דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר אביזרים אורטופדיים לכאבי גב
אביזרים אורטופדיים לכאבי גב
ליאת ראובן 19/03/13 |  צפיות: 3080

אלו שכבר סבלו בעבר מכאבי גב יודעים על כמה זה כואב ומעצבן. ביום בהיר אחד ללא כל אזהרה מוקדמת הגב פשוט כואב. משככי כאבים רגילים לרוב לא יצליחו לשכך את הכאב וכך גם משחות לטיפול בשרירים תפוסים. אביזרים אורטופדיים יוכלו להביא הקלה במהלך הכאב ולמנוע בעתיד כאבים חוזרים. חגורת גב אורטופדית מומלצת לשימוש במטרה להגן על חוליות הגב במהלך עבודה מאומצת, לתמוך בחוליות לאחר פגיעה או פציעה ולהקל על כאבים קיימים.

חגורת גב דקה

בעבור אלו שטרם השתמשו בעבר בחגורת גב נסביר כי מדובר באביזר אורטופדי שמעניק תמיכה קלה לעמוד השדרה. את החגורה ניתן ללבוש מתחת לבגדים ללא כל חשש. לא ניתן להבחין בחגורה ואיש לא יוכל לדעת כי אתם משתמשים בחגורת גב. אביזרים אורטופדיים איכותיים מכינים כיום מבדים נושמים ואווריריים. החגורות קלות משקל, נוחות, גמישות ונעימות למגע. השימוש בהן מומלץ לאנשים מבוגרים או שצעירים שסובלים מכאבים בגב התחתון, כאב עצבי, מחלות רקמות חיבור, עור רגיש ופיברומיאלגיה.

היכן ניתן לרכוש אביזרים אורטופדיים?

חגורות גב ושאר אביזרים ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בבתי מרקחת ובחנויות מיוחדות שמתמחות באורטופדיה. ייעוץ מקצועי להתאמה מלאה בין הצרכים הרפואיים והאביזר אפשר יהיה לקבל רק בחנויות שמתמחות בענף. מבוטחים בביטוחים פרטיים או ביטוח משלים באחת מקופות החולים יוכלו לקבל הנחות והטבות ברכישת אביזרים אורטופדיים. בכדי ליהנות מההנחה יש לפנות אל מוקדי השירות של חברת הביטוח ולברר מול הנציגים מהי ההטבה והאם יש לגשת לחנויות מסוימות.

הוראות שימוש בחגורת הגב

הדרכה ראשונה אודות השימוש במוצר והדגמה ניתן יהיה לקבל במעמד הקנייה. בכדי להשיג תוצאות חשוב יהיה להשתמש בחגורה בהתאם להוראות. זכרו כי אביזר אורטופדי טוב הופך לבלתי מורגש. כאשר חגורת הגב מגרדת או לוחצת היא ככל הנראה לא מתאימה. בכדי למנוע מצבים שכאלו כדאי למדוד את חגורת הגב בחנות, במקרים בהם תחושת האי נוחות מופיעה רק מאוחר יותר כדאי יהיה לפנות אל החנות ולהתייעץ עם צוות השירות במקום.

מטעמי היגיינה מומלץ שלא לחלוק אביזרים אורטופדיים עם חברים או בני משפחה. החגורה מתאימה את עצמה למבנה הגוף של המטופל ולא ניתן להעבירה הלאה אל אדם אחר בתום השימוש. במטרה לשמור על המוצר היטב כדאי לכבס אותו בכביסת יד אחת לשבועיים לפחות. אביזרים שניתן להכניס אל מכונת הכביסה יש לכבס בהתאם להוראות היצרן.

התמודדות עם כאבי גב

ממש כמו כל כאב אחר גם כאבי גב יש לאבחן. קיימים מקרים רבים בהם הכאבים נובעים מחוסר פעילות גופנית, ישיבה לא נכונה או מתח נפשי. ללא טיפול מתאים או שינוי הרגלים הכאבים אולי חולפים בעצמם, אך הם גב ישובו במהרה. בכדי להיפרד מכאבי הגב אחת ולתמיד יש לאבחן את גורם הכאב ולטפל בו באמצעות אביזר אורטופדי, רפואה משלימה או כל טיפול רפואי אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאת ראובן


 


מאמרים נוספים מאת ליאת ראובן
 
עיצוב חדרי ילדים באמצעות מדבקות קיר
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם העיצובי.

מדבקות קיר חתולים
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מדבקות קיר מד גובה
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

דשא סינטטי לבריכות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה. דשא סינטטי מאפשר חסכון אדיר במים ולכן אך טבעי שצרכנים רבים בעלי גינות פרטיות עברו לדשא סינטטי.

התקנה והדבקה של מדבקות קיר
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה.

קורס אנגלית און ליין, קורס אנגלית באינטרנט, לימוד אנגלית
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך

טיולים במכתש רמון
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים.

בגדי ים בוטיק בישראל
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

בגדי ים שלמים – ההיסטוריה חוזרת
25/04/13 | צרכנות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

סוללות תחליפיות למחשב נייד
כל מחשב נייד זקוק לסוללה. רכישת סוללות תחליפיות למחשב נייד עולה על הפרק כאשר הסוללה הקיימת כבר לא מתפקדת כראוי או כאשר יש צורך בסוללות נוספות. סוללה נוספת למחשב תאפשר עבודה ממושכת ללא חיבור למקור כוח חיצוני. הסוללות התחליפיות שנמכרות כיום מתחלקות לשתי קבוצות : סוללות מקוריות וסוללות תחליפיות כלליות שמתאימות לכמה סוגי מחשבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI