דף הבית חוק ומשפט חקירות חוקר פרטי- עולם לאמיצים בלבד
חוקר פרטי- עולם לאמיצים בלבד
להב מעודה 08/04/13 |  צפיות: 4164

אדם אשר רוצה לעסוק בתחום החקירות צריך לעבור הכשרה של שלוש שנים במשרד החקירות ולקבל תעודה ורישיון ממשרד המשפטים. בעזרת הרישיון והתעודה, יכול החוקר לעסוק בחקירות פרטיות. העבודה אשר כוללת השגת ידיעות ופרטים על הזולת אינה משמשת לצרכי מחקר או פרסום, השירות אשר נותן החוקר נועד בכדי לעזור לאחרים. מכאן ניתן להבין כי החוקר צריך להיות אדם אסרטיבי, מכוון למטרותיו, ממוקד, בעל יכולת התחייבות ובעל נחישות.

התכונות אשר דרושות לחוקר אינן נגמרות בכך, נוסף על כל הנאמר, החוקר צריך לרצות לסייע לאנשים ולהיות רגיש במיוחד במצבים בהם החקירה הינה אישית . נוסף על כך, החוקר הפרטי צריך להיות אדם בעל כישורים חברתיים מכיוון שעבודה רבה מתבצעת באמצעות  אינטראקציה עם הלקוחות. אם לא דיי בזאת, על החוקר להיות חכם, אפילו ערמומי ויצירתי .

מכיוון שמדובר על מקצוע אשר מחייב את שילובן של תכונות מגוונות, אין המקצוע מתאים לכל אחד.

חוקר פרטי- איך הוא עובד?

חוקר או בלש פרטי עובד במסגרת משרד חקירות. אחד מדרכי העבודה המרכזיות של החוקר הינה ביצוע מעקבים. המעקבים עשויים לספק לחוקר מידע במגוון נושאים. אלו יכולים להיות נושאים אשר קשורים לעבודה ולפרנסה- (חקירות כלכליות), נושאים אשר קשורים לאיסוף מידע אודות המתחרים אשר נמצאים בשוק, (מודיעין עיסקי) ומעקבים אשר נוגעים בתא המשפחתי וחוקרים האם בן זוג בוגד בבת זוגו (או ההפך)-(חקירות אישיות) ועוד. כמו כן, עשויות חקירות להיות משולבות זו עם זו.

המעקבים יתבצעו בעזרת רכבים ומגוון של כלים טכנולוגיים חדישים כמו למשל מצלמות סמויות, מכשירי הקלטה, אוזניות הקלטה, מכשירי וידיאו, מכשירי אודיו, רכבים שונים ועוד. נוסף על מגוון סוגי החקירות אשר מבצע החוקר, הוא יכול גם לגלות האם מצותתים לשיחות שלכם. במידה ואתם חושדים כי אדם כלשהו מאזין לשיחות שלכם, תוכלו להזמין את החוקר הפרטי והוא יבדוק את הדבר בעזרת תוכנות, משדרים סלולאריים, מיקרופונים, מצלמות ועוד.

לאחר סיום החקירה יקבל הלקוח דו"ח אשר יכלול את כל הממצאים של החקירה. עם הדו"ח ניתן יהיה לגשת אל המשטרה, בית המשפט או כל גורם רלוונטי אחר.

חוקר פרטי עשוי לעזור לרבים לנקות את מסך הערפל ולגלות את האמת בנוגע למצבם הכלכלי, האישי והמקצועי. האמת עשויה להיות קשה במקרים מסוימים אך מנגד, יש בה גם דבר מה משחרר. לאחר שהאמת והידע נחשפים, ניתן לחשוב בשיקול דעת ולבחון כיצד יש לפעול בצורה הטובה היעילה והמתאימה ביותר. במידה ואתם רוצים לקבל את שירותיו של המשרד תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם בדף הקשר ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 להב מעודה

להב חקירות - חוקר פרטי המתמחה בחקירות כלכליות ומודיעין עסקי.



 


מאמרים נוספים מאת להב מעודה
 
חוקר פרטי בתביעות ביטוח
19/05/13 | חקירות
חברות ביטוח הן בראש ובראשונה גופים כלכליים שפועלים למטרת רווח. החברות משלמות את תגמולי הביטוח רק לאחר בדיקות חבות מדוקדקות.

חוקר פרטי- עולם לאמיצים בלבד
08/04/13 | חקירות
חוקר פרטי- חושב שאתה מתאים? בניגוד למה שחושבים רבים ולמה שמופיע בסרטים, בכדי להיות חוקר פרטי יש ללמוד ולעבוד קשה.

חקירות כלכליות- מידע פנימי
05/02/13 | חקירות
חקירות כלכליות- לא קלים הם חיי החוקר על קיר משרדו של ג'ורג' ריצד המשפט "הצדק מנצח" בצבעי אדום, לבן ושחור. ג'ורג' האמין בכל ליבו כי בעזרת מערכת מתוכננת ומשומנת אשר מכילה תוכנית מסודרת, פעולות, טקטיקות, עובדים מיומנים, מחושבים, מנוסים ואמצעים טכנולוגיים חדישים, ניתן יהיה לטפל בכל אירוע ולהחזיר חובות לכל בעלי העסקים הפרטיים או החברות.

חוקר פרטי- יעזור לך במישור האישי
05/02/13 | חקירות
חוקר פרטי- כי אני רוצה לדעת את יושבת על הכורסא לעת ערב ומרגישה אחרת. כמו זמן מה שאת מרגישה שינויים באוויר ומנסה להתעלם מהם. את לא יכולה לטאטא את האבק מתחת לשולחן. נשבר לך.

מהם החצ"קונים?
חצ'קונים הוא השם הפופולארי והמוכר לפצעי הבגרות. מדובר בפצעונים מוגלתיים בעלי ראש לבן הצצים מעל עור הפנים.

יתרון שבסיוע במודיעין עסקי
17/10/12 | חקירות
הרבה שאלים מהו מודיעין עסקי. בזירה העסקית קיים קושי לשרוד ללא ההתחקות אחר המתחרים בזירה העסקית, במצב של קרב על כל פלח שוק.

חוקר פרטי – חקירות אישות
25/06/12 | חקירות
אין ספק כי כל אחד מאתנו רוצה להיות סמוך ובטוח שבן/בת הזוג שומרים לנו אמונים, שהבית שבנינו יציב, שהארוס/ה אכן נאמנים לנו גם לפני החופה ושאנו יכולים להיות שקטים ורגועים בחיינו הזוגיים. לצערנו, המציאות מלמדת אותנו שהדר לא תמיד כך, שבני/בנות זוג עלולים לבגוד, להסתיר ולהעלים מידע. במקרא בו מתעורר חשד, הדרך הטובה ביותר לאמת או להפריח אותו היא על ידי חקירת אישות. חקירת אישות תתבצע על ידי חוקר פרטי מקצועי שיאסוף אינפורמציה רלוונטית, יבחן את החשדות ויאיר את האמת.

חקירות כלכליות – רב הנסתר על הגלוי
"רב הנסתר על הגלוי...", פתגם זה תקף להרבה מאוד תחומים בחיינו ולעיתים רבות נדמה לנו שכמה שאנו יודעים יותר, אנו בעצם גם יודעים פחות. וכיצד כל זאת מתקשר אל חקירות כלכליות? לעיתים אנשים שחייבים לנו כספים, אנשים פרטיים או גורמים עסקיים מתחמקים מהנושים שלהם בטענה שאין הם יכולים לשלם את הכספים מסיבות אלו ואחרות. איך נדע אם אמת היא?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI