את הקשר שבין עצמי לסביבתי" הוא המצע ההשראתי לסדרת העבודות החדשה של האמן והיוצר דרור הדדי.

החזות האסטטית של עבודותיו עוטפת את הקונפליקט שבין הפרטי והציבורי, ויוצרת מרחב נרטיבי שמעודד דיאלוג בין נקודות תצפית סותרות.

בתוך המערכת הדיגיטאלית, מחליף הדדי כובעים כאמן וכמעצב גרפי ומכניס את הנוף העירוני - ישראלי, דרך החלון אל תוך הבית - מתוח על קנבס. אל העולם האורבני-דיגיטלי הזה פולשים הקנבס והצבע האקרילי כביטוי נוסף לכפילות מבטים.

הדדי שוזר דימויים דיגיטלים מעולמות תוכן שונים, מארגן ברבדים. מקפל בפיוטיות תבניות של מקום (תל אביב) וזמן (הווה, עבר) על פני הקנבס, מעטר בנגיעות טקסטואליות: מציג | מסתיר | חושף | מבשל ומגיש את הנראטיב האישי-אורבני שלו תוך התמקדות באסטטיקה ובפאר הארכיטקטוני.

דרור הדדי, הבעלים ומנהל צוות הקריאטיב של Expo - סטודיו לעיצוב גרפי המתמחה במיתוג ויצירת תדמית, השיק עם תחילת 2008 סדרה חדשה של עבודות בדיגיטל ארט תחת הקטגוריה של אמנות אורבנית המציגות את תל אביב של היום החוגגת 100 שנים, לצד תל אביב של פעם: באוהאוס, מגדלי עזריאלי ומונומנטים ייחודיים נוספים.

17 שנים של עבודה יצירתית בעולם העיצוב הגרפי והפרסום הישראלי, מביאים את דרור הדדי ליצור ולחבר את שלוש אהבותיו: עיצוב, אמנות ותל אביב ולשקף קצת מעולמו למען האדרת האסטטיקה, העיצוב והארכיטקטורה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דרור הדדי

דרור הדדי - מאמן אישי מוסמך מטעם איק"א (האיגוד הישראלי ל-(Coaching
ומנחה קבוצות Group coaching
www.dror-hadadi.com



 


מאמרים נוספים מאת דרור הדדי
 
רוצה להיות המוביל בתחומך?
הכרה - נראות ובידול מהמתחרים תוך יצירת תודעת תפיסה רצויה
מחיר - השלם הממותג לנצח יהיה יקר יותר מסכום חלקיו
גודל - הגודל (האמיתי) לא באמת קובע - הגודל הנתפס הוא שקובע
איכות - היכרות ותפיסה חיובית אצל הלקוחות מחזקות תחושה של איכות
ניסיון - מותג חזק נתפס כמותג וותיק ומנוסה


דיגיטל ארט - אמנות אורבנית
25/02/09 | עיצוב
אמנות ה Digital Art ובתוכה זרם ה Urban Art מתפתחים מאוד בשנים האחרונות גם ברמת הטכניקה וגם ברמת האמירה האמנותית ומשתלבים יחד כזרם טרנדי מרכזי בתודעת האמנות הגלובאלית.

איזון - מיומנות נרכשת
במאמר זה אנסה ליצור את הקשר שבין איזון בחיים לבין הגשמה עצמית. אנסח את הצורך שלנו באיזון ואת הקושי בהשגתו. אימון אקטיבי לאיזון הוא כלי עוצמתי המשתמש במתודה האימונית המקובלת, כאשר הוא שם דגש מיוחד על האיזון בחיי המתאמן והופך אותו לקו המתווה של התהליך כולו. האקטיביות באימון מיוחסת למידת האחריות שלוקח המתאמן על חיו, הדרך בה הוא חי אותם והמכוונות שלו להגשים בפועל את המטרות, השאיפות והפוטנציאל שלו.

אינטליגנציה זוגית
במאמר זה אנסה להסביר מהי אינטליגנציה זוגית וכיצד ניתן לפתח אותה. או במילים אחרות, כיצד ניתן להעמיק את ההיכרות שלנו עם התנהלותנו בתוך קשר. מהם הצרכים הבסיסיים, המטרות והציפיות שלנו מהקשר - האם אלו מתמלאים או שהם מתסכלים אותנו? מהי תקשורת זוגית ומהם הכלים הבסיסיים שלה?. כיצד האימון האקטיבי לאיזון יכול לעזור לנו לפתור קונפליקטים בצורה יעילה יותר, כזו שלא רק תשמר את הזוגיות, אלא גם תשדרג את האיכויות שהיא מספקת לנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI