דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אירועים אטרקציות לבר מצווה שלא ראיתם
אטרקציות לבר מצווה שלא ראיתם
גל לוסטיג 09/04/13 |  צפיות: 13120

הנוער של היום יודע יותר מהדור הקודם מה הוא רוצה לעצמו, בין אם מדובר בלבוש, גאדג'טים, בילויים וכדומה.
ובהמשך לכך, ההורים יעשו ככל שביכולתם למלא אחר הצרכים הללו, שרק נעשים מהותיים ועמוקים יותר. כשילד מגיע לגיל מצוות מנעד האפשרויות לציון יום זה אינו נגמר: ישנם הורים שיקחו את הנער לטיול בחו"ל, יש שיקחו לחופשה בארץ, ויש שישקיעו במסיבה שלא תישכח - ופה נכנסים לתמונה קרמבו - אטרקציות לבר ובת מצווה.

שולחן פינג פונג ל4 אנשים

מה יש לנו להציע לחתן השמחה שלכם?

אנו בחברת קרמבו מציעים לכם אטרקציות לבר מצווה ברמה ואיכות בכמה דרגות מעל כולם. בין אם מדובר באירוע הנערך על מדשאת ביתכם, בין אם בפארק ובין אם בגן אירועים, מגוון האטרקציות שלנו מתאים לכל מקום, ואף לכל גיל. אין זה משנה באיזה סוג של הפעלה תבחרו - הצוות המיומן והמסור של קרמבו ילווה אתכם לפני האירוע, במהלכו וברגעי הסיום, ולהלן מקצת ההפעלות שיש לנו להציע לכם:

קיר גרפיטי ממוחשב - קיר הגרפיטי יאפשר לאורחים להקדיש ברכות, ולצייר ציורים ושרבוטים ככל העולה על רוחם. בנוסף לכך, ניתן להצטלם במקום, ומשתופיע התמונה על הקיר, ניתן יהיה להוסיף ברכה או כל אלמנט גרפי העולה על דעתכם.

שולחנות משחק והימורים מדומים - ילדים אוהבים ליהנות, ילדים אוהבים להתפרע, ילדים אוהבים לשחרר אנרגיות. אטרקציות לבר מצווה כוללות שולחנות הוקי, כדורגל וכדומה. ובאשר למשחקי הקזינו, ניתן ליהנות מפוקר, בלאק-ג'ק ורולטה, והכל כמובן על ז'יטונים וכסף מדומה. שולחנות המשחק הללו הן פיתרון מושלם לגיבוש חברתי בגיל הזה.

עמדות מולטימדיה - אין אפשרות לדבר על הגיל הזה מבלי להשחיל את המילה מולטימדיה. אנו בקרמבו מציעים לכם עמדות הכוללות סימולטורים ומשחקים וירטואלים המתאימים לכל גיל ובכל מקום.

קיר גרפיטי בבת מצווה

קרמבו - אטרקציות לבר מצווה שלא ראיתם

קרמבו היא חברת הפקות לאירועים ששמה לנגד עיניה את הנאת המוזמנים ובעלי השמחה. ברחבי האתר תוכלו להתרשם ממגוון האטרקציות שיש לנו להציע לכם: לחתונות, בר/בת מצווה, מסיבות רווקים וכן הלאה. מלבד ההיצע הרחב שלנו, אנו מעמידים לרשותכם צוות תוסס, מיומן ומקצועי, שילווה אתכם לאורך האירוע כולו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל לוסטיג


 


מאמרים נוספים מאת גל לוסטיג
 
אטרקציות לבר מצווה שלא ראיתם
הנוער של היום יודע יותר מהדור הקודם מה הוא רוצה לעצמו, בין אם מדובר בלבוש, גאדג'טים, בילויים וכדומה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI