דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב לחתונה – חתונה ברמה הגבוהה ביותר
השכרת רכב לחתונה – חתונה ברמה הגבוהה ביותר
משה לוי- למובן 07/04/13 |  צפיות: 3340

לאחר שביקרו  בחברות שונות של השכרת רכבים, פנו השניים אל חברה נוספת אשר סיפקה שירות השכרת רכב לחתונה. שם החליטו סופית כי ייסעו בלימוזינה. אמיר לא יכול היה לעמוד בפני פרצופה המבקש של סיגלית ולכן וויתר על רצונו להגיע אל החתונה באמצעות רכב שטח. הלימוזינה אשר נבחרה הייתה יוצאת דופן ביופייה, נוסף על כך, הייתה היא מרווחת ביותר  והתאימה לכל המלווים של בני הזוג.

השכרת רכב לחתונה - סיגלית נלחצת

בבוקר יום החתונה התעוררה סיגלית, התבוננה בלוח השנה וצעקה יצאה מגרונה. כבר שנה שהיא מתכננת את החתונה והיא לא יכלה להאמין כי אכן הגיע הזמן וכי היא אכן עומדת להתחתן באותו הערב. מאז ומעולם לא יכלה סיגלית להתמודד עם לחץ, הוא היה משתק אותה ולמזלה בנהלך הנסיעה אל החתונה הרגיע אותה נהג פרטי מטעם החברה.

אותו נהג צמוד מטעם החברה אשר סיפקה השכרת מכוניות יוקרה  ליווה את בני הזוג לאורך כל הערב ושם לסיגלית שירים מרגיעים. נוסף על כך ייעץ לה הנהג לנשום עמוק ולהקשיב למנגינות הנעימות אשר התנגנו ברקע. סיגלית אשר נכנסה אל הלימוזינה לא הייתה אותה הסיגלית אשר יצאה מהלימוזינה ונכנסה אל האולם. ככל הנראה היה הנהג מנוסה במצבים שכאלה, כך לפחות חשב לעצמו אמיר.

כאשר יצאה סיגלית מהלימוזינה היא קרנה מאושר וחייכה לכל עבר. כל המוזמנים אמרו שהכלה יפיפייה ושיבחו את בני הזוג על בחירת המקום, השמלה, הקייטרינג, העוגה והעיצובים השונים. במהלך הריקודים יכלו בני הזוג להשתחרר, לרקוד ולשתות. סיגל החליפה את עקביה בנעלי פלטפורמה נוחות ורקדה ללא הפסק. בשעה שלוש בבוקר כאשר נותרו כמעט רק סיגלית ואמיר על רחבת הריקודים הסיע אותם הנהג אל בית המלון. זו הייתה חתונה נהדרת ובסיומה יכלה סיגלית סוף סוף לנוח בשלווה.

שירות השכרת רכב לחתונה עשוי להקל על בני זוג רבים. בעזרת השירות הנעים והאדיב יוכלו בני הזוג ליהנות מנסיעה ברכב מפואר, להתנתק מכל מה שמתרחש מסביבם ולהתמקד זה בזו. כמו כן, בעזרת שירות השכרת הרכבים, אין בני הזוג צריכים לדאוג לגבי דרך חזרתם מהחתונה והם יכולים להיות רגועים ולחוש בביטחון מכיוון שהם נמצאים בידיים טובות אשר יחזירו אותם הביתה בשלום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה לוי- למובן


 


מאמרים נוספים מאת משה לוי- למובן
 
השכרת רכב יוקרה – שירותים בדרכים ואתם רגועים ונינוחים
השכרת רכב יוקרה – נעים מאוד. תכירו את החברה שלנו

שירותי הסעות – לקבל את התנאים הטובים ביותר ולהגיע רחוק
שירותי הסעות – ללמוד מהמוצלחים

הסעות אומנים – בדיוק מה שאתם צריכים
הסעות אומנים – שירות מקצועי ובטוח

נהג פרטי – כיף לי בדרכים
נהג פרטי – נעים בדרכים

השכרת רכב יוקרה לחתונה שלכם
אתם מתחתנים רק פעם אחת בחיים, יום החתונה הוא הזדמנות של פעם בחיים להגשים את כל החלומות. הכלה חולמת על יום חתונה קסום כמו באגדות, כבר מגיל 5.

השכרת רכב לחתונה – חתונה ברמה הגבוהה ביותר
השכרת רכב לחתונה - ימים של חג ושמחה החתונה של סיגלית תוכננה שנה מראש. השמלה נבחרה, תוקנה ושופצה עשרות פעמים, האולם נבחר בקפידה, המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים עברו בדיקה דקדקנית, אורחים רבים הוזמנו, הזמנות נשלחו, קבצי יוטיוב שודרו, תזכורות נשלחו בהודעות אסאמאס, שירים קובצו ליצירת מספר דיסקים, סידורי פרחים עוצבו, תסרוקת תוכננו, נעליים הוחלפו, תכשיטים נרכשו ועוד. כל אלו סודרו מבעוד מועד אך דבר אחד נותר. בני הזוג סיגלית ואמיר לא הצליחו לבחור ברכב אשר התאים עבורם

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI