דף הבית קניות וצרכנות צרכנות פרחים בירושלים
פרחים בירושלים
totach kidum 28/07/13 |  צפיות: 2640

עוד מימים הקדומים בן זוג היה נוהג להפגין את אהבתו במתן זר פרחים לאישה אותה הוא אוהב או חושק בה. זהו כלי מאוד חזק בתהליך החיזור בין בני אדם. בימי בית המקדש הראשון היה נהוג לקטוף פרחים בירושלים, ולהביא לבית המקדש כמנחה לכוהנים שהיו עושים את עבודתם נאמנה. תחום הפרחים התפתח מאוד במהלך השנים והפך להיות מקצוע של ממש. שוזר פרחים באירופה זהו מקצוע מבוקש ומניב ואפשר לראות את זה בשוק הפרחים הענק שנמצא על גדות הנהר באמסטרדם שבהולנד. השוק בהולנד הוא שוק שקיים עוד מתחילת המאה וניתן למצוא שם אלפי זנים שונים של פרחים. חלקם בזרעים וחלקם בפקעות. השוק נמצא באזור מרכזי בעיר ומוקף בפאבים ובבתי הקפה הידועים בכל העולם בזכות האפשרות לרכוש סוגים שונים של אבזרי עישון לצד כוס אספרסו חמה. גם בארץ התחום מאוד מפותח והמדינה שלנו נחשבת כאחת היצאניות הגדולות בעולם של פרחים. מדינת ישראל היא בין המדינות הבודדות בעולם שיש בה פרחים מוגנים על פי חוק שאסור לקטוף אותם והקוטף אותם נקנס במקום ברגע שהוא נופל לידי פקח.

איזור מאוד מסוים שנחשב לייחודי מבחינת הפרחים שצומחים פה הוא הרי ירושלים. עוד בתקופות הקדומות גידול פרחים ומכירה שלהם היו עסק רווחי ומניב ורבים מתושבי האזור שהתעסקו בחקלאות היו מגדלים גם שדות של פרחים. כל זה בגלל האקלים הנפלא שיש באזור המעניק את התנאים המושלים לגידול של זנים שונים של פרחים. גם משלוח פרחים בירושלים הוא עסק שמאוד התפתח בשנים האחרונות וזאת בגלל שירושלים היא העיר הגדולה ביותר בארץ ואוכלוסייתה מונה כיום 804,000 תושבים מכל המגזרים. ירושלים ידועה כעיר שכל הזמן יש בה תנועה ועסק של משלוחי פרחים הוא עסק שיכול להתקיים בצורה מעולה בעיר כמו ירושלים. מלבד פרחים בין בני זוג ידוע לכל שמשלוח פרחים הוא דרך מעולה להוקיר תודה, להראות השתתפות באבל וכמובן לשמח את ההורים או חברים קרובים בימי הולדת או באירועים שונים בחיי היום יום. זרי פרחים בירושלים והעיצוב של זרים כאלה הוא מקצוע של ממש הדורש ניסיון, ותק ויצירתיות חסרת גבולות על מנת להגיע לשביעות רצונותיו של הלקוח או הלקוחה שעומדים מולנו משמעותי ביותר. חוץ מיתרון המחיר והנוחות הביתית, ישנו יתרון נוסף: מגוון. במרשתת אתם יכולים להיכנס לאתרים שונים, בשפות שונות ובמדינות שונות. למה להסתכל בכיסאות שיש רק בארץ ישראל, אם אתם יכולים להסתכל במגוון עצום בכל כדור הארץ? כמובן שהמגוון רחב מאוד, אבל המחיר שונה. צריך לקחת בחשבון עלויות נוספות כמו מכס ועלות משלוח. המחיר יכול לעלות פי שניים אפילו מהמחיר של המוצר המקורי, ולפעמים עדיף לוותר על מגוון ולהתפשר.

העולם המודרני נותן לנו כלים רבים, שימוש חכם ונכון בהם יכול רק להועיל לנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI