דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר hub:raum של Deutsche Telekom משיקה פעילות בישראל - מציעה לסטארטאפים הישראלים כניסה לאירופה
hub:raum של Deutsche Telekom משיקה פעילות בישראל - מציעה לסטארטאפים הישראלים כניסה לאירופה
רוני לבנון 16/06/13 |  צפיות: 2621

יחד עם עמק הסיליקון האמריקני, ישראל ממוקמת כיום כאחד ממרכזי הסטארט-אפ המובילים בעולם. בשנים האחרונות צמחה בזירה הישראלית תרבות עשירה של מגוון חברות הזנק, עם פורטפוליו עמוס בפתרונות טכנולוגיים חדשניים היכולים להצליח גם באירופה. על הרקע הזה מושקת כעת בישראל תוכנית חדשה של ה-hub:raum, חממת הסטארט-אפים של Deutsche Telekom. מטרתה: להציע ליזמים ישראלים תמיכה בכניסה לשוק האירופאי והפיכת החברות לסיפור הצלחה מסחרי. התוכנית מיועדת לחברות הזנק ישראליות הנמצאות בשלבים הראשוניים של פעילותן (עם לפחות ביטא עובד), בתחומי B2B או B2C המתאימים לפעילותה של Deutsche Telekom והשווקים באירופה.

 

"יש לנו הערכה רבה כלפי קהילת הסטארט-אפים הישראלית והידע המעמיק שנלווה אליה במגוון תחומי הטכנולוגיה", אומר מין-קין מאק (Min-Kin Mak), סגן נשיא בכיר לעסקים חדשים ב-Deutsche Telekom העומד בראש hub:raum. "יש לנו אפשרות לפתוח דלתות לחברות הצעירות הישראליות, הן בתוך Deutsche Telekom, והן אצל חברות שותפות, מהלך שייתן לחברות הישראליות רוח גבית חזקה ביותר בדרך להצלחה. אנו רוצים לעשות שימוש בסינרגיה הזו כדי להביא ביחד את המוצרים והפיתוחים הישראלים לשוק האירופאי", אומר מאק.

 

התוכנית, המותאמת אישית לכל חברה, תימשך כ- 3 חודשים, וכוללת מספר שלבים: בשלב הראשון ולאחר תהליך המיון הראשוני, הסטארט-אפים הנבחרים, שבידיהם מוצר קיים, או לפחות בשלבי ביטא, יעברו תקופת הכנה של כחודש בישראל, במהלכה הם יוכנו על ידי מנטורים לדרישות המיוחדות של השוק באירופה. במקביל, צוות hub:raum בברלין יבחן שיתופי פעולה עסקיים פוטנציאליים בתוך ומחוץ ל-Deutsche Telekom, ויארגן לחברות פגישות פנים אל פנים באירופה. בשלב הבא, יהנו החברות ממשרדים שימוקמו בברלין, שישמשו עבורם כבסיס לאירופה ושווקיה, כשלאורך המהלך הם ימשיכו להנות מליווי צמוד, סיוע וייעוץ, כולל גם תמיכה כספית למימון חלק מהוצאות הנסיעה והשהייה. בתמורה, hub:raum תקבל אופציה להשתתף בסבב גיוס ההון הבא של החברות, באמצעות קרן הההשקעות T-Venture של Deutsche Telekom.

 

לדברי מאק, כחלק מההשקה בישראל, hub:raum כבר חתמה על שיתופי פעולה ראשוניים עם שני גופים בישראל, עם האקסלרטור TheJunction ועם חממת TheTime הממוקמות בתל אביב, והיא פתוחה לשותפויות דומות נוספות.

 

הסטארט-אפ הראשון שכבר משתתף בפיילוט של התוכנית הוא חברת Screemo התל אביבית, שהמוצר שלה מכוון לאירועי ספורט, ומאפשר למשתמשים לבצע אינטראקציות אישיות ובזמן אמת, בין מסכים דיגיטליים, ערוצי מדיה חברתית והסמארטפונים שלהם. ביחד עם Deutsche Telekom תערוך Screemo במהלך השנה מספר ניסויים של הפיתרון שלה בגרמניה.

 

למידע והצטרפות לתוכנית:

www.hubraum.com

 

 

אודות Deutsche Telekom

Deutsche Telekom היא מחברות הטלקום המובילות בעולם, עם 133 מיליון משתמשי מובייל, 32 מיליון קווים נייחים ומעל 17 מיליון קווי פס רחב. הקבוצה מספקת מוצרי ושירותי קוויים נייחים, תקשורת ניידת, אינטרנט ו-IPTV לצרכנים ביתיים, ופתרונות ICT ללקוחות עסקיים וארגוניים. הקבוצה פעילה בלמעלה מ-50 מדינות ומעסיקה מעל 230 אלף עובדים. בשנת 2012 עמדו הכנסות החברה על 58.2 מיליארד אירו, יותר ממחצית ההכנסות מקורם מחוץ לגרמניה (נתוני 31 בדצמבר 2012).

 

אודות hub:raum

hub:raum היא יוזמה המחברת את Deutsche Telekom עם הקהילה הגלובלית והחדשנית של חברות הזנק צעירות. המיזם מחבר בין יזמים וחברות צעירות עם רשתות מומחים, עסקים והשקעות הקשורים ל-Deutsche Telekom, כדי להניע עסקים חדשים. ל hub‪:‬raum מספר מסלולים הכוללים: החממה בברלין אשר משקיעה דרך קבע ביזמים ומיזמים ייחודיים ומסייעת בהפיכת רעיונותיהם לעסקים עם פוטנציאל גידול גבוה. האקסלרטור בברלין אשר מפעיל תוכניות של 8 שבועות להכשרת יזמים ומיזמים חדשים. והתוכנית החדשה לחברות הזנק ישראליות אשר פונות לאירופה.

 

מידע נוסף ניתן למצוא ב:

www.hubraum.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני לבנון

רוני לבנון, דוניצה תקשורת



 


מאמרים נוספים מאת רוני לבנון
 
המקרנים הניידים החדשים של אפסון למשרד ולכיתה: קטנים, קלי משקל ומפגינים קישוריות ועבודה ברשת
קו המקרנים החדש מגיע עם תוכנה להקרנה ממחשבים מרובים, המאפשרת הצגת בו-זמנית של תוכן מארבעה מכשירים, לרבות מחשבים, מחשבי טבלט וסמארטפונים

ההצטיינות משתלמת
חברת אפסון ישראל, ערכה במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, ערב הוקרה לעובדים המצטיינים של שותפתה העסקית, אופיס-דיפו.

מדפסת פוטו חדשה של אפסון - SC-P800 - תאפשר לצלמים ואמנים להדפיס עבודות איכותיות במיוחד והכל עד לגודל A2
אפסון, המובילה העולמית בחדשנות וטכנולוגיות הדמיה, מכריזה על ה- SureColor SC-P800, התוספת החדשה לקו מדפסות הפוטו של החברה. המדפסת אידיאלית עבור צלמים מקצועיים ואמנים, ומפיקה תמונות מציאותיות ובאיכות גבוהה עם מעברי צבעים וגוונים 'חלקים'. המדפסת הערוכה לטפל בגדלי דף של עד לגודל A2, מגיעה גם עם יחידה אופציונלית לנייר בגליל, כך שצלמים ואמנים יכולים כעת ליצור הדפסות איכותיות וגדולות, דוגמת כרזות.

חברת המחקר FCL: אפסון היא יצרנית המקרנים מספר אחת בעולם
התואר, המוענק לחברה זו השנה ה- 14 ברציפות, מציין כי לחברה יש את נתח השוק הגדול ביותר בעולם של מקרני 500 לומן ומעלה. מנכ"ל אפסון ישראל: "חלק מההצלחה שלנו טמון בהיותנו מובילי חדשנות גלובאליים"

FESPA 2015 - תערוכת הדפוס הגדולה בעולם: אפסון תציג פנים דירה שעוצב והודפס על מגוון חומרים בשיתוף המעצבת הטרנדית ביירוני בנג'-אבוט
27/05/15 | תעשייה
עשרות אלפי המבקרים הצפויים לבקר ב-FESPA 2015, תערוכת הדפוס הגדולה בעולם, יקבלו השנה הזדמנות לחזות מקרוב בשלל רעיונות עיצוביים שיתעוררו לחיים בסביבה "ביתית". התצוגה יוצאת הדופן תקרה בביתן חברת אפסון, והיא תוצאת שיתוף פעולה שיצרה ענקית ההדמיה עם אחד מהכוחות העולים בזירה הגלובלית - מעצבת הטקסטיל ביירוני בנג' אבוט.

מגזין The3DZone: ההדפסה בתלת מימד היא מהמקצועות המבוקשים בעולם
מנכ"ל מכללת מדיאטק ג'ון ברייס: "מקצועות ההדפסה בתלת מימד שכלל לא היו קיימים בישראל עד לפני שנתיים, הולכים וצוברים תאוצה רבה. זו הזדמנות מצויינת לקריירה חדשה במקצוע חדשני שהדרישה אליו רק הולכת ומתעצמת

אפסון היא הזוכה הגדול של פרסי TIPA היוקרתיים לשנת 2015 עם מדפסת הפוטו הטובה ביותר, המקרן הטוב ביותר וסורק התמונות הטוב ביותר
שלושה מוצרים של חברת אפסון, זכו השנה בתארים הנחשקים ביותר בתעשייה שהוענקו על ידי איגודTIPA (Technical Image Press Association), הנחשב כיום לאיגוד המקצועי הגדול והמשפיע ביותר בעולם בתחומי הצילום וההדמיה.

חוזרים להדפיס: למרות העלייה בשימוש במכשירי צילום דיגיטליים, ליותר מחצי מהאוכלוסייה חשוב לשמור עותק מודפס של תמונות
סקר גיאוקרטוגרפיה בשיתוף חברת EPSON חושף את הרגלי הדפסת התמונות בישראל • ישראלים רוצים תמונות בגלל הערך הסנטימנטלי ולא מתפשרים על האיכות

ה'מייקרים’ (Makers)הישראלים מתגייסים ל- 3 ימים ל-TOM-TLV - מייקאתון לטובת אנשים בעלי מוגבלויות
האירוע, בו יקחו חלק חברות טכנולוגיה דוגמת Makerbot, Intelו-Autodesk, יעסוק בפיתוח רעיונות ואבות טיפוס למוצרים עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, שיאפשרו להם להתמודד עם אתגרים יומיומיים ויקלו על שילובם בקהילה. במפגש הראשון בסדרה פותחו, בין היתר, פרוטזת יד לילד, זרוע רובוטית המסייעת למשותקי גפיים וכובע מיוחד המתריע בפני עוורים על מכשולים

לקראת הבחירות המתחממות לנשיאות ארה"ב: MakerBot מאפשרת לבעלי מדפסות התלת מימד להדפיס לעצמם - בחינם - בובת הילארי קלינטון
חברת MakerBot, קובעת הסטנדרט למדפסות התלת-מימד השולחניות וסטודיו FCTRY הברוקלינאי, חברו למשימה שביבי/בוז'י היו צריכים לאמץ כבר מזמן: בובה מודפסת בתלת מימד. במרכז תשומת הלב: הגברת הראשונה לשעבר, הילארי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב בבחירות 2016. תחילתו של הסיפור ב-2008 כשאובמה החל את צעדיו הראשונים במירוץ, כשחברה צעירה בשם FCTRY הוציאה לשוק מודל בובה ממוזערת של הנשיא העתידי, מכרה 150 אלף יחידות ועשתה הסטוריה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI