דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב כיסאות גלגלים למבוגרים וקשישים
כיסאות גלגלים למבוגרים וקשישים
אירה סימנס 01/05/13 |  צפיות: 4862

אחת המגבלות העיקריות אשר קיימות לבני גיל הזהב (וכמובן שגם לאנשים בעלי מגבלות פיזיות) הוא הקושי שלהם להגיע ממקום אחד למקום אחר. הקושי הנ"ל נובע מחולשה טבעית של הגוף בעקבות הגיל, מחלות שונות, מצב סיעודי כזה או אחר וממצבים שונים של נכות.

בפני הקשישים עומדות מספר אפשרויות לנוע ממקום אל מקום מבלי לחוש כנטל על אדם אחר ולהרגיש שהם יכולים לחיות ולתפקד כמו שצריך.

האפשרויות הן:

כסא גלגלים ממונע –
כסא גלגלים שהינו ממונע הוא בעצם כסא גלגלים  אליו מחברים מנוע או לחילופין מצבר וזה מאפשר ניידות מלאה מבלי להניע באופן פיזי את גלגלי הכיסא. כיסאות אלו מיועדים הן לנכים והן לקשישים אשר מתקשים בהפעלת פלג גופם העליון או התחתון ובעצם לא מסוגלים להפעיל את זריעותיהם. כסאות גלגלים שהינם ממונעים מצליחים לשפר בצורה יוצאת מן הכלל את חייהם של הקשישים (והנכים).


כסאות גלגלים לא ממונעים –
כסאות גלגלים רגילים, כלומר, ללא ממונעים הם כיסאות גלגלים שנחשבים "ככיסאות הגלגלים הקלאסים". מדובר על כיסא שמי שיושב עליו דוחף אותו ומאפשר לו לנוע ממקום למקום.


כיסאות באמצעות מלווה –
מדובר על כיסא גלגלים אשר מתאים לאנשים שסובלים מבעיות קשות ואינם יכולים להניע את הכיסא בעצמם ולכן זקוקים למלווה שיניע את הכיסא במקומם.


כיסא לילדים –
כיום ניתן למצוא גם כיסאות לילדים, כמו למשל: כיסאות לספורט, כיסאות גלגלים פריקים, כיסאות להעברה בלבד וכולי.

כיצד לבחור את הכיסא?

בחירת כיסא הגלגלים צריכה להיעשות רק לאחר התייעצות עם הרופא המטפל תוך כדי שחושבים היטב על הנוחות של המשתמש בכיסא, כמו למשל: גובה המשתמש, משקלו, ניידות הכיסא והשימוש היומיומי של המשתמש וכן הלאה. כמו כן, חשוב מאוד לבחור את הכיסא בתבונה ולא בחיפזון מכיוון שמדובר בהשקעה גדולה של לא פחות מאלפי שקלים ולעיתים מגיעה גם לעשרות אלפי שקלים.

אז היכן ניתן לרכוש את הכיסאות הנ"ל?

ובכן, את כיסאות הגלגלים ניתן לרכוש אצל כל מיני יבואנים אשר עוסקים בתחום ואלו בדרך כלל מחזיקים אצלם מבחר רחב מאוד של כיסאות גלגלים וכן גם מחזיקים כל מיני ציוד סיעודי כזה או אחר. אפשרות נוספת להשגת כיסא הגלגלים היא על ידי פנייה לכל מיני ארגונים או עמותות שעוסקות בתחום שיש ברשותם מבחר גדול של ציוד סיעודי.

כאמור, אין זה חשוב היכן מחליטים לרכוש את כיסא הגלגלים וכן גם ציוד סיעודי נלווה, חשוב לוודא היטב שהכיסא אכן נוח למשתמש, שמקבלים אחראיות על הכיסא או המוצר הסיעודי, שמדובר בחברה איכותית ומקצועית אשר מתמחה בכיסאות גלגלים וכן הלאה. על ידי סקר שוק ניתן לוודא שמדובר בחברה איכותית ועל ידי השוואות מחירים ניתן לוודא שהמחיר שמקבלים על הכיסא והציוד הסיעודי הוא מחיר הוגן ולא פחות חשוב מכך – מחיר משתלם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה סימנס

חשמלית ושמה אירה



 


מאמרים נוספים מאת אירה סימנס
 
Israeli SIM card from Ben Gurion Airport
Touring a new place is always exciting and thrilling as you get a chance to experience a whole new culture, traditions, and values. It also lets you meet new people and get to know about their values and beliefs. Traveling to any place has its own highlights but when it comes to Israel, the fun, knowledge, and excitement gets doubled.

איטום גגות רעפים
02/04/17 | שיפוצים
מצד אחד גג רעפים הנו גג מאוד מרשים ופרקטי, אך מצד שני גם מדובר בסוג גג שעשוי להוביל למגוון נזקים, ולו כיוון שהאיטום עשוי להיות לקוי, הרעפים עשויים להינזק, הרעפים עשויים ליפול, ההתקנה עשויה להיות שגויה וכדומה. מכאן בעוד שבימות הקיץ עשויה להיות בעיה ברעפים מבלי שהדבר ישפיע עלינו, הרי כאשר מדובר על ימות החורף הגשומים, הבעיה הכי קטנה ברעפים עשויה עשויה להתגלות כבעיה מאוד חריפה, ולו כי מי הגשמים חדרו פנימה..

ניהול השקעות ומסחר בבורסה
12/01/16 | שוק ההון
אם גם אתם רוצים לבנות תיק השקעות ומסחר בבורסה חשוב לבחור חברה איכותית עבור ניהול השקעות ומסחר בבורסה. יש יתרונות רבים לבחירת חברה איכותית שתנהל את השקעותיכם השונות בבורסה. זה נכון בין אם אתם אדם פרטי, חברה או כול גוף משפטי אחר. חברה לניהול השקעות בבורסה נותנת לכם יתרונות שניהול עצמאי בבורסה לעולם לא ישיג.

ניהול תיקי השקעות לפנסיונרים
26/11/15 | פנסיה
כיום ישנם בעלי מקצוע רבים אשר מתעסקים בייעוץ השקעות אשר התמחותם היא לפנסיונרים אשר דורשים התייחסות אחרת, מטרות אחרות וניתוח פיננסי שונה משל שאר קהלי היעד השונים. עבור הפנסיונרים אשר מתעניינים ביצירת תיק השקעות, יש להתייעץ עם מומחים בנושא אשר יבנו איתכם תכנית ייחודית לכם שבבסיסה ניתוח סעיפים שונים כגון התקופה בה תרצו להשקיע, הצגת יתרונות וחסרונות תוך הצגת סיכונים הכרוכים בכך וכמובן בירור המטרה שלשמה אתם רוצים להשקיע את משאבכם.

טיולים מאורגנים בחו"ל
הצטרפות לאחת הקבוצות אשר מארגנת טיולים ושייט מאורגנים לבני 50 פלוס טומן בתוכו יתרון בולט של להיות בקבוצה אשר סובבת סביב בני גילכם וכך ניתן לייצר שיח מעניין עם בני גילכם, קשרים חברתיים אשר מתפתחים אל מעבר לטיול הספציפי וכמובן התאמת המסלול לתחומי העניין שלכם. יש לנו עולם נפלא לגלות ולחקור, עם נופים מרהיבים ומקומות איכותיים להגיע אליהם ולא רק לשבת מול מסך הטלוויזיה ולצפות בנשיונל ג'אוגרפיק. החיים הם שביל של חוויות, צאו לעולם.

מה חדש בעולם עיצוב שמלות כלה לשנת 2015
בתחום של שמלות כלה כמו בתחומים אחרים יש אופנות וטרנדים. יש כלות שבוחרות שמלה לפי החלום שמלווה אותן שנים רבות אך רוב הכלות מחפשות שמלות כלה שגם יהיו טרנדיות ואופנתיות ויראו אלגנטיות ועדכניות ביום הגדול הוא יום החתונה.

קלנועיות לגיל הזהב - שיפור באיכות החיים
לאנשים בגיל הזהב כבר קשה להתנייד כבעבר וכדי שיוכלו להמשיך ולתפקד בצורה עצמאית, ככל אשר ניתן, שוק הסיעוד מציע כיום קלנועית למבוגרים. במאמר זה נעסוק בתחום קלנועית למבוגרים – מה שחשוב – קבלו את המיטב!

כיסאות גלגלים למבוגרים וקשישים
01/05/13 | גיל הזהב
אחת המגבלות העיקריות אשר קיימות לבני גיל הזהב (וכמובן שגם לאנשים בעלי מגבלות פיזיות) הוא הקושי שלהם להגיע ממקום אחד למקום אחר. הקושי הנ"ל נובע מחולשה טבעית של הגוף בעקבות הגיל, מחלות שונות, מצב סיעודי כזה או אחר וממצבים שונים של נכות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI