דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מחפשים עבודה בחו"ל?
מחפשים עבודה בחו"ל?
or helpfree 05/03/13 |  צפיות: 3160

"לונדון לא מחכה לי" שרה חווה אלברשטיין, אולם אין זה מדויק: אנשים רבים שסיימו צבא וחזרו מטיול חובק מזרח נוחתים למציאות שבה הם אינם מוצאים עצמם בארץ - מבחינה תעסוקתית ואישית.


אכן כלכלת ישראל היא מהחזקות בעולם המערבי, אולם גם בעבור צעירים רבים מציאת עבודה במקצוע שבו חשקה נפשם אינו דבר בטוח ומובן מאליו - לצעירים ולמבוגרים כאחד. הצורך לעבוד בחו"ל אינו נובע רק מהצורך למצוא את המקצוע המתאים להם, אלא מתוך רצון להשתכר כראוי מבלי ששכרם יישחק ביוקר המחייה האופייני
לארץ.

למי מתאימה עבודה בחו"ל

כמובן שעבודות מעבר לים רבים האנשים שיכולים למצוא, ואולם עבודה כזאת מתאימה ביותר בעבור סטודנטים בוגרים, שעבודה בחו"ל תהווה מבחינתם קפיצה בקריירה, שיפור בשפה זרה, עבודה במקצוע שהם למדו ועוד. סטודנטים שלומדים מקצוע המאפשר לעבוד בכך במהלך הלימודים ימצאו את מקומם די בקלות בארץ היעד.

רוב האנשים שמחפשים עבודה בחו"ל הינם אנשים צעירים, יחד עם זאת, גם מבוגרים עושים את המעבר - תרתי משמע - כדי לפצוח בקריירה חדשה, בין אם זה בהתנדבות ובין אם זה בשכר. מהי היא אם כן הדרך הטובה והיעילה ביותר למצוא עבודה בחו"ל?

תיאום ציפיות ומחקר מעמיק

רומנטי ככל שיישמע, מבטיח ככל שיישמע, החיים הם לא סרט קיץ שהגיבור אורז תיק ויוצא לכבוש את ארץ האפשריות הבלתי נגמרות. תחילה עליכם להגדיר מטרות, לדעת מראש לאן מועדות פניכם ומהן ציפיות השכר והיכן תרצו להתגורר, האם העבודה תטיב עימכם בעתיד וכן הלאה, כך כל התהליך עובר בצורה חלקה יותר. עם זאת, כשצצות הזדמנויות לא צפויות, צריך לשמור על גמישות.

מחקר: אין טעם שתעלו על מטוס רק כדי לגלות שבארץ היעד ההיצע עולה על הביקוש, או שמנגד מדובר בארץ כושלת, כמו מדינות רבות בדרום אמריקה, ותגלו כי שכר השיא שם אינו מגרד את שכר המינימום בארץ.
בלו מעט זמן מול אוטוסטרדת המידע, העלו שאילתות בפורומים והיו חכמים. פורטל עזרה למשתחרר מציע שפע של מאמרים לחיילים משוחררים המנסים למצוא דרך חדשה בארץ חדשה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 or helpfree

עזרה למשתחרר

http://www.helpfree.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת or helpfree
 
מחפשים עבודה בחו"ל?
"לונדון לא מחכה לי" שרה חווה אלברשטיין, אולם אין זה מדויק: אנשים רבים שסיימו צבא וחזרו מטיול חובק מזרח נוחתים למציאות שבה הם אינם מוצאים עצמם בארץ - מבחינה תעסוקתית ואישית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI