דף הבית עסקים שיווק ופרסום מהן האפשרויות של הדפסת מודעות אבל?
מהן האפשרויות של הדפסת מודעות אבל?
המרכז להדפסת מודעות אבל 25/07/13 |  צפיות: 2631

לוחות המודעות מלאים בשלטים שצועקים ומבשרים על שלל הופעות ואירועים מוזיקליים ותרבותיים. אבל בעוד שהם שייכים לתרבות הפנאי והכיף שבחיים, ישנו גם אחוז ניכר של מודעות אבל העוסקות במוות. בדרך כלל, הן אינן תופסות את העיניים לאורך זמן ורק שמות מוכרים מעוררים את האנשים שסוקרים אותן במהירות.

שתי מטרות עיקריות לפרסומן של מודעות אבל – שתיהן חשובות מאוד. הראשונה היא פרסום מודעות פטירה של האדם היקר לכם. אף שהמידע כיום זמין הרבה יותר מבעבר והיכולת לתקשר במהירות היא גבוהה, לא תמיד ניתן ליצור קשר תוך שעות ספורות עם כל המכירים ומוקירים את הנפטר. כמובן שלא תמיד מכירים בני המשפחה את כל חברי המנוח ולכן נדרשת מודעה.

פרסום בעיתונים והדפסה – ישנה דרך קצרה!

מטרה נוספת לפרסום והדפסת המודעות בראש חוצות, כמו גם על עמודים ושלטים, היא כבודו של האדם המת, וכן הודעה על מיקום ומועדי ניחום האבלים. בדרך כלל מודעה שמתפרסמת בעיתון תנוסח בצורה שונה מזו התלויה ברחוב. היא תהיה מפורטת יותר ותכלול גם תארים שונים (ד"ר, פרופ', עו"ד, מנהל חברה).

בעבר הוטלה האחריות לפרסום המודעה על אחד הקרובים - הוא היה נדרש לשבת מספר שעות על קו הטלפון ולהתקשר לכל מערכות העיתונים וכן למצוא בית דפוס זמין ויעיל, כיום אין בכך צורך. אתרים רבים ברשת האינטרנט מהווים גורם מקשר בין האבלים לעיתונים. שירות זה הוא מהיר ובדרך כלל ללא תשלום, משום שהעיתון משלם לאתר את דמי התיווך וחוסך כוח אדם.

זהו אינו השירות היחיד. ברוב הפעמים יהיה אותו אתר גם גורם המקשר בין האבלים לבית הדפוס. כמו כן, בדרך כלל יהיו נציגי השירות זמינים עשרים וארבע שעות ביממה, כדי לתת מענה גם לאבלים המתקשרים באמצע הלילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 המרכז להדפסת מודעות אבל

המרכז להדפסת מודעות אבל



 


מאמרים נוספים מאת המרכז להדפסת מודעות אבל
 
מהן האפשרויות של הדפסת מודעות אבל?
אדם קרוב אליכם נפטר, אחת מהפעולות ההכרחיות היא פירסום מודעת אבל, מה האפשרויות העומדות בפנינו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI