דף הבית קניות וצרכנות צרכנות דוכן קפה בתל אביב
דוכן קפה בתל אביב
totach kidum 09/07/13 |  צפיות: 2582

אני רוצה לכתוב לכם כאן כמה טיפים לפתיחת עסק עצמאי משלכם חשבתי להתחיל איתם על כמה טיפים דווקא לפתיחת איזה דוכן קפה חמוד כזה הרבה מהאנשים שאני מכירים רוצים להיות הבוסים של עצמם,אבל הם בכלל לא בטוחים איך לעשות את זה,הרבה אוהבים לעבוד מהבית פשוט יותר קל להם להשתמש בכלים ובידע שלהם ופשוט לעבוד מהבית וחלק מהאנשים פשוט אוהבים ורוצים לקחת את הסיכון ולפתוח עסק חדש .

אם במקרה חשבתם לפתוח לעצמכם איזה כמה דוכני קפה או אפילו גם דוכני מזון בתור העסק שלכם חשבתם נכון,דוכני קפה למשל זה משהו שהוא מאוד פופולארי אבל אל תחשבו שיהיה לכם קל לפתוח עסק כזה.בשביל לפתוח דוכן קפה מה אתם צריכים בעצם,קודם כל בשביל ההתחלה רק שתדעו שדוכן קפה הוא כמו כל עסק אחר שיש,צריך לפתוח תיק במע"מ  וגם תיק במס הכנסה ואתם גם צריכים ליידע את ביטוח לאומי.אם במקרה יש לכם גם הכנסות נוספות מהצד אתם צריכים לעשות גם תיאום מס,בקצרה אתם צריכים לטפל בכל העניינים שקשורים לבירוקרטיה ואני לא מציע לכם לדלג על הקטע הזה,בשביל שתהיו רגועים הייתי מציע ללכת ליועץ מס שיעזור לכם בכל הקטע הזה .

עכשיו הדבר השני שאתם צריכים לחשוב עליו הוא על איפה תירצו למקם את הדוכן שלכם,הייתי מציע לעשות סקר שוק לראות איפה יש מתחרים,תבדקו איפה יכול להיות ביקוש לקפה טוב,יש הרבה מקומות שתוכלו לראות שם הרבה מקומות של דוכני קפה,למשל אתם תוכלו לראות דוכן קפה בתל אביב כמעט בכל מקום,אבל אין לכם מה לדאוג בקשר למתחרים המתחרים צריכים לתת לכם הרבה יותר מוטיבציה ואין לכם מה לפחד מתחרות רק לתת לכם יותר פוש קדימה אל תפחדו לפתוח לכם את הדוכן שלכם.דבר שלישי כמו שאמרתי לכם דוכן קפה זה דבר שהוא דיי נפוץ כאן בארץ ישראל אתם צריכים לדעת איך למתג את הדוכן שלכם ברמה הגבוהה ביותר ביחס למתחרים שיש לכם.תסתכלו על הדברים הקטנים ביותר כאלה שאפילו לא תחשבו שזה רלוונטי כמו למשל אפילו לחשוב על הברמנים או הברמניות שימזגו את הקפה הדברים הכי קטנים הם אלו שהכי ישפיעו.

אבל לא משנה מה העיקר שהקפה יהיה איכותי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI