דף הבית אינטרנט והחיים ברשת רשתות חברתיות שיווק באינטרנט – רשתות חברתיות
שיווק באינטרנט – רשתות חברתיות
מאיה ויז'ן 10/04/13 |  צפיות: 13193

שיווק ברשתות חברתיות הפך בשנים האחרונות לתחום מוביל בכל הקשור לשיווק העסק שלכם באינטרנט. מצאו וגילו כי זמן הגלישה הגבוה ביותר של רוב הגולשים הוא ברשתות החברתיות. עובדה זו הכניסה את אנשי השיווק לקדחת פעילות כדי להיות שם ובגדול. אך מכיוון שהרשתות החברתיות הן במהותן רשתות פתוחות שלא למטרות מסחריות, הרי שדרכי הפרסום שם צריכות להיעשות מתוך הצמדות למוטיב זה, ולהיות חלק מהרשת ולא להיתפס כבוגר שהתלבש בבגדי בנו בן הטיפש עשרה.

שיווק ברשתות חברתיות

כאשר מדברים על רשתות חברתיות מתכוונים לכמה רשתות מסוימות בדרך כלל:

  • פייסבוק
  • טוויטר
  • לינקדין
  • פינטרסט

אלה הן הרשתות המובילות כיום מבחינת העניין שהן מייצרות ומבחינת כמות המשתמשים שלהן באופן תדיר.

שיווק בפייסבוק - פלטפורמה זו היא החמה ביותר ברשת לפרסום ושיווק כיום בגלל תנועת הגולשים הענקית העוברת דרך רשת זו. כמו שאומר הפתגם הידוע - איפה שנמצא הלקוח, שם צריך לפרסם. מתחילים מפתיחת חשבון בפייסבוק לעסק שלכם וממשיכים עם חברת שיווק המתמחה באתרים חברתיים.

שיווק בטוויטר - זוהי הרשת החברתית השנייה בגודלה וגם היא מחברת בין אנשים שונים בעלי עניין משותף. גם הפרסום כאן נעשה על ידי שיתוף חברים וניהולו הממוקד.

שיווק בלינקדין - זוהי רשת חברתית בתחום העסקים והנטוורקינג וכל מי שממוקם בעולם העסקים חייב לפרסם שם.

שיווק בפינטרסט - זו הרשת החברתית השלישית בגודלה אחרי פייסבוק וטוויטר והיא משמשת כלוח מודעות ענק לשימוש הגולשים. רוב התכנים ויזואלים ויש לה אין ספור קישורים חיצוניים. פרסום שם מאד מומלץ כיום.

שיווק ויראלי

שיווק ויראלי הוא כלי המנצל את הרעיון העומד מאחורי הרשתות החברתיות ומאפשר לכם בתור חברה מסחרית לנצל את הפלטפורמות הללו ולהתחבר לגולשים באמצעות משחקים וסרטונים שונים שמובילים אל העסק שלכם בסופו של דבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה ויז'ן

מאיה ויז'ן בניית אתרי תדמית וקידום אתרים באינטרנט במחירים שפויים, אנחנו מאמינים שהחזון שלנו בונה את המציאות שלך.



 


מאמרים נוספים מאת מאיה ויז'ן
 
מייד אין צ'יינה - עיצוב הבית בעידן החדש
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

ליווי אדריכאלי לסין
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

כל מה שצריך לבית: מבחר ענק של מוצרים ליבוא מסין
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

יבוא תכולת בית מסין - האם זה משתלם?
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

יבוא מסין - איך עושים את זה?
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

יבוא אישי של תכולת בית
יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פופלארי והרבה אנשים פונים לסין לצורך יבוא ריהוט ותוכל בית.

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין
בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר האנשים שמייבים ריהוט מסין לצורך עיצוב ביתם. הטרנד החדש הזה הולך וגובר והרבה אנשים מוצאים פתרון לעיצוב פנים.

תמונות קנבס
מחפשים רעיונות למתנות למשרד או מתנות לבית? פנקו את המשפחה או החברים בתמונות קיר או ציורים על קנבס.

מסגור תמונות על בד קנבס
הקנבס מבית נור הוקם במטרה לשרת לקוחות פרטיים ולאפשר הדפסה על קנבס של כל תמונות המשפחה או תמונות אישיות אשר צולמו וראויים להגדלה.עיצוב והדפסה תמונות מרהיבות ואיכותיות על קנבס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI