דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואות ללא ערבים – מסתבר שזה אפשרי
הלוואות ללא ערבים – מסתבר שזה אפשרי
אורן לוי 28/07/13 |  צפיות: 3044
הלוואות ללא ערבים – מסתבר שזה אפשרי

הלוואות ללא ערבים, כשמן כן הן, הן הלוואות, אשר קבלתן אינה כרוכה בחתימות של ערבים.  
כיוון שהלוואה הדורשת ערבויות (חתימת ערבים להחזר הלוואה מלא, בהתאם לתנאי ההסכם), גורמת למבוכה רבה ועלולה להוביל למצבים בלתי נעימים, האופציה של הלוואה ללא ערבים נחשבת אטרקטיבית יותר ולפעמים ניתנת גם במקרה של הלוואות למוגבלים.

הלוואות ללא ערבים – איך עושים זאת?
כיום, הלוואות ללא ערבים שכיחות ונפוצות יותר.
כיוון שהערבות שימשה כבטוחה עבור הבנקים ו/או הגופים החיצוניים המלווים, יתבקש הלווה להציג ביטחונות חלופיים במסלול הלוואה ללא ערבים.
דוגמאות לביטחונות, אותן ניתן להציג – נכסי נדל"ן, רכב, תכניות חיסכון, קרנות השתלמות וכו'.
הביטחונות הללו משמשים כבסיס לאישור ההלוואה.
כך למשל, בהלוואה ללא ערבים לרכישת רכב, הרכב מהווה בטוחה ואילו בהלוואות דרך קרנות השתלמות, הסכומים הצבורים בקרן הלווה ישמשו כבסיס איתן להחזר ההלוואה.
במקרים מסוימים ניתן לקבל הלוואות ללא ערבים וללא ביטחונות ושעבודים, אך הסכומים אותם הבנקים או הגופים החיצוניים יהיו מוכנים לסכן יהיו נמוכים, בהשוואה למסלולי הלוואות אחרים.

הלוואות ללא ערבים – ממי ניתן לקבל:

· הבנקים המסחריים בישראל עשויים לאשר הלוואות ללא ערבים למי שנהנה מחשבון פיננסי יציב וקבוע – תלשי משכורת קבועים, חשבון עו"ש תקין, תכניות חיסכון, פיקדונות וכו'. הבנקים מציעים מסלולים אטרקטיביים וייחודיים ללא ערבות לעובדי מדינה.

· גופים חוץ בנקאיים, כדוגמת חברות אשראי, מעניקים הלוואות ללא ערבים, על סמך מצב פיננסי יציב, היסטוריית אשראי חיובית, תכניות חיסכון ועוד.

הלוואות ללא ערבים – יתרונות:

· הלוואה ללא ערבים מאפשרת תהליך קבלת הלוואה קצר, פשוט, מהיר ונטול לוגיסטיקה מעיקה ומכבידה.

· כאמור, התחום של הערבויות מאוד רגיש ופגיע. הוא יוצר מבוכה, הן בקרב הלווה, שעלול לסכן את מצבם הכלכלי של קרוביו והן של הערבים, העלולים למצוא עצמם בתסבוכת כלכלית, במקרים וישנן הפרות בתנאי ההחזר

· הלוואה ללא ערבים מאפשרת קבלת סיוע במימון באופן דיסקרטי וחשאי, ללא צורך לערב צדדים שלישיים.

· הבנקים והגופים החוץ בנקאיים מציעים מסלולי הלוואות ללא ערבים, בתנאים נוחים מבחינת פריסת התשלומים ותנאי ההחזר

הלוואה ללא ערבים – חסרונות:
הריביות הנגבות במסגרת הלוואה לא ערבים נחשבות לגבוהות יותר, בשל רמת הסיכון של החזר ההלוואה.

אין ספק כי הלוואות ללא ערבים נחשבות לאפקטיביות ואטרקטיביות. אך יחד עם זאת, חשוב לבצע סקר שוק, השוואת מחירים ובדיקה קפדנית של כל הפרמטרים הרלוונטיים ללווה, כדי לקבל הצעה אטרקטיבית וכדאית מבחינה כלכלית, הן בטווח המיידי והן בטווח הרחוק יותר ולבדוק גם אפשרות של הלוואה בערבות מדינה.





דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורן לוי


 


מאמרים נוספים מאת אורן לוי
 
הלוואות ללא ערבים – מסתבר שזה אפשרי
28/07/13 | הלוואות
הלוואות ללא ערבים, כשמן כן הן, הן הלוואות, אשר קבלתן אינה כרוכה בחתימות של ערבים. כיוון שהלוואה הדורשת ערבויות (חתימת ערבים להחזר הלוואה מלא, בהתאם לתנאי ההסכם)

החיבור של סרטונים והורדת שירים מיוטיוב
24/04/13 | מוסיקה
הורדת סרטונים מיוטיוב של סרטונים למחשב כקובץ הוא סיכום נוח ויעיל עבור מי שרוצה לשמוע לסרטונים האהובים שלו בסלולר. פתרון הורדת סרטונים מיוטיוב הוא ברור קל וללא כרוך בעלויות נוספות. הפעולות הנדרשות זה להדביק את סרטונים מיוטיוב באתר של הורדת שירים מיוטיוב וללחוץ על לחצן הורדת שירים למחשב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI