דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות
הלוואות
totach kidum 23/07/13 |  צפיות: 2828

היום לאור המצב הכלכלי קשה מאוד לקבל הלוואה מהבנק. אם אתה אדם פרטי או בעל עסק סביר להניח שיסרבו לך בכל תוקף לא משנה מה המצב הכלכלי בו אתה שרוי. כאשר כן מאשרים לך הלוואה מהבנק הריבית היא מאוד גבוהה ולעיתים מכפילה את עצמה לאורך התקופה ויכולה להגיע למצב שבו בנאדם משלם שבעים או שמונים אחוז יותר מהערך המקורי של ההלוואה. הבירוקרטיה לקבלת הלוואה בנקאית היא מסורבלת ולוקחת המון זמן. גם חברות האשראי נותנות היום הלוואות בריבית מאוד גבוהה ולא משתלמת. בגלל מצבים כאלה נפתחו משרדים אשר מתמחים במתן הלוואה חוץ בנקאית שהדרך לקבל אותה היא הרבה יותר פשוטה ממה שהייתם רגילים עד היום. כולכם מכירים את זה שאתם סך הכול רוצים הלוואה כדי לצאת לחופשה משפחתית או לשדרג את הרכב המשפחתי ונתקלים ותשובה שלילית מהפקיד של הבנק. הרגשה של תסכול שכל אחד יכול להזדהות איתה. אני רוצה להזכיר לכם את המקרה שקרה לפני כמה חודשים בסניף בנק בדרום הארץ, שאדם חזר אחרי שקיבל סירוב להלוואה מהבנק והתחיל לירות בעזרת אקדח על כל האנשים אשר היו באותו רגע בסניף הבנק. אמנם זהו מצב מאוד קיצוני שסביר להניח שאותו אדם היה לא יציב בנפשו, אך בכל יום עשרות אנשים מקבלים סירוב מהבנק או מחברות האשראי לגבי הלוואות אותן הם מעוניינים לקחת.היום בעקבות בועת הנדל"ן כמעט ובלתי אפשרי לקנות דירה אלא אם יש לך סכום התחלתי של לפחות 50 אחוזים מערך הדירה וגם אז הריבית על המשכנתא היא גבוהה מאוד ולא תמיד מאושרת על ידי הבנק. מאוד קשה בתור זוג צעיר להתקיים כך ולנסות לרכוש דירה כדי להתחיל לצבור נכסים כמו שנהוג. גם במצבים כאלה עדיף לפנות למשרד שנותן משכנתא חוץ בנקאית בתנאים מעולים וריבית נמוכה והכי חשוב מינימום בירוקרטיה. בעבר לבעלי עסקים היה מאוד פשוט לקבל הלוואה לפתיחת עסק והמדינה עודדה יזמים אשר רצו לדרוך בעולם העסקים המקומי. היום המצב לא קל ובשביל לקבל הלוואה לפתיחת עסק צריך נתח רציני מהסכום אותו אתם מעוניינים להשקיע על מנת לקבל הלוואה לעסק.

בסיכומו של עניין פנו עוד היום וקבלו הלוואה לכל מטרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI