דף הבית חוק ומשפט שירותים לעורכי דין דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות - לתעד כל רגע במעקב
דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות - לתעד כל רגע במעקב
דנה הראלי 09/04/13 |  צפיות: 14494

אם בעבר חוקרים פרטיים נהגו להשתמש במשקפות או מצלמות סטילס ווידאו לתעד פשעים שונים או להרשיע מישהו בעבירה, כיום עולם החקירות הפרטיות התקדם משמעותית ומציע מגוון חידושים טכנולוגיים שמשתווים באופן מכובד ביותר למה שנראה על מסכי הקולנוע רק לפני מספר שנים בודדות.


מצלמות סמויות

מצלמות סמויות הן מצלמות קטנטנות שאין רואים אותן. ניתן להשתיל אותם על גבי התקרה, הקיר, מאחורי תמונה או עציץ, בחורי קירות, בתיקים או כיסי חולצה ועוד. המצלמות הללו בעלות כושר צילום גבוה והן יכולות לשדר את שהן רואות למרכז מרוחק. המצלמות הללו לדעת דנה תדמור, מביאות את תיעוד המעשים בזמן אמת ומהוות הוכחה חד משמעית. עולם המצלמות הסמויות אגב, גם עוזב את עולם החקירות וכיום גם משמש בעלי בתים ודירות כדי לראות בכל רגע מה מתרחש בביתם, או בחדרי ילדיהם הפעוטים.


מכשירי הקלטה בתוך עטים

עוד חידוש שמצאה דנה תדמור הוא  מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה באיכות גבוהה שניתן לאחר מכן להעבירה למחשב ישירות באמצעות כבל או כרטיס זיכרון המותקן בתוך העט.


מעבר לטכנולוגיות HD

עוד חידוש כללי בעולם הבילוש, ובייחוד המצלמות למעקב וגם המצלמות הנסתרות הוא שדרוגן לאיכות צילום בHD. הדבר מבטיח תיעוד של המתרחש בצורה חלקה יותר שניתן מיידית להבין את המתרחש בה. בנוסף, בשל איכות הצילום הגבוהה, גם יכולת הצילום בלילה או בתאורה מועטת נהיה הרבה יותר טוב וכעת ניתן גם בעת צילום בחושך לקלוט ביתר שאת התרחשויות ודמויות.  כמובן שבנוסף למצלמות המעקב, קיימים גם אמצעים לראיית לילה שמסייעים גם לחקירה בשעות הערב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה הראלי


 


מאמרים נוספים מאת דנה הראלי
 
ערן שלזינגר- הדפסת חולצות לאירועים מיוחדים
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

אורי עצמון- הדפסת חולצות בית ספר
עיצוב חולצה לילדים לבית הספר – זו חולצה שמלווה את הילד לכל אורך היום – בשיעורי החינוך הגופני ובהפסקות, מתחת לבגדים או כמלבוש העיקרי לבית הספר.

דנה תדמור מציגה: מצלמות סמויות - לתעד כל רגע במעקב
עוד חידוש כללי בעולם הבילוש, ובייחוד המצלמות למעקב וגם המצלמות הנסתרות הוא שדרוגן לאיכות צילום בHD. הדבר מבטיח תיעוד של המתרחש בצורה חלקה יותר שניתן מיידית להבין את המתרחש בה.

אקסיום אופנת בגדים לילדות
כשהולכים לאירועים לילדים או למבוגרים ויש צורך להיראות יפה ומגונדר, ישנן שמלות מיוחדות לאירועים כמו גם שמלות ערב. פריטי לבוש אלו עולים לרוב סכומי כסף גבוהים יותר, ומי שאינו מעוניין מטעמיו – שלו להזין את פרטיו באתר יכול ליצור קשר טלפוני עם החנות ולהמשיך את הטיפול בתשלום באופן שנוח לו.

פאונדרס הלבשה - חולצות לחתונה - קלאסיות או מפתיעות ?
09/04/13 | חתונות
אחד מן השלבים המשעשעים והכיפיים ביותר בחתונה, הוא שלב הריקודים עם החברים. בשלב זה של החתונה הזוג סוף משחרר לחץ, נהנה ומבלה. בשנים האחרונות, נכנסה מודה חדשה לעולם החתונות והיא חולצות החתונה.

פאונדרס- הפקות ארועים לכל כיס
הפקת ארועים בשנים האחרונות הפכו להיות אחת מההוצאות הגדולות ביותר עבור כל משפחה. בחירת הצלם, אולם ארועים, מעצב וכדומה הם רק חלק מההוצאות הנכנסות תחת קטגוריה זו של הפקת ארוע.

ערן שלזינגר- גן ארועים מה לבדוק?
הדבר החשוב ביותר בעת תכנון ארוע הוא בחירת המקום בו הוא ייתקיים. כיום אין ספק שארוע במקום פתוח מספק חוויה מדהימה לעומת ארוע במקום סגור. שלל הריחות, הצבעים והאוויר הטבעי

עו"ד דנה תדמור- מכרזים-חוקים והגבלות
מכרז היא שיטה להצעת עבודה תמורת מחיר מסוים על פי בקשה. בשיטת המכרז נלקח הספק אשר מציע את איכות העבודה הטובה ביותר תמורת המחיר הנמוך ביותר. מכרז הוא הליך משפטי

אריאל אורי עצמון- משחקים לתינוקות בני שנתיים
20/03/13 | הורות
אם אתם מצפים לתינוק חדש במשפחה, וודאי אתם מתארגנים כבר מבחינת כל הציוד הדרוש. אך מה לגבי משחקים? משחקים לתינוקות הפכו לדבר יקר במיוחד, ובמציאות בה יוקר המחיה גבוה

אקסיום- התפתחות וצעצועים לתינוקות
20/03/13 | הורות
ההתייחסות לילדים ובמיוחד לתינוקות עברה שינוי מהפכני בעשרות השנים האחרונות ואם בעבר ילדים יצרו שעשוע עבור עצמם, כיום תעשיית המשחקים מציעה שפע של אפשרויות לצעצועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI