דף הבית עסקים שיווק ופרסום עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 10/03/09 |  צפיות: 4242

אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא" 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ" והביעו את הערכתם, באומרם שרעיונות אלו היו שימושיים מאוד ומוצלחים מאוד. הם גם סיפרו לי כיצד הם הפכו את הרעיונות שלי לאישיים יותר והעלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. מסתבר שניתן להשתמש בבאנר הרול אפ להרבה דברים מעניינים ומרגשים, כל שצריך לעשות הוא להשתמש ביצירתיות ובדמיון. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

תערוכות- אחד מהשימושים העיקריים של באנר הרול אפ הוא להצגת גרפיקה בתערוכות. הרול אפ מושך תשומת לב מעוברים ושבים בזכות מידותיו, ולכן ניתן להשתמש ברול אפ על מנת  להציג לאנשים בגרפיקה גדולה את המוצר/השירות המעניין והמושך ביותר שיש לך להציע להם כדי למשוך את תשומת ליבם אליך והרחק מהלקוחות.

מיתוג- האם יש לך קו של מוצרים? קולקציה חדשה? אתה חדש? אין דרך טובה יותר למתג את עצמך מאשר הוספת באנר רול אפ גדול ומרשים, המאפשר קבלת טון אחיד וראות גדולה יותר שרק באנר כמו רול אפ יכול להציע.

מסיבת סיום של בית ספר או תיכון- האם אתם מוכנים לאירוע הגדול? כנראה שלא אם אין לכם עדיין באנרים של רול אפ מסודרים בשורה או מפוזרים ברחבי בית הספר. דמיינו לעצמכם כמה יפה ומרשים יהיה זה להציב באנרים של רול אפ בשורה, לאורך השביל המוביל אל אולם הכניסה בה אתם מופיעים או עושים את המסיבה. העלות של באנרים מסוג רול אפ היא מינימאלית ביותר והרושם שהוא יוצר גדול מאוד. רעיון ייחודי ומדליק זה ייתכן לכם הזדמנויות צילום מדליקות.

תפריט- יש לך מנה חדשה ומרגשת שאתה רוצה להציג ללקוחות? תפריט עסקי או מנה מיוחדת? כתוב זאת באותיות גדולות כדי שכולם יידעו. אפשר לעצמך להגיע למקסימום של קהל היעד שלך באמצעות הצגת התפריט החדש שלך על גבי רול אפ גדול שיבטיח כי לא יהיה ניתן להתעלם מהמנות החדשות שלך. חשוב לעצמך כמה מרשים זה יהיה, להציג את התפריט ואת המנות שבו באמצעות תמונות ומילים גדולות, או הצגת המנות המוצלחות ביותר שלך על גבי רול אפ. אתה יכול לגרום לזה לקרות בקלות.

רקע או תפאורה- האם אתם מעלים מופע בבית הספר, הצגה או ערב פרטי? האם יש לך מצגת להעביר בעבודה? קחו איתכם רול אפ. לרול אפ יש 4 רחבים שונים: 85 ס"מ, 100 ס"מ, 120 ס"מ ו- 150 ס"מ. אתה יכול לבחור את הרול אפ המתאים לך ביותר ולהציב את התפאורה המושלמת לכל מטרה, כאשר ההתקנה הינה עניין של שניות בלבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI