דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים איך בוחרים אטרקציות לבר מצווה?
איך בוחרים אטרקציות לבר מצווה?
הפעלות לימי הולדת 25/04/13 |  צפיות: 2344

נראה שהימים בהם חגיגת בר מצווה יכולה הייתה להסתכם במסיבה צנועה עם ילדי הכיתה במקלט השכונתי עברו מן העולם. את המקלט השכונתי החליפו מועדונים "כמו של גדולים" ואת הטייפ דאבל קסט החליף די ג'יי עדכני שמרקיד את הילדים אל תוך הלילה. במידה ומדובר על חגיגה משפתית, אין מה לדבר עוד על ארוחה ביתית צנועה. בעשור האחרון חגיגת בר מצווה משפחתית מזכירה במידת ההשקעה שלה אירוע בסדר גודל של חתונה.

מאחר והרף רק עולה משנה לשנה ומאירוע לאירוע, אתם בטח מחפשים כבר עכשיו אטרקציות לבר מצווה של הילד שלכם שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח לכל הפחות. ובדיוק בשביל זה כתבנו לכם את הטקסט הבא.

מה היא האטרקציה שלך?

המילה אטרקציה היא עברות של המילה "משיכה" באנגלית. וכשמה כן היא – איזשהו גימיק או שעשוע, מחזה מעניין או מופע שמושך את תשומת הלב. לרוע המזל רוב האטרקציות המודרניות שניתן לראות בבר מצוות המודרניות אכן מושכות את הילדים אבל בסופו של דבר גורמות לכך שההתלבות לא תהיה משותפת ותגרום לבידוד חברתי ולפילוג.

הכוונה היא לאטרקציות שונות כגון עמדות משחק אישיות או זוגיות של סוני פלייסטיישן או משחקים כגון הוקי אוויר, כדורגל שולחן וקונסולות שונות של משחקי יריות. בניגוד לחגיגה משותפת שצריכה בסופו של דבר לאחד את החוגגים, האטרקציות המודרניות מובילות להסתגרות של כל ילד עם האטרקציה הפרטית שלו ולעתים אף מובילות לריבים על עמדות המשחק. אז מה אפשר לעשות כדי להלהיב את הילדים ולדאוג שההתלהבות תחבוק את כולם? ובכן, התשובה היא.... קסמים!

להרגיש שוב כמו ילדים

אין כמו הופעה איכותית כדי להצית את הדמיון ולגרום גם למבוגר הרציני ביותר, להרגיש שוב כמו ילד. על אחת כמה וכמה כשמדובר על מופע קסמים יצירתי ומקורי. אם אתם רוצים להזמין אטרקציה אמיתית ולאחד את הילדים בתחושה שהכול יכול להיות ושהמציאות עולה על כל דמיון, מופע קסמים בהחלט יכול להיות התשובה בשבילכם. מופע איכותי לכל הגילאים הוא בדיוק מה שיעניק לבר מצווה שאתם מתכננים לבן שלכם את הניצוץ שיהפוך אותה לקסומה ובלתי נשכחת. מזל טוב ובהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הפעלות לימי הולדת

- אודות כותב המאמר:  

אלחנן בר | הפעלות לימי הולדת

להטוטן, אשף אשליות, וקוסם - 
יהפוך כל אירוע לחוויה מרתקת ומרגשת לכל החושים!

לפרטים:

052-4817781

http://el-bar.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת הפעלות לימי הולדת
 
כיצד לבחור הפעלות לימי הולדת?
ימי ההולדת, הם כמובן סיבה למסיבה בלי קשר למה שיתרחש באירוע עצמו, אך בשביל להפוך אותו לאפילו מיוחד ומהנה עוד יותר, ניתן להוסיף עוד מגוון הפעלות שיהפכו אותו לחווייתי עבור כל המשתתפים, בין אם זה חוגג יום ההולדת או המוזמנים שלו. אם כן, אילו הפעלות קיימות כיום וכיצד לבחור את הטובה ביותר לאירוע?

איך בוחרים אטרקציות לבר מצווה?
נראה שהימים בהם חגיגת בר מצווה יכולה הייתה להסתכם במסיבה צנועה עם ילדי הכיתה במקלט השכונתי עברו מן העולם. את המקלט השכונתי החליפו מועדונים "כמו של גדולים" ואת הטייפ דאבל קסט החליף די ג'יי עדכני שמרקיד את הילדים אל תוך הלילה.

בחירת אטרקציות לבר מצווה
על מנת להבטיח שהבר מצווה שלכם תהיה בלתי נשכחת, כדאי לחשוב על אטרקציות לבר מצווה – תכניות שימשכו את קהל החוגגים, יספקו חוויה כיפית, מצחיקה ומרגשת ויפיחו רוח במסיבה. איך עושים זאת? במאמר הבא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI