דף הבית עסקים מיתוג מיתוג עסקים על ידי מוצרי פרסום
מיתוג עסקים על ידי מוצרי פרסום
פרחיה 02/06/13 |  צפיות: 5756

בכל הנוגע להצלחת העסק שלך אין שום ספק שפרסום הוא מילת המפתח. למען האמת המוצר או השירות שאתה מעניק ללקוחותיך, יכול להיות איכותי אמין ושימושי במיוחד עבור קהל לקוחותיך, אולם אם לא תדאג ליידע את לקוחותיך בנתונים אלו ובחשיבותו של המוצר או השירות שאתה מעניק עבור הצרכים המסוימים שלהם, קרוב לוודאי שכמות המכירות שלך תישאר מוגבלת ומצומצמת. פרסום ושיווק יעיל יכול להתבצע כיום על ידי שילוב של טכניקת הפצה של מוצרי פרסום ממותגים.

פרסום ישיר- יתרונות וחסרונות

פרסום ישיר על ידי אמצעי התקשורת, בצורה של שלטי חוצות או פרסומות ברדיו וטלוויזיה בהחלט יכול לסייע לך ולבית העסק שלך, אך לעתים הוא גם יכול לעצבן ולהפריע לקהל היעד שלך. מעבר לכך טכניקות פרסום אלו לרוב כרוכות בעלויות גבוהות ולעתים אינן יתאימו לקהל היעד הרלוונטי. כך למשל יש לחשוב האם פרסומת בטלוויזיה יכולה להוות אמצע פרסום יעיל עבור חנות הבגדים הקטנה שפתחת בעפולה? ביחס לעלויות, האם התמורה המתקבלת אכן תשתלם, כמה לקוחות חדשים יגיעו לחנות ויקנו את מוצריך בעקבות הפרסומת בטלוויזיה?

מתנות וחשיבותן בקרב בני האדם

בנקודה זו נכנסת לתמונה טכניקות השיווק באמצעות מוצרי פרסום, בנקודה בה עליך להבטיח שאמצעי הפרסום שלך אכן רלוונטי לסוג השירות או המוצר המפורסם. מי מאיתנו לא שמח לקבל מתנה בחינם? אז נכון שהשאלה נשמעת טריוויאלית, בכל זאת מדובר בליבה המרכזית ביותר שתופסת לגבי כל בני האדם באשר הם. כל חיינו אנו עסוקים בעבודה מתמדת על מנת שבסופו של יום נוכל להעניק לעצמנו או לילדנו מתנה מפנקת אביזר שימושי שיהפוך את אורחות חיינו לקלילים ומהנים יותר.

שיווק באמצעות מוצרי פרסום- יתרונות

מוצרי פרסום או קידום מכירות תורמים בכמה מישורים, מצד אחד מעניקים הזדמנות מצוינת לשמח את קהל הלקוחות הקיים או הפוטנציאלי של העסק ומצד שני מסייעים להפצת העסק בין אם בצורה גלויה או סמויה. ישנו צורך להתאים מוצרי פרסום לאופי של קהל היעד ולאירוע המסוים. כך למשל חנות שעונים יכולה להעניק ללקוחותיה בימי הקיץ החמים כובעים אשר נושאים את הלוגו של החנות, ובכך לפרסם את שם העסק בעצמם לכל מקום אליו הם מגיעים מצוידים בכובע שניתן במתנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פרחיה


 


מאמרים נוספים מאת פרחיה
 
מיתוג עסקים על ידי מוצרי פרסום
02/06/13 | מיתוג
שיווק באמצעות מוצרי פרסום- יתרונות מוצרי פרסום או קידום מכירות תורמים בכמה מישורים, מצד אחד מעניקים הזדמנות מצוינת לשמח את קהל הלקוחות הקיים או הפוטנציאלי של העסק
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI