דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר סמארט אסייס תחשוף בשבוע ביומד ישראל 2013 כלי חדש לניהול סיכונים בהשקעה בחברות ביומד בשלבי ה-Seed
סמארט אסייס תחשוף בשבוע ביומד ישראל 2013 כלי חדש לניהול סיכונים בהשקעה בחברות ביומד בשלבי ה-Seed
רוני לבנון 23/05/13 |  צפיות: 2341

סמארט אסייס היא חברת שירותי R&D, פיתוח תבחינים (Assays) למחקר, גילוי תרופות ופיתוח ושחרור מוצרים. תערוכת "ביומד ישראל 2013" הבינלאומית נחשבת לשניה בגודלה מחוץ לארה"ב בתחומי הביומד ויוצגו בה טכנולוגיות, מוצרים חדשים והפיתוחים האחרונים בתחום, מהארץ ומהעולם.

 

לדברי מנכ"ל סמארט אסייס, ד"ר רפי מאיר, חוסר הודאות הגדולה ביותר עבור משקיע, נמצא בהשקעה ברעיון, שאולי נרכש מגוף אקדמי, או הוצג ע"י חוקר בעל שם וכעת עומד בכניסה למסלול הפיתוח המלא. "ככלל, קיים חוסר ודאות באשר לתקפות הטענות הבסיסיות של הממציא וליכולת לחזור עליהן במעבדה בלתי תלויה, כמו גם לגבי הפוטנציאל הקיים בטענות להבשיל בפעילות פיתוח לכדי מוצר מסחרי", אומר ד"ר מאיר.

 

לצורך הפחתת וניהול הסיכון המושכל, פותח בסמארט אסייס כלי לניהול סיכונים. מדובר במודל מקורי בו מבוצע, במיקור חוץ, מו"פ הממוקד בתהליך קבלת ההחלטות של המשקיעים: זהו מודל תלת שלבי, המאפשר למשקיע לסכן כספים באופן מוגבל, ע"פ אבני דרך ידועות מראש: בשלב ראשון מבוצע אימות של הטכנולוגיה – העקרונות שתוארו ע"י הממציא בסביבה אקדמית, נבחנים במעבדת סמארט אסייס הפועלת לפי סטנדרטים המקובלים בתעשייה, כשלחברה ניסיון רב בהפיכת מאמרים מחקריים אקדמאיים לפרוטוקול מחקר מקובל בתעשייה. בשלב שני מבצעת סמאט אסייס בדיקות היתכנות, המהוות סוג של אופטימיזציה של כיווני הפיתוח האפשריים ובשלב השלישי מבוצע Proof of Concept, המכוון לגיוסה של השקעה משמעותית חיצונית.

 

מודל הפחתת הסיכונים נבנה בסמארט אסייס אחרי מספר סיפורי הצלחה בשטח עם חברות בשלבים מוקדמים. בין הבולטים - סיפורה של חברת פרומיינינג תרפיוטיקס בע"מ, אשר יזמיה - עוד בשלב הגשת בקשה למדען הראשי לצורך קבלה לחממה - בנו את תקציב המחקר כך שיוכל להיעשות במיקור חוץ בחברת סמארט אסייס. הם התקבלו לחממת ואן-ליר, ואחרי שנה של עבודה בסמאט אסייס, במימון המדען הראשי, יכלו להציג תוצאות מרשימות וחתמו על הסכם שתוף פעולה עם חברת Roche.

 

"עבודה במיקור חוץ עם חברת סמארט אסייס מהווה שימוש יעיל ביותר בכספי ה-Seed ומפחיתה סיכונים עבור המשקיעים", אומר ד"ר מאיר. "מודל העבודה הייחודי שלנו משאיר את הידע בבעלות ובשליטת החברה המזמינה, ומביא לתוצאות המקובלות על חברות גדולות ומשקיעים מנוסים".

 

 

 

סמארט אסייס

סמארט אסייס היא ספק מיקור חוץ של פיתוח ביוטכנולוגי מותאם לקוח. לחברה ניסיון ייחודי בביצוע בדיקות Verification, Feasibility ו-Proof of Concept, כמו גם פתרון בעיות, מותאם לקוח, בתחום הביוטכנולוגיה. החברה נוסדה ב-2005 ע"י ד"ר רפי מאיר. לחברה שירותים ייחודיים המשלבים פיתרונות יצירתיים להעברת ידע אפקטיבית ופתרון בעיות פורץ דרך ברמות הפיתוח השונות ומול רגולציה בינלאומית.

 

IATI-ביומד ישראל 2013

מעל 6000 מבכירי השחקנים בתעשיית הביומד, מדענים, חוקרים, יזמים, מעצבי דעת קהל בתחום, מנהלי קרנות הון סיכון ומשקיעים פרטיים, יגיעו לקחת חלק השנה ב-"IATI-ביומד ישראל 2013", שייפתח ב-10 ביוני 2013 בתל אביב. שבוע "ביומד ישראל" הפך במעל לעשר שנות קיומו, לכנס בינלאומי בו לוקחים חלק מדי שנה השמות הגדולים (והחמים) ביותר בעולם מענפי הביוטכנולוגיה, התרופות והמכשור הרפואי. מארגני האירוע, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות - IATI - וחברת "כנס", מעריכים כי בין אלפי המשתתפים הצפויים יהיו גם למעלה מ-1,000 אורחים מחו"ל.

אתר האירוע:  http://www2.kenes.com/biomed/Pages/Home.aspx

 

לפרטים נוספים: נחום דוניצה, קרן כהן, דוניצה תקשורת -  03.5167336

http://www.donitza.co.il



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני לבנון

רוני לבנון, דוניצה תקשורת



 


מאמרים נוספים מאת רוני לבנון
 
המקרנים הניידים החדשים של אפסון למשרד ולכיתה: קטנים, קלי משקל ומפגינים קישוריות ועבודה ברשת
קו המקרנים החדש מגיע עם תוכנה להקרנה ממחשבים מרובים, המאפשרת הצגת בו-זמנית של תוכן מארבעה מכשירים, לרבות מחשבים, מחשבי טבלט וסמארטפונים

ההצטיינות משתלמת
חברת אפסון ישראל, ערכה במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, ערב הוקרה לעובדים המצטיינים של שותפתה העסקית, אופיס-דיפו.

מדפסת פוטו חדשה של אפסון - SC-P800 - תאפשר לצלמים ואמנים להדפיס עבודות איכותיות במיוחד והכל עד לגודל A2
אפסון, המובילה העולמית בחדשנות וטכנולוגיות הדמיה, מכריזה על ה- SureColor SC-P800, התוספת החדשה לקו מדפסות הפוטו של החברה. המדפסת אידיאלית עבור צלמים מקצועיים ואמנים, ומפיקה תמונות מציאותיות ובאיכות גבוהה עם מעברי צבעים וגוונים 'חלקים'. המדפסת הערוכה לטפל בגדלי דף של עד לגודל A2, מגיעה גם עם יחידה אופציונלית לנייר בגליל, כך שצלמים ואמנים יכולים כעת ליצור הדפסות איכותיות וגדולות, דוגמת כרזות.

חברת המחקר FCL: אפסון היא יצרנית המקרנים מספר אחת בעולם
התואר, המוענק לחברה זו השנה ה- 14 ברציפות, מציין כי לחברה יש את נתח השוק הגדול ביותר בעולם של מקרני 500 לומן ומעלה. מנכ"ל אפסון ישראל: "חלק מההצלחה שלנו טמון בהיותנו מובילי חדשנות גלובאליים"

FESPA 2015 - תערוכת הדפוס הגדולה בעולם: אפסון תציג פנים דירה שעוצב והודפס על מגוון חומרים בשיתוף המעצבת הטרנדית ביירוני בנג'-אבוט
27/05/15 | תעשייה
עשרות אלפי המבקרים הצפויים לבקר ב-FESPA 2015, תערוכת הדפוס הגדולה בעולם, יקבלו השנה הזדמנות לחזות מקרוב בשלל רעיונות עיצוביים שיתעוררו לחיים בסביבה "ביתית". התצוגה יוצאת הדופן תקרה בביתן חברת אפסון, והיא תוצאת שיתוף פעולה שיצרה ענקית ההדמיה עם אחד מהכוחות העולים בזירה הגלובלית - מעצבת הטקסטיל ביירוני בנג' אבוט.

מגזין The3DZone: ההדפסה בתלת מימד היא מהמקצועות המבוקשים בעולם
מנכ"ל מכללת מדיאטק ג'ון ברייס: "מקצועות ההדפסה בתלת מימד שכלל לא היו קיימים בישראל עד לפני שנתיים, הולכים וצוברים תאוצה רבה. זו הזדמנות מצויינת לקריירה חדשה במקצוע חדשני שהדרישה אליו רק הולכת ומתעצמת

אפסון היא הזוכה הגדול של פרסי TIPA היוקרתיים לשנת 2015 עם מדפסת הפוטו הטובה ביותר, המקרן הטוב ביותר וסורק התמונות הטוב ביותר
שלושה מוצרים של חברת אפסון, זכו השנה בתארים הנחשקים ביותר בתעשייה שהוענקו על ידי איגודTIPA (Technical Image Press Association), הנחשב כיום לאיגוד המקצועי הגדול והמשפיע ביותר בעולם בתחומי הצילום וההדמיה.

חוזרים להדפיס: למרות העלייה בשימוש במכשירי צילום דיגיטליים, ליותר מחצי מהאוכלוסייה חשוב לשמור עותק מודפס של תמונות
סקר גיאוקרטוגרפיה בשיתוף חברת EPSON חושף את הרגלי הדפסת התמונות בישראל • ישראלים רוצים תמונות בגלל הערך הסנטימנטלי ולא מתפשרים על האיכות

ה'מייקרים’ (Makers)הישראלים מתגייסים ל- 3 ימים ל-TOM-TLV - מייקאתון לטובת אנשים בעלי מוגבלויות
האירוע, בו יקחו חלק חברות טכנולוגיה דוגמת Makerbot, Intelו-Autodesk, יעסוק בפיתוח רעיונות ואבות טיפוס למוצרים עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, שיאפשרו להם להתמודד עם אתגרים יומיומיים ויקלו על שילובם בקהילה. במפגש הראשון בסדרה פותחו, בין היתר, פרוטזת יד לילד, זרוע רובוטית המסייעת למשותקי גפיים וכובע מיוחד המתריע בפני עוורים על מכשולים

לקראת הבחירות המתחממות לנשיאות ארה"ב: MakerBot מאפשרת לבעלי מדפסות התלת מימד להדפיס לעצמם - בחינם - בובת הילארי קלינטון
חברת MakerBot, קובעת הסטנדרט למדפסות התלת-מימד השולחניות וסטודיו FCTRY הברוקלינאי, חברו למשימה שביבי/בוז'י היו צריכים לאמץ כבר מזמן: בובה מודפסת בתלת מימד. במרכז תשומת הלב: הגברת הראשונה לשעבר, הילארי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב בבחירות 2016. תחילתו של הסיפור ב-2008 כשאובמה החל את צעדיו הראשונים במירוץ, כשחברה צעירה בשם FCTRY הוציאה לשוק מודל בובה ממוזערת של הנשיא העתידי, מכרה 150 אלף יחידות ועשתה הסטוריה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI