דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר על מנת לא לשים את הביצים בסל אחד נעדיף לבצע ניהול תיקים
על מנת לא לשים את הביצים בסל אחד נעדיף לבצע ניהול תיקים
אבי 17/04/13 |  צפיות: 2545

כיום יש משבר כלכלי עולמי  והריביות הן נמוכות בכל הבנקים בעולם. הרבה אנשים מחפשים פתרון יעיל על מנת להגדיל את רווחיהם, ניהול תיקים יכול לפתור הרבה בעיות אצל אנשים המעוניינים להניב רווחים גדולים בהרבה יותר מאשר הבנקים מציעים. ההשקעה היא יותר מסוכנת אך הרבה מעוניינים בכל זאת לקחת את הסיכון על מנת לקבל תשואה הולמת עבור כספם. כדאי כי מי שמעוניין להשקיע בתיקי השקעות בבתי ההשקעות השונים והחברות הפרטיות , יהיה חייב להבין היטב ולשלוט בתחום, על מנת שיבין היכן מושקע כספו ויוכל אף לדעת בערך את התשואה של ניהול תיקים אותם הוא משקיע בבתי ההשקעות השונים. חייבים שיהיה שיקול דעת נכון בכל הקשור אל ניהול תיקי השקעות, יש לסקור את השוק ולברר אילו מניות או קרנות נאמנות הן בטוחות יותר עם רמת סיכון יחסית נמוכה. נכון שתיקי ההשקעות בנויים גם ממניות, אך לא רק, ישנן אגרות חוב, חוזים עתידיים ואופציות, אלה גם יכולים לשמור על הערך הכספי שלכם, זה נקרא בשפה המקצועית פיזור נכון בתיק ההשקעות.

תיקי השקעות זו לא רולטה..

אין פה ניחושים, בכל הקשור אל ניהול תיקים הידע הוא מה שחשוב ועל הידע הזה אתם משלמים כסף בצורת דמי הניהול. אנשים העוסקים בשוק ההון למדו הרב על מנת להיות מנהלי השקעות בבתי ההשקעות השונים. הם יודעים היכן להשקיע ונמצאים כל היום במעקב אחר המניות בבורסה ובשערי המט"ח,  הם מקבלים כל הזמן מידע בזמן אמת ולפי המידע הזה הם יודעים היכן להשקיע ומתי לפזר את ההשקעות השונות בתיקי ההשקעות שלכם. למנהלי ההשקעות יש את כלי הניתוח המדויקים כך שלבטח זה אינו דומה למשחק של רולטה בקזינו...  לרוב, יועצי ההשקעות חייבים לקחת בחשבון כמה מרכיבים לפני בניית תיק ההשקעות. המרכיבים החשובים הם: גילו של המשקיע, רמת הסיכון בה הוא מעוניין, לכמה תשואה הוא מצפה,  ורמת הנזילות אותה הוא צריך. בנייה ורמה של ניהול תיקים הינה שונה בין משקיע למשקיע. מי שמעוניין בנזילות גבוהה יותר, ייקח סיכון גבוה יותר. היתרון בהשקעה בתיקי ההשקעות, זה שהמשקיע יכול למכור מניות מתי שירצה ולהפוך את ההשקעה לכסף  מזומן בניגוד לחוזים עתידיים אותם הוא אינו יכול לממש עד לזמן ביצוע החוזה.

רק לבעלי סבלנות מברזל..

למשקיע בתיקי ההשקעות, חייבת להיות סבלנות ברזל, היות ולא ניתן לראות את הרווחים מיד, תשואה טובה יכולה לקחת גם כמה שנים אבל למי שיש חסכונות גדולים בנק, יוכל להשקיע ולהיאזר בסבלנות. כדאי לפזר את ההשקעה בניהול התיקים בין חברות העוסקות בתחומים שונים וגם באזורים שונים כך יתאפשר לכם להוריד את רמת הסיכון באמצעות ניהול תיקי השקעות.  ההשקעה במניות השונות צפויה לרווח כאשר השוק נמצע בעלייה,  אם אנו משקיעים באגרות חוב הרווח  יהיה בשינוי התשואות, ירידה בתשואות תוכל לגרום  לעלייה בשערי אגרות החוב. ניהול תיקי השקעות מוגדר בתור חיסכון שהוא  בדרך כלל ארוך טווח, זהו חיסכון של כמה שנים ארוכות המיועד למטרה גדולה  ונעלה כמו חיסכון עבור הילדים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI