דף הבית רפואה ובריאות ספא ספא לקבוצות- חוויה משותפת
ספא לקבוצות- חוויה משותפת
ספא וילה בל 25/02/13 |  צפיות: 3413

אחת התופעות ההולכות וצוברות פופולריות היא ביקור קבוצתי בספא. זוהי תופעה מתבקשת נוכח העלייה המתמדת בפופולריות של טיפולי ספא בכלל. שכן, טיפולי ספא הם דבר מהנה ומפנק בפני עצמו, ומה טוב יותר מלחלוק אותו עם אנשים נוספים, קרובים, אהובים, או חברים לעבודה? אתרי הספא כבר הפנימו את הרעיון היטב והם מציעים לרוב חבילות מיוחדות עבור קבוצות של עשרה אנשים או יותר. ימי פינוק וכיף בספא יכולים להתאים לחגיגת אירוע מסוים, כמו מסיבת רווקים או רווקות, ימי הולדת, או יום כיף מטעם העבודה. במאמר זה נדון בחבילות ספא לקבוצות ומה הן כוללות לרוב.

מה כלול בספא לקבוצות

ביקור בספא נעשה במרבית המקרים לשם קבלת טיפול כזה או אחר. הטיפולים המוצעים ברוב אתרי הספא הם טיפולים הוליסטיים המתייחסים לגוף ולנפש כמכלול אחד בלתי ניתן להפרדה. בנוסף, אתרי ספא שונים מכילים גם סאונות, ג'קוזי, גינות נעימות, וארוחות בריאות.

כאשר מזמינים חבילת ספא קבוצתית יש לשאול מה כלול בה, ולוודא שתוכן החבילה מתאים לכל המשתתפים ולארוע עצמו. אתרי ספא רבים יסדרו עבורכם את האתר לכמה שעות כדי שתהנו מאווירה אינטימית ומגבשת. כמו כן, לרוב תכלול החבילה גם כיבוד קל ושתייה בתחילת האירוח, עם אופציה לארוחה קבוצתית בסופה.

אתרי ספא בעלי ג'קוזי יאפשרו לקבוצה לעשות בו שימוש בלתי מוגבל, ולהנות גם משאר אזורי האתר. בנוסף, יכלול האירוח הקבוצתי טיפולים שונים עבור חברי הקבוצה, וכדאי לברר מראש אילו טיפולים ניתן לקבל ומה מתאים לכל אחד מחברי הקבוצה.

יתרונות הביקור הקבוצתי בספא

כולנו נהנים לקבל מסאג', אבל רובנו לא לוקחים את הזמן הדרוש לכך ומזניחים את הטיפול בעצמנו. ביקור קבוצתי בספא, בין אם הוא נעשה ללא סיבה מיוחדת ובין אם הוא תוצאה של ארוע משמח, מהווה מוטיביציה מספקת להגיע לספא ולהנות מטיפולים שונים.

כמו כן, ביקור קבוצתי בספא משתלם במיוחד מבחינה כלכלית, שכן העלות עבור הביקור בספא עבור כל אחד מהמשתתפים נמוך בהרבה מאשר ליחידים. מעל הכל, ביקור קבוצתי, בדומה לפעילויות קבוצתיות אחרות, מהנה לאין ערוך מביקור יחידני.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספא וילה בל


 


מאמרים נוספים מאת ספא וילה בל
 
חבילות ספא נהדרות לכל אחד ולכל סגנון
30/05/13 | ספא
בת הזוג שלכם חוגגת יום הולדת בקרוב? אתם רוצים להפתיע בן או בת משפחה במתנה קצת אחרת, ובעיקר מפנקת? אם כן, חבילות ספא, המוצעות כיום על מכוני הספא השונים בארץ, הן המתנה המושלמת לכל אחד ואחת. אלו יכולות להיות חבילות ספא ליחיד וגם חבילות ספא לקבוצות, כך או כך האפשרויות הן רבות ומגוונות.

מהי שיטת הטיפול איורוודה?
29/04/13 | ספא
בשנים האחרונות, ניתן לראות כי רבים בארץ ובעולם גילו את שיטות הרפואה ההוליסטית ופונים אליה לקבלת פתרונות רבים לגוף והנפש. איורוודה היא שיטת טיפול הוליסטית המגיעה ישירות מהודו ונפוצה במיוחד בארצות המזרח כמו נפאל, טיבט וכן גם בחלקים שונים בסין. כיצד האיורוודה עובדת ומתי היא רלוונטית?

להתפנק ביחד עם ספא לקבוצות
20/03/13 | ספא
מי שביקר אפילו פעם אחת בספא, מכיר את ההרגשה הנפלאה והמשחררת של טיפולים מגע, עיסויים ומסאג'ים שונים. אבל מעניין לדעת שחוויה של ספא מפנק ומרגיע יכולה להתאים לא רק ליחידים ואפילו לא רק לזוגות. ניתן לבלות נהדר בספא, גם במסגרת רחבה יותר, של עשרה אנשים יחד ואפילו יותר.

ספא לקבוצות- חוויה משותפת
25/02/13 | ספא
אחת התופעות ההולכות וצוברות פופולריות היא ביקור קבוצתי בספא. זוהי תופעה מתבקשת נוכח העלייה המתמדת בפופולריות של טיפולי ספא בכלל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI